Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
Slika profila

Petra Pejić Papak

29239

Petra

Pejić Papak

izv. prof. dr. sc.

Naziv Uloga Akcije
Games for Learning Algorithmic Thinking suradnik
Standardi kvalifikacija i unapređivanje kvalitete studijskih programa odgajatelja i učitelja suradnik
Vještine algoritamskog razmišljanja učenjem kroz igru za programersku pismenost budućih naraštaja suradnik
Kultura odgojno-obrazovne ustanove kao čimbenik sukonstrukcije znanja suradnik
Povezanost s prirodom, organizacija slobodnog vremena učenika rane školske dobi i digitalne tehnologije suradnik
Profesionalne razvojne potrebe, uvjeti i mogućnosti učenja studenata učiteljskih studija i učitelja suradnik
Inoviranje programa učiteljskih i odgojiteljskih studija primjenom HKO-a suradnik
Naziv Akcije
Pejić Papak, Petra; Cotič, Nastja; Zuljan, Darjo; Valenčič Zuljan, M. Experiential Learning from the Perspective of Classroom Teachers // Challenges and Transformation of Education for 21st Century Schools. Newcastle upon Tyne: Cambridge Scholars Publishing, 2024. str. 451.-480
Plešec Gasparič, Romina ; Pejić Papak, Petra ; Valenčič Zuljan, Milena Teachers’ perceptions of flipped learning and teaching: Planning, implementation and evaluation // MODERN CHALLENGES IN EDUCATION / Devjak, Tatjana ; Vujičić, Lidija ; Pejić Papak, Petra (ur.). Rijeka: Centre for Childhood Research, Faculty of Teacher Education, University of Rijeka, Croatia and Faculty of Education, University of Ljubljana, Slovenia, 2023. str. 185-216
Pejić Papak, Petra ; Pejčić, Tena ; Bandera Mrakovčić, Tatjana ; Vukonić Žunič, Jasna Full-day educational work: Organisation of student - oriented activities // Modern Challenges in Education / Devjak, Tatjana ; Vujičić, Lidija ; Pejić Papak, Petra (ur.). Rijeka: Centre for Childhood Research, Faculty of Teacher Education, University of Rijeka, Croatia and Faculty of Education, University of Ljubljana, Sloveni, 2023. str. 123-148
Modern challenges in education / Tatjana Devjak, Lidija Vujičić, Petra Pejić Papak (ur.) Rijeka: Centre for Childhood Research, Faculty of Teacher Education, University of Rijeka, Croatia and Faculty of Education, University of Ljubljana, Slovenia, 2023
Pejić Papak, Petra; Mezak, Jasminka; Vujičić,Lidija Educational technology in problem - based learning // Education and New Developments 2023 : Volume 2. Lisboa: inScience Press, 2023. str. 428-430 doi: 10.36315/2023v1end094
Čepić, Renata; Anđić, Dunja; Pejić Papak, Petra TEACHER COMPETENCIES FOR CLASSROOM MANAGEMENT AND PROFESSIONAL DEVELOPMENT: IMPLICATIONS FOR THE PEDAGOGY OF TEACHER EDUCATION // Pedagogija - juče, danas, sutra. Zbornik radova. Novi Sad: Filozofski fakultet u Novom Sadu, 2023. str. 301-308
Pejić Papak, Petra; Mohorić, Melanija Poticajno razredno ozračje: elementi uspješnosti poučavanja // Međunarodna znanstvena konferencija DIDAKTIČKI IZAZOVI IV: Futures Studies in Education: Knjiga sažetaka. Osijek: Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2022. str. 162-172
Pejčić, Tena ; Trajkovski, Biljana ; Pejić Papak, Petra Relacije kinantropoloških obilježja i motoričkih dostignuća i njihova povezanost s provođenjem slobodnog vremena kod djece rane školske dobi // Sport science : međunarodni časopis iz područja kineziologije, 1 (2022), 755-763
Pejić Papak, Petra ; Mezak, Jasminka Izazovi učitelja u realizaciji nastave na daljinu: primjer dobre prakse // Obrazovanje u osnovnoj školi u vreme pandemije / Beljanski, M. ; Cvijetić Vukčević, M. ; Đorđić, D. (ur.). Sombor: Univerzitet u Novom Sadu, Pedagoški fakultet Sombor, 2022. str. 74-82
Pejčić, Tena ; Lončarić, Darko ; Pejić Papak, Petra Prijevod, prilagodba i provjera metrijskih karakteristika upitnika o stavovima učitelja o formativnom vrednovanju // Kako poticati dobrobit u odgojno-obrazovnom okružju u izazovnim vremenima? / Odak, Iva (ur.). Zagreb: Institut za društvena istraživanja, 2022. str. 98-99
nije evidentirano
nije evidentirano