Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
Slika profila

Hrvoje Jakopović

31160

Hrvoje

Jakopović

izv. prof. dr. sc.

Naziv Uloga Akcije
Kulturni identiteti i brendiranje turističkih destinacija Istre i Hrvatskog primorja vanjski suradnik
Naziv Akcije
Kanajet, Karlo; Jakopović, Hrvoje; Labaš, Danijel Vladino upravljanje kriznom komunikacijom na internetu u suočavanju s pandemijom COVID-19: medijski okviri, reaktivne strategije, intenzitet komunikacije i vidljivost premijera // Anali hrvatskog politološkog društva, 20 (2023), 1; 0-21. doi: https://doi.org/10.20901/an
Trbušić, Davor; Jakopović, Hrvoje Pripremljenost za krizno komuniciranje velikih poduzeća u Hrvatskoj // Medijske studije, 14 (2023), 27; 146-165. doi: 10.20901/ms.14.27.8
Pakozdi, Ivan ; Jakopović, Hrvoje ; Kanajet, Karlo Virtualni sastanci tijekom pandemije bolesti COVID- 19: komunikacijski obrasci i prakse u poduzećima u Hrvatskoj // Sociologija i prostor, 59 (2021), 3(222); 371-392. doi: 10.5673/sip.59.3.2
Jakopović, Hrvoje ; Beck Boris Spot “Puna života” – razvijanje hetero – i autopredožbi u svrhu stvaranja imidža turističke destinacije // Kretanja - Europski realiteti / Oraić Tolić, D. ; Bestvina Bukvić, I. ; Đukić, M. et al. (ur.). Osijek: Akademija za umjetnost i kulturu Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku ; Hrvatska akademija znanosti i umjetnosti (HAZU) ; Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku ; Universidad Complutense Madrid ; Univerzita sv. Cyrila a Metoda v T, 2021. str. 232-249
Zorko, Marta ; Jakopović, Hrvoje ; Cesarec, Ivana The Image of Geolocations in a Virtual Environment: the Case Studies of Indonesia and Croatia on Google Trends // Politička misao : Croatian political science review, 58 (2021), 2; 160-183. doi: 10.20901/pm.58.2.07
Jakopović, Hrvoje Korisnici kao sukreatori imidža turističkih destinacija // Komuniciranje o sigurnosti i kreiranje prostora u umreženom svijetu / Zorko, Marta (ur.). Zagreb: Fakultet političkih znanosti Sveučilišta u Zagrebu, 2021. str. 77-95
Tomljanović, Maria ; Jakopović, Hrvoje Hibridni oblici odnosa s javnošću i marketinga: od advertorijala do native oglašavanja na portalu 24sata.hr // Vjerodostojnost medija: doba lažnih vijesti / Hrnjić Kuduzović, Zafra ; Kulić, Milica ; Jurišić, Jelena (ur.). Tuzla: Filozofski fakultet Univerziteta u Tuzli, 2019. str. 129-150
Kanajet, Karlo ; Jakopović, Hrvoje Izvještavanje o krizi i krizno komuniciranje Agrokora u 2017. godini putem internetskih platformi Večernji.hr i Agrokor.hr // Medijska istraživanja, 25 (2019), 1; 55-81. doi: doi.org/10.22572/mi.25.1.3
Living in Crisis Mode - Time to Reconsider Definition, Meaning and Practice? / Verhoeven, Piet ; Jugo, Damir ; Jakopović, Hrvoje et al. (ur.) Zagreb: Veleučilište Edward Bernays, 2018
Skoko, Božo ; Jakopović, Hrvoje ; Gluvačević, Dejan Challenges of Branding in Post-Conflict Countries – The Case of Bosnia and Herzegovina // Tourism : an international interdisciplinary journal, 66 (2018), 4; 411-427
nije evidentirano
nije evidentirano