Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
Slika profila

Mirna Erk

31598

Mirna

Erk

doc. dr. sc.

Naziv Uloga Akcije
Kvaliteta života djece i adolescenata na području istočne Hrvatske suradnik
Uloga informalnog kontakta s engleskim jezikom u procesu ovladavanja engleskim kao stranim jezikom voditelj
Naziv Akcije
Erk, Mirna; Geli, Selina; Živković, Vlasta Usporedba postignuća mlađih učenika engleskoga kao stranog jezika u Austriji i Hrvatskoj // Strani jezici : časopis za primijenjenu lingvistiku, 51 (2023), 2; 197-221. doi: 10.22210/strjez/52-2/2
Čengić, Jasenka ; Erk, Mirna Assessment Practices of EFL Teachers in Croatia: How Do We Go About Young Learners? // International Current Trends in Applied Linguistics and Pedagogy / Papadopoulos, Isaak ; Chiper, Sorina (ur.). New York (NY): Nova Science Publishers, 2022. str. 97-110 doi: 10.52305/QVOB1389
Erk, Mirna ; Borovac, Tijana ; Brezetić, Sandra Rano učenje engleskog jezika iz perspektive roditelja djece vrtićke i mlađe školske dobi // Nova prisutnost : časopis za intelektualna i duhovna pitanja, 20 (2022), 3; 603-615. doi: 10.31192/np.20.3.9
Erk, Mirna ; Pavičić Takač, Višnja Teacher target language input and young learners’ aural comprehension of English // ExELL : Explorations in english language and linguistics, 9 (2021), 1; 1-25. doi: 10.2478/exell-2022-0001
Erk, Mirna Diversity in EELL: Matters of Context and Contact // Facing Diversity in Child Foreign Language Education / Rokita-Jaśkow, Joanna ; Wolanin, Agata (ur.). Cham: Springer, 2021. str. 75-98 doi: 10.1007/978-3-030-66022-2_5
Erk, Mirna ; Ručević, Silvija Early English language acquisition: how early is early enough? // Suvremena lingvistika, 47 (2021), 92; 141-163. doi: 10.22210/suvlin.2021.092.02
Geli, Selina Early English language learning outcomes in different local learning contexts: Comparison of young learner achievements in Austria and Croatia / Flegar, Željka ; Erk, Mirna (mentor); Osijek, Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, . 2020
Erk, Mirna ; Čengić, Jasenka Policy and Practice of Teaching English to YoungLearners in Croatia: Teacher Perspective // Teaching Young Foreign Language Learners in SE Europe: A multidimensional research on policy and pedagogical practice / Papadopoulos, Isaak ; Savić, Vera (ur.). Lahti: Disigma, 2020. str. 99-128
Erk, Mirna ; Čengić, Jasenka Policy and practice of teaching English to young learners in Croatia: Teacher perspective // Teaching Young Foreign Language Learners in SE Europe: a multidimensional research on policy and pedagogical practices / Papadopoulos, Isaak ; Savić, Vera (ur.). Solun: Disigma, 2020. str. 99-127
Čolaković, Ana The Role of Video Games in Early English Language Learning / Flegar, Željka ; Erk, Mirna (mentor); Osijek, Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, . 2019
nije evidentirano
nije evidentirano