Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
Slika profila

Slobodan Hadžić

31014

Slobodan

Hadžić

dr. sc.

nije evidentirano
Naziv Akcije
Hadžić, Slobodan ; Šilić, Artur ; Grmuša Tanja Izgradnja jezičnog korpusa govora mržnje na hrvatskom medijskom prostoru društvenih mreža // Medijska istraživanja, 28 (2022), 2; 63-86. doi: 10.22572/mi.28.2.3
Plenković, Mario ; Hadžić, Slobodan ; Hadžić, Jelena ; Kučiš, Vlasta ; Mustić, Daria KOMUNIKOLOŠKA INTERPRETACIJA MEDIJSKIH SADRŽAJA U HRVATSKIM TISKOVINAMA O VLADI REPUBLIKE HRVATSKE // Media, culture and public relations, 12 (2021), 1; 47-72. doi: 10.32914/mcpr.12.1.3
Kučiš, Vlasta ; Hadžić, Slobodan ; Kupinić, Guščić, Darja DECONSTRUCTION OF A FACEBOOK CAMPAIGN MODEL ON THE EXAMPLE OF THREE BRANDS // Informatologia (Zagreb), 54 (2021), 1-2; 46-62. doi: 10.32914/I.54.1-2.5
Hadžić, Slobodan ; Šilić, Artur Covid-19 i lažne vijesti i dezinformacije u hrvatskom medijskom prostoru // Mediji – pandemija – infodemija / Brdovčak Mac, Srećko (ur.). Zagreb: Sveučilište Sjever i Centar za filozofiju medija i mediološka istraživanja (CFM), 2020. str. 39-39
Plenković, Mario ; Balabanić, Ivan ; Hadžić, Slobodan Media Coverage of Digital Inequality: Case Study Croatia // 8th World Meeting of UNESCO Chairs in Communication Strasbourg, Francuska, 15.05.2019-15.05.2019
Maletić, Franjo ; Hadžić, Slobodan Implikacije utvrđivanje javne vrijednosti u javnom medijskom servisu s osvrtom na Hrvatsku radioteleviziju // Medijska kultura (Nikšić), 16 (2018), 2018; 27-56
Šilić, Artur ; Hadžić, Slobodan Novi analitički modeli za utvrđivanje standarda razumljivosti medijskog teksta u medijima masovnog komuniciranja // In medias res, 7 (2018), 12; 1947-1967
Plenković, Mario ; Guščić, Kupinić, Darja ; Hadžić, Slobodan MEDIJSKA STUDIJA KORELACIJSKE POVEZANOSTI DOSEGA „SVIĐANJA“ I „VIZUALNIH ELEMENATA FORME“ U PERCEPCIJI KOMUNIKACIJSKIH SADRŽAJA NA FACEBOOK // Informatologia (Zagreb), 47 (2014), 4; 243-256
Žlof, Ksenija ; Herljević Zlatko ; Hadžić, Slobodan JOURNALISTS’ PERCEPTION OF THE IMPORTANCE OF SOCIAL NETWORKS IN THE PRODUCTION OF MEDIA CONTENTS // Media, culture and public relations, 5 (2014), 1; 17-29
Žlof, Ksenija ; Maletić, Franjo ; Hadžić, Slobodan VJERODOSTOJNOST MEDIJSKOG IZVJEŠTAVANJA O REFERENDUMU O BRAKU (NA PRIMJERU VEČERNJEG LISTA, JUTARNJEG LISTA, NOVOG LISTA, SLOBODNE DALMACIJE, GLASA KONCILA, GLOBUSA, HRVATSKOG SLOVA, 7 DNEVNO I GLASA PODRAVINE // Podravina : časopis za multidisciplinarna istraživanja, 13 (2014), 26; 183-195
nije evidentirano
nije evidentirano