Pregled po znanstveniku: Marina Laškarin Ažić (MB: 331823)
-
1.Upravljanje odnosima s gostima u turizmu i ugostiteljstvu
Opatija: Fakultet za menadžmet u turizmu i ugostiteljstvu, 2018 -
2.The impact of hotel employee stisfaction on hodpitability performance // Tourism and hospitality management, 23 (2017), 1; 105-117 doi:10.20867/thm.23.1.8 (međunarodna recenzija, prethodno priopcenje, znanstveni)
-
3.Principi i praksa turizma i hotelijerstva, Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu Opatija, 2016 (monografija)
-
4.Menadžment zadovoljstva gosta u hotelijerstvu primjenom programa loyalty 2015., doktorska disertacija, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija
-
5.Impact of Electronic Guest Relationship Management (e- GRM) on Brand Loyalty: The Case of Croatian Hotels // International Journal of Economics and Management Engineering, 9 (2015), 5; 1653-1657 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
6.Internal marketing in the hotel industry // Tourism and Hospitality Industry / Perić, Jože (ur.).
Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu Opatija, 2014. str. 297-311 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
7.Managing psychological aspects in the hotel industry and adjusting to the internet environment // Društvo i tehnologija = SOCIETY AND TECHNOLOGY 2013 - dr. Juraj Plenković: Book of manuscripts / Plenković, Mario (ur.).
Zagreb: Hrvatsko komunikološko društvo, 2013. str. 578-586 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
8.DEVELOPMENT OF LOYALTY PROGRAMMES IN THE HOTEL INDUSTRY // Tourism and hospitality management, 19 (2013), 1; 109-123 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
9.Managing the cultural offering and guest spending in the hotel // Proceedings in Advanced Research in Scientific Areas
Žilina, Slovačka, 2012. str. 898-906 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
10.The internet impact on the quality of delivering the bologna process // zbornik radova s 19th International Scientific Conference «Society and Technology 2012
LOVRAN, 2012. str. 84-92 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
11.WEB COMMUNICATION MANAGEMENT IN HOTEL MARKETING // Informatologia, 45 (2012), 4; 314-322 (međunarodna recenzija, pregledni rad, ostalo)
-
12.Employee structure by professional education and age in the Croatian hospitality Industry, // Tourism and Hospitality Industry 2012.
Opatija: Fakultet za menadžmet u turizmu i ugostiteljstvu, 2012. str. 281-291 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
13.Putevi do zadovoljnoga gosta, Opatija: Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu Opatija, 2012 (prirucnik)
-
14.Upravljanje elementima sustava usluživanja u ugostiteljstvu // Informatologia, 44 (2011), 3; 221-226 (međunarodna recenzija, prethodno priopcenje, znanstveni)
-
15.Secondary school education for the needs of tourism and hospitality in Croatia- Analysis of the present state and proposals for improvement // Edukacja Tecnika-Informatyka, 2 (2011), 191-202 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)