Pregled po znanstveniku: Ivan Dević (MB: 318270)
-
1.The effects of middle-school career intervention on students’ career readiness // Bulletin - AIOSP, 20 (2019), https://doi.org/10.1007/s10775-019-09411-5, 22 doi:10.1007/s10775-019-09411-5 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
2.Stabilnost i promjene osobnih i (post)materijalističkih vrijednosti hrvatskih građana // Društvena istraživanja : časopis za opća društvena pitanja (2019) (međunarodna recenzija, prihvaćen)
-
3.Promjene u strukturi interesa osnovnoškolaca nakon dvomjesečnog programa profesionalnog usmjeravanja // 24. dani Ramira i Zorana Bujasa: Međunarodni psihologijski znanstveni skup - Knjiga sažetaka / Jelić, Margareta ; Tomas, Jasmina (ur.).
Zagreb: Filozofski fakultet, Sveučilište u Zagrebu, Odsjek za psihologiju, 2019. str. 82-82 (predavanje, domaća recenzija, sažetak, znanstveni) -
4.Školsko postignuće učenika – testiranje modela školske kompetencije // Društvena istraživanja : časopis za opća društvena pitanja, 28 (2019), 3; 523-542 doi:10.5559/di.28.3.08 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
5.Europsko istraživanje dobrobiti djece i mladih: sudjelovanje Hrvatske? // Psihošpancir - tjedan psihologije / Bogdan, Andreja ; Plantak, Petra (ur.).
Varaždin: Društvo psihologa Varaždin, 2019. str. 32-32 (predavanje, domaća recenzija, sažetak, stručni) -
6.Fitting the STEM interests of middle school children into RIASEC structural // International Journal for Educational and Vocational Guidance, 19 (2019), 1; 111-128 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
7.Izazovi u razvoju europskog longitudinalnog istraživanja dobrobiti djece // Knjiga sažetaka - Kvaliteta života kroz životni vijek: izazovi i preporuke / Brajša-Žganec, A. ; Penezić, Z. ; Tadić Vujčić, M. (ur.).
Sv. Martin na Muri: Hrvatsko psihološko društvo, 2018. str. 168-168 (predavanje, domaća recenzija, sažetak, znanstveni) -
8.The Independent Contributions of Stereotyped Views of STEM-related Professions and Gender Identification in Predicting Croatian Primary School Pupils’ Expectancies of Success in these Professions // ECER 2018
Bolzano, Italija, 2018. 1078, 6 (predavanje, međunarodna recenzija, prošireni sažetak, znanstveni) -
9.Digital Communication and School Achievement – The Role of Family Social Background and Student’s Gender // ECER 2018
Bolzano, Italija, 2018. 1093, 6 (predavanje, međunarodna recenzija, prošireni sažetak, znanstveni) -
10.The Role of Parents’ and Children’s Stereotypical Beliefs and Parents’ Provision of STEM Materials in Explaining STEM Aspirations among Boys and Girls // ECER 2018
Bolzano, Italija, 2018. 1082, 6 (predavanje, međunarodna recenzija, prošireni sažetak, znanstveni) -
11.Parents’ General Aspiration for Their Children’s Education and Students’ Objective Achievement in STEM Domain // ECER 2018
Bolzano, Italy, 2018. 1089, 5 (predavanje, međunarodna recenzija, prošireni sažetak, znanstveni) -
12.The Relationship Between STEM School Achievement And STEM Out-Of-School Activities: Possible Role Of Family Social Background And Students Gender // ECER 2018
Bolzano, Italija, 2018. 1315, 5 (predavanje, međunarodna recenzija, kratko priopćenje, znanstveni) -
13.Projekt razvoja kohortnog longitudinalnog istraživanja dobrobiti djece i mladih: The European Cohort Development Project (ECDP) // XXI. Dani psihologije u Zadru - sažetci priopćenja / Nikolić, Matilda ; Tokić, Andrea ; Ćubela Adorić, Vera ; Dodaj, Arta ; Gregov, Ljiljana ; Ivanov, Lozena ; Macuka, Ivana ; Nekić, Marina ; Tucak Junaković, Ivana ; Valerjev, Pavle ; Vidaković, Marina (ur.).
Zadar: Odjel za psihologiju, Sveučilište u Zadru, 2018. str. 147-147 (poster, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
14.STEM intervencijski programi u obrazovanju: kvantitativno i kvalitativno vrednovanje učinaka dvogodišnjeg STEM programa u hrvatskim osnovnim školama // XXI. Dani psihologije u Zadru - sažetci priopćenja / Nikolić, Matilda ; Tokić, Andrea ; Ćubela Adorić, Vera ; Dodaj, Arta ; Gregov, Ljiljana ; Ivanov, Lozena ; Macuka, Ivana ; Nekić, Marina ; Tucak Junaković, Ivana ; Valerjev, Pavle ; Vidaković, Marina (ur.).
Zadar: Odjel za psihologiju, Sveučilište u Zadru, 2018. str. 23-23 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, ostalo) -
15.Kada bi mogli, koju bi ocjenu učenici dali svojim nastavnicima matematike? // XXI. Dani psihologije u Zadru - sažetci priopćenja / Nikolić, Matilda ; Tokić, Andrea ; Ćubela Adorić, Vera ; Dodaj, Arta ; Gregov, Ljiljana ; Ivanov, Lozena ; Macuka, Ivana ; Nekić, MArina ; Tucak Junaković, Ivana ; Valerjev, Pavle ; Vidaković, Marina (ur.).
Zadar: Odjel za psihologiju, Sveučilište u Zadru, 2018. str. 26-26 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, ostalo) -
16.How to Develop Well-Being Survey Questions for Young Children: Lessons Learned from Cross- Cultural Cognitive Interviews // Measuring Youth Well-being / Pollock, Garry ; Ozan, Jessica ; Goswami, Haridhan ; Rees, Gwyther ; Stasulane, Anita (ur.).
Cham: Springer International Publishing AG, 2018. str. 91-109 doi:10.1007/978-3-319-76063-6 -
17.Development and Validation of New Objective Knowledge Tests in STEM Field for Primary School Students // Croatian Journal of Education-Hrvatski Casopis za Odgoj i obrazovanje, 20 (2018), 3; 789-824 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
18.Cloninger's temperament and character dimensions and dopaminergic genes: DAT1 VNTR and COMT Val158Met polymorphisms // Psychiatria Danubina, 30 (2018), 1; 41-50 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
19.The Effectiveness of Short-Term Career Development School Program in Middle Schools // Career Guidance in a Changing World
Prag, Češka, 2017. (predavanje, međunarodna recenzija, pp prezentacija, znanstveni) -
20.Mišljenje hrvatskih i europskih stručnjaka o mjerenju dobrobiti djece i mladih // Zaštita i promicanje dobrobiti djece, mladih i obitelji / Merkaš, Marina ; Brdovčak, Barbara (ur.).
Zagreb: Odjel za psihologiju, Hrvatsko katoličko sveučilište, 2017. str. 24-24 (predavanje, domaća recenzija, sažetak, znanstveni) -
21.STEM career aspirations during primary schooling: A cohort-sequential longitudinal study of relations between achievement, self-competence beliefs, and career interests – JOBSTEM // 12th Conference of the European Science Education Research Association (ESERA)
Dublin, Irland, 2017. 11111, 1 (poster, međunarodna recenzija, neobjavljeni rad, znanstveni) -
22.Qualitative analysis of experience, beliefs and attitudes of elementary school children towards STEM intervention program // Book of Abstracts - 13th International Conference DAYS OF APPLIED PSYCHOLOGY 2017 / Dimitrijević, Bojana ; Panić, Damjana (ur.).
Niš: Faculty of Philosophy University of Niš, Serbia, 2017. str. 12-12 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
23.Interests in STEM careers during primary schooling: Fitting the STEM interests into RIASEC structural space // European Conference on Educational Research (ECER 2017)
Copenhagen, Danska, 2017. Session: 09 SES 03 B, 5 (predavanje, međunarodna recenzija, neobjavljeni rad, znanstveni) -
24.Psychometric validation of an objective measure of STEM school achievement in primary school // ECER 2017. - European Conference on Educational Research, University UCC, Copenhagen.
Copenhagen, Denmark, 2017. Session: 09 SES 06 B, 5 (predavanje, međunarodna recenzija, neobjavljeni rad, znanstveni) -
25.The Structure of Self-Competence Beliefs of Croatian Primary School Students in STEM area // ECER 2017. - European Conference on Educational Research
Copenhagen, Denmark, 2017. 24 SES 14 JS, 5 (predavanje, međunarodna recenzija, neobjavljeni rad, znanstveni)