Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
Kvaliteta života djece i adolescenata na području istočne Hrvatske
suradnik
Uloga informalnog kontakta s engleskim jezikom u procesu ovladavanja engleskim kao stranim jezikom
voditelj
Naziv
Akcije
Erk, Mirna; Geli, Selina; Živković, Vlasta
Usporedba postignuća mlađih učenika engleskoga kao stranog jezika u Austriji i Hrvatskoj // Strani jezici : časopis za primijenjenu lingvistiku, 51 (2023), 2; 197-221. doi: 10.22210/strjez/52-2/2
Čengić, Jasenka ; Erk, Mirna
Assessment Practices of EFL Teachers in Croatia: How Do We Go About Young Learners? // International Current Trends in Applied Linguistics and Pedagogy / Papadopoulos, Isaak ; Chiper, Sorina (ur.). New York (NY): Nova Science Publishers, 2022. str. 97-110 doi: 10.52305/QVOB1389
Erk, Mirna ; Borovac, Tijana ; Brezetić, Sandra
Rano učenje engleskog jezika iz perspektive roditelja djece vrtićke i mlađe školske dobi // Nova prisutnost : časopis za intelektualna i duhovna pitanja, 20 (2022), 3; 603-615. doi: 10.31192/np.20.3.9
Erk, Mirna ; Pavičić Takač, Višnja
Teacher target language input and young learners’ aural comprehension of English // ExELL : Explorations in english language and linguistics, 9 (2021), 1; 1-25. doi: 10.2478/exell-2022-0001
Erk, Mirna
Diversity in EELL: Matters of Context and Contact // Facing Diversity in Child Foreign Language Education / Rokita-Jaśkow, Joanna ; Wolanin, Agata (ur.). Cham: Springer, 2021. str. 75-98 doi: 10.1007/978-3-030-66022-2_5
Erk, Mirna ; Ručević, Silvija
Early English language acquisition: how early is early enough? // Suvremena lingvistika, 47 (2021), 92; 141-163. doi: 10.22210/suvlin.2021.092.02
Geli, Selina
Early English language learning outcomes in different local learning contexts: Comparison of young learner achievements in Austria and Croatia / Flegar, Željka ; Erk, Mirna (mentor);
Osijek, Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, . 2020
Erk, Mirna ; Čengić, Jasenka
Policy and Practice of Teaching English to YoungLearners in Croatia: Teacher Perspective // Teaching Young Foreign Language Learners in SE Europe: A multidimensional research on policy and pedagogical practice / Papadopoulos, Isaak ; Savić, Vera (ur.). Lahti: Disigma, 2020. str. 99-128
Erk, Mirna ; Čengić, Jasenka
Policy and practice of teaching English to young learners in Croatia: Teacher perspective // Teaching Young Foreign Language Learners in SE Europe: a multidimensional research on policy and pedagogical practices / Papadopoulos, Isaak ; Savić, Vera (ur.). Solun: Disigma, 2020. str. 99-127
Čolaković, Ana
The Role of Video Games in Early English Language Learning / Flegar, Željka ; Erk, Mirna (mentor);
Osijek, Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, . 2019