Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
Priroda i odrednice proaktivne uključenosti u učenje u kontekstu obrazovanja učitelja
suradnik
Naziv
Akcije
Rovan, Daria; Petričević, Ema; Pavlin-Bernardić, Nina
The role of motivational beliefs in the self-regulated learning of mathematics: the reconceptualization of the expectancy-value framework // European journal of psychology of education, (2023), doi: 10.1007/s10212-023-00733-1
Tina Zemunik
Neke odrednice samoefikasnosti odgojitelja za prevenciju rizičnih ponašanja djece u predškolskim ustanovama / Petričević, Ema (mentor);
Zagreb, Učiteljski fakultet, Zagreb, . 2022
Petričević, Ema ; Pavlin-Bernardić, Nina
Engagement in learning physics within the contextual model // Book of Abstracts. Dresden: TU Dresden, 2022. str. 69-69
Petričević, Ema ; Rovan, Daria ; Kukulj, Staša ; Šarić Drnas, Marija
Obilježja proaktivne uključenosti budućih učitelja i nastavnika tijekom njihovog studija // 5. DANI OBRAZOVNIH ZNANOSTI “Kako poticati dobrobit u odgojno-obrazovnom okružju u izazovnim vremenima?" / Odak, Iva (ur.). Zagreb: Institut za društvena istraživanja, 2022. str. 103-104
Petričević, Ema ; Rovan, Daria ; Pavlin-Bernardić, Nina
Contextual and individual determinants of engagement in physics from the perspective of elementary school physics teachers // International journal of science education, 44 (2022), 9; 1399-1418. doi: 10.1080/09500693.2022.2078518
Petričević, Ema
Kontekstualne i individualne odrednice uključenosti u učenje fizike // Psihologijske teme, 31 (2022), 2; 383-402. doi: 10.31820/pt.31.2.9
Petričević, Ema ; Marić, Marija
Reakcije roditelja na negativne emocije djece: uloga roditeljske emocionalne regulacije i samoefikasnosti // Suvremene teme u odgoju i obrazovanju – STOO 2 In memoriam prof. emer. dr. sc. Milan Matijević / Velički, Damir ; Dumančić, Mario (ur.). online: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu ; Zavod za znanstvenoistraživački rad u Bjelovaru Hrvatske akademije znanosti i umjetnosti, 2022. str. 35-35
Petričević, Ema ; Putarek, Vanja ; Pavlin-Bernardić, Nina
Engagement in learning mathematics: the role of need for cognition and achievement goals // Educational Psychology, 42 (2022), 8; 1045-1064. doi: 10.1080/01443410.2022.2120599
Petričević, Ema
Rad na sebi započinje radom na vlastitim mislima // 8. kongres studenata psihologije Psihozij: knjižica sažetaka i program. Zagreb: Filozofski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2022. str. 19-19
Petričević, Ema
Priroda i dinamika uključenosti u učenje sa stajališta učitelja fizike // STOO2 knjižica sažetaka / Velički, Damir ; Dumančić, Mario (ur.). Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2022. str. 148-149