Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
Slika profila

Jelena Matić Bojić

31081

Jelena

Matić Bojić

dr. sc.

Naziv Uloga Akcije
Obrazovne aspiracije učenika u prijelaznim razdobljima hrvatskog osnovnoškolskog obrazovanja: priroda, odrednice i promjene suradnik
Tematska mreža 'Cjeloživotno obrazovanje dostupno svima' (TEMCO) suradnik
Uloga ličnosti, motivacije i socio-emocionalnih kompetencija u profesionalnoj dobrobiti učitelja u ranoj fazi karijere suradnik
HAND IN HAND: Osnaživanje socio-emocionalnih kompetencija i svijesti o različitosti učitelja širom Europe voditelj na ustanovi
Hand in Hand: Socijalne i emocionalne vještine za tolerantna i nediskriminirajuća društva (Pristup čitave škole) suradnik
Razvoj kurikulumske kulture: Osnaživanje škola za razvoj i implementaciju školskog kurikuluma suradnik
Democracy meets arts: critical change labs for building democratic cultures through creative and narrative practices suradnik
Naziv Akcije
Marušić, Iris; Pikić Jugović, Ivana; Matić Bojić, Jelena; Mornar, Mirta Uloga ličnosti, socio-emocionalnih kompetencija i samoefikasnosti u predviđanju profesionalnog sagorijevanja učitelja u ranoj fazi karijere // 26. Dani Ramira i Zorana Bujasa Zagreb, Hrvatska, 28.09.2023-30.09.2023
Mornar, Mirta; Pikić Jugović, Ivana; Šabić, Josip; Matić Bojić, Jelena; Marušić, Iris; Petrović, Dora Teacher burnout as mediator of the relationship between social and emotional competencies and teacher commitment // European Conference on Educational Research 2023 Glasgow, Ujedinjeno Kraljevstvo, 22.08.2023-25.08.2023
Marušić, Iris; Mornar, Mirta; Šabić, Josip; Matić Bojić, Jelena; Petrović, Dora; Pikić Jugović, Ivana Early-career teachers’ burnout : the role of personality and self-efficacy // European Conference on Educational Research 2023 Glasgow, Ujedinjeno Kraljevstvo, 22.08.2023-25.08.2023
Puzić, Saša; Šabić, Josip; Odak, Iva; Marušić, Iris; Matić Bojić, Jelena; Pikić Jugović, Ivana Neke odrednice samoefikasnosti srednjoškolskih nastavnika za rad u multikulturnom okružju // HRVATSKA: PODVOJENO DRUŠTVO? SOCIOLOŠKI PRILOZI RASPRAVI, Knjiga sažetaka. Zagreb: Hrvatsko sociološko društvo, 2023. str. 60-61
Puzić, Saša; Marušić, Iris; Matić Bojić, Jelena; Pikić Jugović, Ivana; Šabić, Josip Obrazovne nejednakosti u srednjoškolskom obrazovanju iz učeničke i nastavničke perspektive. Zagreb: Institut za društvena istraživanja u Zagrebu, 2023
Marušić, Iris ; Matić Bojić, Jelena ; Petrović, Dora Motivational determinants of early-career teachers’ work engagement // EARLI2023 Book of abstracts. Solun: University of Macedonia Press, 2023. str. 392-392
Odak, Iva; Marušić, Iris; Matić Bojić, Jelena; Puzić, Saša; Bakić, Hrvoje; Eliasson, Nina; Gasteiger Klicpera, Barbara; Gøtzsche, Katinka; Kozina, Ana; Perković, Iva et al. Teachers’ social and emotional competencies : a lever for social and emotional learning in schools // Sociologija i prostor, 61 (2023), 1; 105-122. doi: 10.5673/sip.61.1.5
Odak, Iva ; Puzić, Saša ; Baranović, Branislava ; Baketa, Nikola ; Matić Bojić, Jelena ; Marušić, Iris ; Pikić Jugović, Ivana ; Šabić, Josip ; Pijaca Plavšić, Eli Obrazovne nejednakosti u srednjem i visokom obrazovanju iz perspektive ključnih dionika obrazovnog sustava // 5. Dani obrazovnih znanosti "Kako poticati dobrobit u odgojno-obrazovnom okružju u izazovnim vremenima?" - Knjiga sažetaka / Odak, Iva (ur.). Zagreb: Institut za društvena istraživanja, 2022. str. 94-95
Pocrnić, Martina ; Bratko, Denis ; Butković, Ana ; Vukasović Hlupić, Tena ; Matić Bojić, Jelena Intelligence moderates reliability of personality assessment // ECP20 - Book of Abstracts. 2022. str. 255-255
Marušić, Iris ; Šabić, Josip ; Matić Bojić, Jelena Odrednice dobrobiti učitelja/ica za vrijeme pandemije COVID-19 // 25. Dani Ramira i Zorana Bujasa - knjiga sažetaka / Mikac, Una ; Mehulić, Jasmina (ur.). Zagreb: Odsjek za psihologiju Filozofskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu ; Hrvatsko psihološko društvo (HPD), 2021. str. 80-80
nije evidentirano
nije evidentirano