Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
Slika profila

Dubravka Glasnović Gracin

29708

Dubravka

Glasnović Gracin

izv. prof. dr. sc.

nije evidentirano
Naziv Akcije
Krljan, Ivana; Glasnović Gracin, Dubravka Vjerojatnost u razrednoj nastavi matematike – iz aspekta udžbenika // Matematika i škola, 123 (2024), 2, 27
Olsher, Shai; Cusi, Annalisa; Glasnović Gracin, Dubravka; Van Steenbrugge, Hendrik An introduction to TWG22: Curricular resources and task design in mathematics education // Proceedings of the Thirteenth Congress of the European Society for Research in Mathematics Education (CERME13). Budimpešta: Alfréd Rényi Institute of Mathematics; ERME, 2023. str. 4069-4076
Vučko, Paula; Glasnović Gracin, Dubravka Dječji prsti kao didaktičko sredstvo u ranom učenju matematike // Matematika i škola, 121 (2023), 1; 3-11
Kuzle, Ana; Glasnović Gracin, Dubravka; Krišto, Ana Depicting classroom social climate: Using drawings to examine primary students’ perceptions of geometry teaching and learning practices // International electronic journal of mathematics education, 18 (2023), 4; em0757, 15. doi: https://doi.org/10.29333/iejme/13743
Glasnović Gracin, Dubravka; Trupčević, Goran Time as a resource in mathematics education: comparing teacher and student perspectives // Proceedings of the Thirteenth Congress of the European Society for Research in Mathematics Education (CERME13). Budimpešta: Alfréd Rényi Institute of Mathematics; ERME, 2023. str. 4135-4142
Rovan, Daria ; Trupčević, Goran ; Glasnović Gracin, Dubravka Motivacija za učenje matematike kod budućih učitelja razredne nastave // Društvena istraživanja : časopis za opća društvena pitanja, 31 (2022), 1; 113-133. doi: 10.5559/di.31.1.06
Glasnović Gracin, Dubravka; Trupčević, Goran Time as a resource in mathematics education: Teachers’ perspectives // Asian journal for mathematics education, 1 (2022), 2; 162-186. doi: https://doi.org/10.1177/27527263221109034
Glasnović Gracin, Dubravka ; Krišto, Ana Differences in the Requirements of Digital and Printed Mathematics Textbooks: Focus on Geometry Chapters // CEPS - Center for Educational policy Studies journal, 12 (2022), 2; 95-117. doi: https://doi.org/10.26529/cepsj.1285
Rovan, Daria ; Trupčević, Goran ; Glasnović Gracin, Dubravka Longitudinalno istraživanje odrednica stresa, profesionalnog sagorijevanja i zadovoljstva poslom učitelja početnika // 5. DANI OBRAZOVNIH ZNANOSTI “Kako poticati dobrobit u odgojno-obrazovnom okružju u izazovnim vremenima?" / Odak, Iva (ur.). Zagreb: Institut za društvena istraživanja, 2022. str. 32-33
Glasnović Gracin, Dubravka ; Jukić Matić, Ljerka Use of textbooks and other resources in curriculum reform. A longitudinal case study // ZDM (Berlin), 53 (2021), 6; 1373-1385. doi: 10.1007/s11858-021-01271-0
nije evidentirano
nije evidentirano