Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
Matić, Ružica
Uloga atmosfere mobilne aplikacije kod namjere kupnje Modnih proizvoda / Komarac, Tanja (mentor);
Zagreb, Ekonomski fakultet, Zagreb, . 2023
Vori, Mario
Specifičnosti marketinga sadržaja i oglašavanja marki farmaceutskih proizvoda na društvenim medijima / Komarac, Tanja (mentor);
Zagreb, Ekonomski fakultet, Zagreb, . 2023
Matić, Tomislav
Uloga čimbenika NFC mobilnog plaćanja u stvaranju lojalnosti Generacije Z prema trgovcima / Komarac, Tanja (mentor);
Zagreb, Ekonomski fakultet, Zagreb, . 2023
Karabatić, Karla
Uloga glazbe u iskustvu posjete virtualnom muzeju / Komarac, Tanja (mentor);
Zagreb, Ekonomski fakultet, Zagreb, . 2023
Kocijan, Barbara
Namjera ponovne kupovine proizvoda kod korisnika platformi društvenih medija baziranih na kratkom video sadržaju / Komarac, Tanja (mentor);
Zagreb, Ekonomski fakultet, Zagreb, . 2023
Padovan Đurov, Branka
Specifičnosti marketinga u digitalnom kreativnom poduzetništvu – analiza digitalnog umjetnika / Komarac, Tanja (mentor);
Zagreb, Ekonomski fakultet, Zagreb, . 2023
Klaić, Klara
Percepcija korisnika o mobilnim aplikacijama za zdravlje / Komarac, Tanja (mentor);
Zagreb, Ekonomski fakultet, Zagreb, . 2023
Zebić, Lucija
Percepcija mobilnog oglašavanja kod Generacije Z / Komarac, Tanja (mentor);
Zagreb, Ekonomski fakultet, Zagreb, . 2023
Gradinščak, Sebastijan
Uloga karakteristika mobilnih aplikacija u izgradnji lojalnosti marki / Komarac, Tanja (mentor);
Zagreb, Ekonomski fakultet, Zagreb, . 2023
Herceg, Patricia
Marketinške aktivnosti u sportskom plesu kao izvedbenoj umjetnosti / Komarac, Tanja (mentor);
Zagreb, Ekonomski fakultet, Zagreb, . 2023