Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
Slika profila

Tanja Komarac

31423

Tanja

Komarac

doc. dr. sc.

Ph.D.

nije evidentirano
Naziv Akcije
Matić, Ružica Uloga atmosfere mobilne aplikacije kod namjere kupnje Modnih proizvoda / Komarac, Tanja (mentor); Zagreb, Ekonomski fakultet, Zagreb, . 2023
Vori, Mario Specifičnosti marketinga sadržaja i oglašavanja marki farmaceutskih proizvoda na društvenim medijima / Komarac, Tanja (mentor); Zagreb, Ekonomski fakultet, Zagreb, . 2023
Matić, Tomislav Uloga čimbenika NFC mobilnog plaćanja u stvaranju lojalnosti Generacije Z prema trgovcima / Komarac, Tanja (mentor); Zagreb, Ekonomski fakultet, Zagreb, . 2023
Karabatić, Karla Uloga glazbe u iskustvu posjete virtualnom muzeju / Komarac, Tanja (mentor); Zagreb, Ekonomski fakultet, Zagreb, . 2023
Kocijan, Barbara Namjera ponovne kupovine proizvoda kod korisnika platformi društvenih medija baziranih na kratkom video sadržaju / Komarac, Tanja (mentor); Zagreb, Ekonomski fakultet, Zagreb, . 2023
Padovan Đurov, Branka Specifičnosti marketinga u digitalnom kreativnom poduzetništvu – analiza digitalnog umjetnika / Komarac, Tanja (mentor); Zagreb, Ekonomski fakultet, Zagreb, . 2023
Klaić, Klara Percepcija korisnika o mobilnim aplikacijama za zdravlje / Komarac, Tanja (mentor); Zagreb, Ekonomski fakultet, Zagreb, . 2023
Zebić, Lucija Percepcija mobilnog oglašavanja kod Generacije Z / Komarac, Tanja (mentor); Zagreb, Ekonomski fakultet, Zagreb, . 2023
Gradinščak, Sebastijan Uloga karakteristika mobilnih aplikacija u izgradnji lojalnosti marki / Komarac, Tanja (mentor); Zagreb, Ekonomski fakultet, Zagreb, . 2023
Herceg, Patricia Marketinške aktivnosti u sportskom plesu kao izvedbenoj umjetnosti / Komarac, Tanja (mentor); Zagreb, Ekonomski fakultet, Zagreb, . 2023
nije evidentirano
nije evidentirano