Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
Slika profila

Tomislav Jagušt

33526

Tomislav

Jagušt

doc. dr. sc.

Naziv Uloga Akcije
Dig IT – Izrada standarda zanimanja i standarda kvalifikacija u djelatnostima računarstva suradnik
Audio tehnologije u sustavima virtualne stvarnosti za primjenu u auralizaciji suradnik
Tematske mreže za društveno-ekonomski razvoj te promicanje socijalnog dijaloga u kontekstu unapređivanja uvjeta rada voditelj na ustanovi
Osnaživanje djevojaka u STEAM-u kroz robotiku i kodiranje suradnik
STEM u akciji: Otvoreni obrazovni resursi za nastavnike suradnik
Dodir tehnologije suradnik
Rasti uz znanost voditelj
STEM tehnologijama za budućnost Sesveta voditelj
Istraživanjem do znanja voditelj
Pomorski roboti za bolju svijest o poznavanju mora suradnik
T.E.S.T.: Tehnologije za STEAM poučavanje voditelj na ustanovi
SPARK - Sinergija prirodoslovaca, astronoma, računaraca Križevaca voditelj na ustanovi
Određivanje karakteristika učenika korištenjem edukacijskih robotskih tehnologija suradnik
Razvoj karijera mladih istraživača - izobrazba novih doktora znanosti, mentor: I. Botički suradnik
Naziv Akcije
Smolić, Ema; Boras, Bartol; Horvat, Marko; Jagušt, Tomislav Smartphone-Enabled Interaction on Large Displays—A Web-Technology-Based Approach // Electronics (Basel), 13 (2024), 5; 929, 17. doi: 10.3390/electronics13050929
Horvat, Marko; Gledec, Gordan; Jagušt, Tomislav; Kalafatić, Zoran Knowledge Graph Dataset for Semantic Enrichment of Picture Description in NAPS Database // Data, 8 (2023), 9; 136, 15. doi: https://doi.org/10.3390/data8090136
Borotić, Gordana ; Boras, Bartol ; Looi, Chee-Kit ; Jagušt, Tomislav Tapping into Informal Learning Spaces using Metaverse and Seamless Collaborative Gamified Learning // The 1st International Conference on Metaverse and Artificial Companions in Education and Society (MetaACES 2023) Conference Proceedings. Hong Kong: Centre for Learning, Teaching and Technology The Education University of Hong Kong, 2023. str. 83-86
Bukovac, Antonio; Pleše, Eva; Maravić, Una; Petrović, Petra; Jagušt, Tomislav Teaching Programming and Microcontrollers with an Arduino Remote Laboratory Application // 2023 46th ICT and Electronics Convention (MIPRO). Rijeka: Croatian Society for Information, Communication and Electronic Technology - MIPRO, 2023. str. 1968-1971 doi: 10.23919/MIPRO57284.2023.10159730
Ferreira, Fausto; Nađ, Đula; Jagušt, Tomislav; Mišković, Nikola; Maurelli, Francesco; Blažina, Antonio; Maglić, Lovro MASK - increasing sea knowledge awareness among high school students using marine robots // OCEANS 2023 - MTS/IEEE U.S. Gulf Coast: Book of Proceedings. Biloxi, MS, USA: IEEE, 2023. str. 1-5 doi: 0.1109/OCEANSLimerick52467.2023.10244477
Boras, Bartol ; Jagušt, Tomislav A MOBILE TREASURE HUNT GAME FOR LANGUAGE LEARNING // EDULEARN22 Proceedings. International Academy of Technology, Education and Development (IATED), 2022. str. 5029-5033 doi: 10.21125/edulearn.2022.1200
Storjak, Ivana ; Krzic, Ana Sovic ; Jagust, Tomislav Elementary School Pupils' Mental Models Regarding Robots and Programming // IEEE transactions on education, - (2022), 1-12. doi: 10.1109/TE.2022.3158472
Horvat, Marko ; Jagušt, Tomislav ; Prce Veseli, Zagorka ; Malnar, Krešimir ; Čižmar, Žarko An overview of digital game-based learning development and evaluation models // MIPRO / Skala, Karolj (ur.). 2022. str. 781-786
Horvat, Marko ; Doljanin, Dora ; Jagušt, Tomislav Quantitative measures for classification of human upper body posture in video signal to improve online learning // AIP Conference Proceedings 2570 / Filjar, Renato ; Iliev, Iliya (ur.). Ruse: American Institute of Physics (AIP), 2022. doi: 10.1063/5.0100044
Borotic, Gordana ; Jagust, Tomislav Enhancing student engagement with personalized gamification and adaptive learning strategies // 2022 IEEE Frontiers in Education Conference (FIE) proceedings. Uppsala: Institute of Electrical and Electronics Engineers (IEEE), 2022. str. 1-5 doi: 10.1109/fie56618.2022.9962647
nije evidentirano
nije evidentirano