Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
Petra Badurina
Oblikovanje prostorno-materijanog okruženja ustanove za rani odgoj i obrazovanje u funkciji razvoja simboličke igre djece rane dobi / dr. sc. Biserka Petrović Sočo (mentor);
ZAGREB, Sveučilište u Zagrebu, . 2017
Badurina, Petra
The roles of the preschool teacher in the symbolic play of children of an early age // Napredak (Zagreb), 156 (2015), 47-75
Badurina, Petra ; Franc, Vendi
Efekt dviju različitih metoda poticanja pisanja i čitanja kod djece predškolske dobi // Pedagogija, obrazovanje i nastava. 2013
Badurina, Petra
Upoznavanje predškolskog djeteta s prirodoslovljem kroz istraživačke aktivnosti // Teorija i praksa ranog odgoja / Pehlić Izet, Hasanagić Anela (ur.). Zenica: Odsjek za predškolski odgoj i obrazovanje Islamskog pedagoškog fakulteta Univerziteta u Zenivi, 2012. str. 106-107
Badurina, Petra ; Novaković, Svetlana
Umjetnička igra u predškolskom periodu // Umjetničko djelo u likovnom odgoju i obrazovanju / Žabčić Danijel ; Balić Šimrak Antonija ; Levačić Ljubomir et al. (ur.). Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu ; Europski centar za napredna i sustavna istraživanja (ECNSI), 2011. str. 165-173
Karković, Petra
Learning through symbolic play. 2011
Badurina, Petra
The association of play and learning in preschool children // Practice and theory in systems of education, 6 (2011), 3; 305-314
Badurina, Petra
Odgojno-obrazovni kontekst suvremene predškolske ustanove. 2010
Badurina, Petra
Oblikovanje kvalitetnog konteksta u dječjem vrtiću za odgoj i obrazovanje djece rane dobi. 2010
Karković, Petra
Poticanje razvoja rane pismenosti u predškolskoj ustanovi // Očekivanja, postignuća i perspektive u teoriji i praksi ranog i primarnog odgoja i obrazovanja / Jurčević Lozančić Anka (ur.). Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2010. str. 165-172