Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
Slika profila

Valnea Žauhar

30998

Valnea

Žauhar

doc. dr. sc.

Naziv Uloga Akcije
Metakognicija kod kategorijalnog učenja, mišljenja i razumijevanja suradnik
Kognitivni i neurodinamički aspekti percepcije, učenja i mišljenja suradnik
Metakognitivni procesi u učenju i zaključivanju suradnik
Spoznajni i emocionalni aspekt slušanja glazbe u glazbeno-pedagoškom kontekstu osnovne škole (šifra projekta: MAPU/GP-ZN-2018-1) suradnik
Naziv Akcije
Vidulin, Sabina; Žauhar, Valnea; Plavšić, Marlena The effects of cognitive-emotional music listening in ear training on acquired knowledge and liking of the lessons // International journal of music education, (2023), doi: 10.1177/02557614231204442
Žauhar, Valnea ; Vidulin, Sabina ; Plavšić, Marlena ; Bajšanski, Igor The Effect of Ear-Training Approach on Music-Evoked Emotions and Music Liking // Psihologijske teme, 32 (2023), 1; 81-104. doi: 10.31820/pt.32.1.5
Vidulin, Sabina ; Žauhar, Valnea ; Plavšić, Marlena Dobrobiti spoznajno-emocionalnoga slušanja glazbe na nastavi solfeggia // Glazbena pedagogija u svjetlu sadašnjih i budućih promjena 8 / Vidulin, Sabina (ur.). Pula: Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, 2023. str. 171-190
Vidulin, Sabina ; Žauhar, Valnea ; Plavšić, Marlena Experiences during listening to music in school // Music Education Research, 4 (2022), 512-529. doi: 10.1080/14613808.2022.2098262
Vidulin, Sabina ; Žauhar, Valnea ; Plavšić, Marlena The effects of teaching paradigm and previous experiences with listening to classical music on the impression of music listening in solfège classes // Abstract Booklet of the Second International ConferencePsychology and Music Interdisciplinary Encounters / Bogunović, Blanka ; Nikolić, Sanela (ur.). Beograd: Faculty of Music, University of Arts in Belgrade, 2022. str. 166-167
Levak, Nikolina ; Žauhar, Valnea Odnos glazbenih preferencija i navika slušanja glazbe kod srednjoškolaca // Glazbena pedagogija u svjetlu sadašnjih i budućih promjena 7 - Multidisciplinarna susretišta: istraživanja glazbenoga odgoja i obrazovanja / Vidulin, Sabina (ur.). Pula: Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, Muzička akademija u Puli, 2021. str. 451-471
Vidulin, Sabina ; Plavšić, Marlena ; Žauhar, Valnea Spoznajno-emocionalno slušanje glazbe u školi. Pula: Sveučilište Jurja Dobrile u Puli ; Filozofski fakultet Sveučilišta u Rijeci, 2020
Kućar, Maja ; Žauhar, Valnea ; Bajšanski, Igor ; Domijan, Dražen ; Gulan, Tanja Norme za semantičke kategorije na hrvatskome jeziku // Psihologijske teme, 29 (2020), 3; 649-685. doi: 10.31820/pt.29.3.9
Žauhar, Valnea ; Matić, Aleksandra ; Dražul, Ana ; Bajšanski, Igor Memorizing the contemporary piano piece of music: the effects of the formal structure, pianist’s segmentation and technical difficulties // Proceedings of the First International Conference Psychology and Music – Interdisciplinary Encounters / Bogunović, Blanka ; Nikolić, Sanela (ur.). Beograd: Faculty of Music, University of Arts in Belgrade, 2020. str. 69-77
Žauhar, Valnea ; Levak, Nikolina Odnos glazbenih preferencija prema MUSIC modelu, motiva slušanja glazbe i crta ličnosti // 22. Dani psihologije u Zadru, Knjiga sažetaka / Burić, Ireana ; Banai, Benjamin ; Macuka, Ivana et al. (ur.). Zadar: Odjel za psihologiju Sveučilišta u Zadru, 2020. str. 34-34
nije evidentirano
nije evidentirano