Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
Slika profila

Petra Badurina

30134

Petra

Badurina

nije evidentirano
Naziv Akcije
Petra Badurina Oblikovanje prostorno-materijanog okruženja ustanove za rani odgoj i obrazovanje u funkciji razvoja simboličke igre djece rane dobi / dr. sc. Biserka Petrović Sočo (mentor); ZAGREB, Sveučilište u Zagrebu, . 2017
Badurina, Petra The roles of the preschool teacher in the symbolic play of children of an early age // Napredak (Zagreb), 156 (2015), 47-75
Badurina, Petra ; Franc, Vendi Efekt dviju različitih metoda poticanja pisanja i čitanja kod djece predškolske dobi // Pedagogija, obrazovanje i nastava. 2013
Badurina, Petra Upoznavanje predškolskog djeteta s prirodoslovljem kroz istraživačke aktivnosti // Teorija i praksa ranog odgoja / Pehlić Izet, Hasanagić Anela (ur.). Zenica: Odsjek za predškolski odgoj i obrazovanje Islamskog pedagoškog fakulteta Univerziteta u Zenivi, 2012. str. 106-107
Badurina, Petra ; Novaković, Svetlana Umjetnička igra u predškolskom periodu // Umjetničko djelo u likovnom odgoju i obrazovanju / Žabčić Danijel ; Balić Šimrak Antonija ; Levačić Ljubomir et al. (ur.). Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu ; Europski centar za napredna i sustavna istraživanja (ECNSI), 2011. str. 165-173
Karković, Petra Learning through symbolic play. 2011
Badurina, Petra The association of play and learning in preschool children // Practice and theory in systems of education, 6 (2011), 3; 305-314
Badurina, Petra Odgojno-obrazovni kontekst suvremene predškolske ustanove. 2010
Badurina, Petra Oblikovanje kvalitetnog konteksta u dječjem vrtiću za odgoj i obrazovanje djece rane dobi. 2010
Karković, Petra Poticanje razvoja rane pismenosti u predškolskoj ustanovi // Očekivanja, postignuća i perspektive u teoriji i praksi ranog i primarnog odgoja i obrazovanja / Jurčević Lozančić Anka (ur.). Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2010. str. 165-172
nije evidentirano
nije evidentirano