Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
Učinak podrške ravnatelja na kolektivnu učinkovitost odgojitelja i učitelja
voditelj
Naziv
Akcije
Andrej Maras
Značaj socijalne kompetencije i kvalitete prijateljstva kao prediktora kvalitete školskoga života adolescenata / Đuranović, Marina; Klasnić, Irena (mentor);
Zagreb, Učiteljski fakultet, Zagreb, . 2024
Đuranović, Marina; Klasnić, Irena; Vidić, Tomislava
Principal support and teacher self-efficacy as predictors of collective teacher efficacy // European journal of educational research, 13 (2024), 2; 693-703. doi: 10.12973/eu-jer.13.2.693
Klasnić, Irena; Opić, Valentina; Đuranović, Marina
Roditeljske procjene zadovoljstva suradnjom u vrtićkom kontekstu // Unapređenje kvalitete života djece i mladih. Tuzla: Udruženje za podršku i kreativni razvoj djece i mladih i Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, Univerzitet u Tuzli, 2023. str. 59-70
Vidić, Tomislava ; Đuranović, Marina ; Klasnić, Irena
Students’ perceptions of teacher support, and their school and life satisfaction before and after the COVID-19 pandemic // International journal of cognitive research in science, engineering and education, 11 (2023), 1; 15-25. doi: 10.23947/2334-8496-2023-11-1-15-25
Roca, Leona; Đuranović, Marina; Klasnić, Irena
Quality of life and nutritional status of primary school pupils: Evidence from Croatia // Pedagogika = Pedagogy, 152 (2023), 4; 28-44. doi: 10.15823/p.2023.152.2
Klasnić, Irena ; Vidić, Tomislava ; Đuranović, Marina
Perceptions of students attending teacher education faculties towards online teaching // Didactic Challenges IV: Futures Studies in Education / Inayatullah, Sohail ; Dubovicki, Snježana ; Bilić, Anica (ur.). Osijek: Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku ; Hrvatska akademija znanosti i umjetnosti (HAZU) ; Centar za znanstveni rad u Vinkovcima, 2023. str. 133-145
Klasnić, Irena; Đuranović, Marina; Vidić, Tomislava
Promjena paradigme ocjenjivanja - iskorak u nepoznato // Promena paradigme u obrazovanju i nauci : Zbornik 11. Мeđunarodne metodičke konferencije. Subotica: Univerzitet u Novom Sadu, Učiteljski fakultet na mađarskom nastavnom jeziku u Subotici, 2022. str. 222-227
Klasnić, Irena ; Đuranović, Marina ; Vragović, Anica
A critical incidents analysis – Children's school readiness // Cypriot journal of educational sciences, 17 (2022), 6; 2061-2075. doi: 10.18844/cjes.v17i6.7498
Klasnić, Irena ; Đuranović, Marina ; Lucin, Marina
Towards the different: A case study of a Syrian asylum seeker in Croatian school context // Problems of education in the 21st century, 80 (2022), 5; 708-723. doi: 10.33225/pec/22.80.708
Đuranović, Marina ; Klasnić, Irena
Osnaživanje socijalne kompetencije djeteta kroz igru u razdoblju srednjeg djetinjstva // Nova promišljanja o djetinjstvu / Cindrić, Maja ; Ivon, Katarina ; Šimić Šašić, Slavica (ur.). Zadar: Sveučilište u Zadru, 2022. str. 151-162