Pregled po znanstveniku: Alena Letina (MB: 317842)
-
1.Multimedijski CD za učenike 1 razreda uz udžbenik NAŠ SVIJET 1 // NAŠ SVIJET 1 / De Zan, Ivan ; Letina, Alena ; Kisovar-Ivanda, Tamara (ur.).
Zagreb: Školska Knjiga, 2007. (ostalo, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso)) -
2.Naš svijet 1, metodički priručnik prirode i društva za učitelje/učiteljice 1. razreda osnovne škole, 2008. (podatak o recenziji nije dostupan, metodički priručnik za učitelje).
-
3.Multimedijski metodički priručnik prirode i društva za učitelje/učiteljice 1. razreda osnovne škole, 2008. (podatak o recenziji nije dostupan, računalni programski paket).
-
4.Naš svijet 1, CD za uvježbavanje nastavnih sadržaja prirode i društva u 1. razredu, 2009. (podatak o recenziji nije dostupan, računalni programski paket).
-
5.Naš svijet 1, radna bilježnica s istraživanjima i igrama iz prirode i društva u 1. razredu osnovne škole / Halačev, Slavenka (ur.).
Zagreb: Školska knjiga, 2009 -
6.Naš svijet 1, radna bilježnica s istraživanjima i igrama iz prirode i društva za 1. razred / Halačev, Slavenka (ur.).
Zagreb: Školska knjiga, 2009 -
7.Naš svijet 1, udžbenik prirode i društva za 1. razred osnovne škole / Halačev, Slavenka (ur.).
Zagreb: Školska knjiga, 2009 -
8.Poticanje i razvoj kreativnosti u nastavi prirode i društva // 3. međunarodna konferencija o naprednim i sustavnim istraživanjima (ECNSI-2009) : Edukacija prirodoslovlja, geografije i povijesti za društvo znanja : zbornik sažetaka / Vijtiuk, Nada ; Šiljković, Željka (ur.).
Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2009. str. 17-17 (predavanje, domaća recenzija, sažetak, stručni) -
9.Kvalitativna analiza ispita iz Prirode i društva i integracije nastavnih sadržaja // Kvalitativna analiza ispita provedenih 2008. godine u osnovnim školama Izvješće o projektu - hrvatski jezik, priroda i društvo, matematika i integracija u razrednoj nastavi / Marković, Nenad ; Jemeršić, Ružica ; Ćurković, Natalija ; Ivančić, Irena ; (ur.).
Zagreb: Nacionalni centar za vanjsko vrednovanje obrazovanja, 2010. str. 84-118 -
10.Vanjsko vrednovanje obrazovnih postignuća učenika u odnosu prema unaprijeđenju nastave Prirode i društva // Edukacija prirodoslovlja, geografije i povijesti u društvu znanja / Vijtiuk, Nada (ur.).
Zagreb, 2010. str. 21-21 (predavanje, domaća recenzija, sažetak, znanstveni) -
11.Spoznavanje kulturne baštine u nastavi Prirode i društva // Edukacija prirodoslovlja, geografije i povijesti u društvu znanja / Vijtiuk, Nada (ur.).
Zagreb, 2010. str. 24-24 (predavanje, domaća recenzija, sažetak, znanstveni) -
12.Uloga primarnog obrazovanja i nastave prirode i društva u odgoju i obrazovanju za ljudska prava // Social Work and Fight against Poverty and Social Exclusion-Professional Dedication to the Protection and Promotion of Human Rights / Žitnik, M., Leutar Z., Miljenović, A., Buljevac, M. (ur.).
Mostar: Antonio commerce d.o.o. Mostar, 2010. str. 120-120 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
13.Promicanje odgojnih vrijednosti u nastavi prirode i društva // Osmi susret pedagoga Hrvatske
Osijek, Republika Hrvatska, 2010. (predavanje, neobjavljeni rad, znanstveni) -
14.Uloga primarnog obrazovanja i nastave prirode i društva u odgoju i obrazovanju za ljudska prava // Zbornik radova/proceedings Međunarodne znanstvene konferencije "Socijalni rad i borba protiv siromaštva i socijalne isključenosti - profesionalna usmjerenost zaštiti i promicanju ljudskih prava" / Leutar, Zdravka (ur.).
Zagreb: Zaklada "Maria De Mattias", 2011. str. 517-537 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
15.Possibilities and ways of promoting affective education in primary school curriculum // Promoting the Social Emotional Aspects of Education ; A Multi-faceted Priority – Spodbujanje socialno-čuvstvenih vidikov vzgoje in izobraževanja ; raznotere naloge / Geršak, V., Korošec, H., Majaron, E., Turnšek, N. (ur.).
Ljubljana: University of Ljubljana, Faculty of Education, 2011. str. 13-13 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
16.Orchestrating Inquiry Learning // Pedagogijska istraživanja, 1 (2012), 1-2; 251-253 (podatak o recenziji nije dostupan, prikaz, ostalo)
-
17.Prirodoznanstvena pismenost učitelja – temelj kvelitetnog prirodoslovnog obrazovanja // Education in the Modern European Environment, Book of Abstracts / Šimović, Vladimir ; Bežen, Ante (ur.).
Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2012. (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
18.Primjena računala u nastavi prirode i društva u kartografskom opismenjavanju učenika // Education in the Modern European Environment / Šimović, Vladimir ; Bežen, Ante (ur.).
Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2012. (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
19.Problem-Based Teaching vs. Programmed Teaching: Challenges for the Future of Education // International Conference: The Future of Education, Conference Proceedings / Pixel (ur.).
Milano, Italy: Simonelli Editore, 2012. str. 305-309 (predavanje, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
20.Kompetencije učitelja primarnog obrazovanja za djelotvornu organizaciju i izvođenje nastave prirode i društva // Didaktički izazovi / Didactic Challenges / Peko, Anđelka (ur.).
Slavonski Brod: Sveučilište Josipa Juraja Strossmayera u Osijeku, Učiteljski fakultet u Osijeku, 2012. str. 59-60 (predavanje, domaća recenzija, sažetak, znanstveni) -
21.Possibilities and Ways of Promoting Affective Education in Primary School Curriculum // Conference Proceedings: Promoting the Social Emotional Aspects of Education ; A multi-faceted Priority – Spodbujanje socialno-čuvstvenih vidikov vzgoje in izobraževanja ; raznotere naloge / Geršak, Vesna, Korošec, Helena, Majaron, Edi, Turnšek, Nada (ur.).
Ljubljana: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta v Ljubljani, 2012. str. 57-61 (predavanje, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
22.Kompetencije učitelja primarnoga obrazovanja za djelotvornu organizaciju i izvođenje nastave prirode i društva // Život i škola : časopis za teoriju i praksu odgoja i obrazovanja, 1 (2013), 29; 341-356 (podatak o recenziji nije dostupan, izvorni znanstveni rad, znanstveni)
-
23.Istraživački usmjerena nastava Prirode i društva i razvoj učeničkih kompetencija 2013., doktorska disertacija, Filozofski fakultet, Zagreb
-
24.Ekološka kultura kao polje pedagoške akcije // Pedagogija i kultura ; Kultura kao polje pedagoške akcije: odgoj, obrazovanje, kurikulum ; svezak 2. / Ljubetić, Maja ; Zrilić, Smiljana (ur.).
Zagreb: Hrvatsko pedagogijsko društvo, 2013. str. 107-115 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
25.Osposobljavanje budućih učitelja za cjeloživotno učenje // Pedagogija, obrazovanje i nastava, 2. svezak / Hrvatić, Neven ; Lukenda, Anita ; Pavlović, Slavica ; Spajić-Vrkaš Vedrana ; Vasilj, Mario (ur.).
Mostar: Fakultet prirodoslovno-matematičkih i odgojnih znanosti Sveučilišta u Mostaru, 2014. str. 31-39 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
26.Promoting Student Participation in Society through Human Rights Education // AESA/IAIE Conference Reconceptualizing Diversity: Engaging with Histories, Theories, Practices, and Discursive Strategies in Global Contexts
Toronto, Kanada, 2014. (predavanje, međunarodna recenzija, pp prezentacija, znanstveni) -
27.Naš svijet 3, radna bilježnica prirode i društva u trećem razredu osnovne škole / Halačev, Slavenka (ur.).
Zagreb: Školska knjiga, 2014 -
28.Naš svijet 4, radna bilježnica prirode i društva u četvrtom razredu osnovne škole / Halačev, Slavenka (ur.).
Zagreb: Školska knjiga, 2014 -
29.Naš svijet 4, udžbenik prirode i društva u četvrtom razredu osnovne škole / Halačev, Slavenka (ur.).
Zagreb: Školska knjiga, 2014 -
30.Naš svijet 3, udžbenik prirode i društva u trećem razredu osnovne škole / Halačev, Slavenka (ur.).
Zagreb: Školska knjiga, 2014 -
31.Naš svijet 2, radna bilježnica prirode i društva u drugom razredu osnovne škole / Halačev, Slavenka (ur.).
Zagreb: Školska knjiga, 2014 -
32.Naš svijet 2, udžbenik prirode i društva u drugom razredu osnovne škole / Halačev, Slavenka (ur.).
Zagreb: Školska knjiga, 2014 -
33.Naš svijet 1, radna bilježnica prirode i društva u prvom razredu osnovne škole / Halačev, Slavenka (ur.).
Zagreb: Školska knjiga, 2014 -
34.Naš svijet 1, udžbenik prirode i društva u prvom razredu osnovne škole / Halačev, Slavenka (ur.).
Zagreb: Školska knjiga, 2014 -
35.Primjena tradicionalnih i alternativnih oblika vrednovanja učeničkih postignuća u nastavi prirode i društva // 14. Dani Mate Demarina-Suvremeni izazovi teorije i prakse odgoja i obrazovanja / Prskalo, Ivan ; Jurčević Lozančić, Anka ; Braičić, Zdenko (ur.).
Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilište u Zagrebu, 2014. str. 360-360 (predavanje, domaća recenzija, sažetak, znanstveni) -
36.Mogućnosti i izazovi odgoja i obrazovanja usmjerenog prema razvoju učeničkih kompetencija // Pedagogijska istraživanja, 12 (2015), 1/2; 103-116 (podatak o recenziji nije dostupan, pregledni rad, znanstveni)
-
37.Učestalost primjene konstruktivističkih pristupa učenju u nastavi prirode i društva // Život i škola : časopis za teoriju i praksu odgoja i obrazovanja, LXI (2015), 2; 157-170 (podatak o recenziji nije dostupan, izvorni znanstveni rad, znanstveni)
-
38.Računalom podržana nastava Prirode i društva // Napredak : časopis za pedagogijsku teoriju i praksu, 156 (2015), 3; 297-317 (podatak o recenziji nije dostupan, izvorni znanstveni rad, znanstveni)
-
39.Konstruktivizam u nastavi prirode i društva: holistički pristup razvoju učeničkih kompetencija // Istraživanja paradigmi djetinjstva, odgoja i obrazovanja: IV. simpozij: Nastava i škola za net-generacije: Unutarnja reforma nastave u osnovnoj i srednjoj školi / Matijević, Milan ; Opić, Siniša (ur.).
Zagreb: Učiteljski fakultet, 2015. str. 127-137 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
40.Application of Traditional and Alternative Assessment in Science and Social Studies Teaching // Croatian Journal of Education - Hrvatski časopis za odgoj i obrazovanje, 17 (2015), Sp.Ed.No.1/2015; 137-152 (podatak o recenziji nije dostupan, prethodno priopcenje, znanstveni)
-
41.Podupiranje razvoja prirodoslovno darovitih učenika u prvom odgojno-obrazovnom ciklusu // Suvremeni pristup odgoju i obrazovanju darovite djece i učenika / Zrilić, Smiljana (ur.).
Zadar: Printrun, 2016. str. 241-253 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
42.Strategije aktivnog učenja u nastavi prirode i društva // Školski vjesnik, 65 (2016), 1; 7-32 (podatak o recenziji nije dostupan, izvorni znanstveni rad, znanstveni)
-
43.Effectiveness of Inquiry-Based Science and Social Studies Teaching in the Development of Students' Scientific Competence // Croatian Journal of Education-Hrvatski Casopis za Odgoj i obrazovanje, 18 (2016), 2; 665-696 (podatak o recenziji nije dostupan, izvorni znanstveni rad, znanstveni)
-
44.Integration of Values and Awareness model of Human Rights Education in primary school curricula // Metodički obzori: časopis za odgojno-obrazovnu teoriju i praksu, 11 (2016), 1; 60-75 (podatak o recenziji nije dostupan, izvorni znanstveni rad, znanstveni)
-
45.Izrada umnih mapa u nastavi prirode i društva // Suvremena pitanja, časopis za prosvjetu i kulturu, 12 (2017), 24; 9-18 (međunarodna recenzija, pregledni rad, znanstveni)
-
46.Kompetencije budućih učitelja za primjenu mentalnih mapa u nastavi prirode i društva // Napredak : časopis za pedagogijsku teoriju i praksu, 158 (2017), 1-2; 99-122 (podatak o recenziji nije dostupan, izvorni znanstveni rad, znanstveni)
-
47.Primjena grafičkih organizatora u nastavi Prirode i društva // SUVREMENA PITANJA - časopis za prosvjetu, XIII (2018), 26; 11-24 (međunarodna recenzija, pregledni rad, znanstveni)
-
48.PowerPoint prezentacija u nastavi prirode i društva // SUVREMENA PITANJA - časopis za prosvjetu i kulturu, XIII (2018), 25; 48-60 (međunarodna recenzija, pregledni rad, znanstveni)
-
49.Kurikulumski pristup vrijednostima u odgoju i obrazovanju // Knjiga sažetaka - Treći kongres pedagoga s međunarodnim sudjelovanjem / Slunjski, Edita (ur.).
Zagreb: Hrvatsko pedagogijsko društvo, 2018. str. 24-25 (predavanje, domaća recenzija, prošireni sažetak, znanstveni) -
50.Factors Influencing the Frequency of Use of Inquiry-Based Approach to Teaching Primary Science // Croatian Journal of Education = Hrvatski časopis za odgoj i obrazovanje, 21 (2019), Sp.ed.1.; 153-166 doi:10.15516/cje.v21i0.3447 (međunarodna recenzija, prethodno priopcenje, ostalo)