Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
Kauzalna indukcija u kontekstu makroparadigme razvojne psihopatologije i teškoća u razvoju: identifikacija prenatalnih čimbenika nepovoljnih razvojnih ishoda i razvojni profili djece predškolske dobi
voditelj
Stručnost učitelja za edukacijsko uključivanje učenika s teškoćama u ponašanju
suradnik
Safer Internet Centre Croatia: Making Internet a good and safe place
voditelj na ustanovi
Pozivni broj 116 000 za nestalu djecu Hrvatska
voditelj na ustanovi
Promjena paradigme poučavanja u ranom djetinjstvu: konstruktivizam i razvojni pristup vs. biheviorističke strategije
voditelj
Konstrukcija interakcijskog modela ADHD-a: identifikacija čimbenika prilagodbe na školsko okruženje učenika osnovnoškolske dobi suspektnih na ADHD
voditelj
Učimo zajedno
voditelj na ustanovi
OSIgurajmo im JEdnaKost
voditelj na ustanovi
OSIgurajmo im JEdnaKost 2
voditelj na ustanovi
Kauzalna indukcija u kontekstu makroparadigme razvojne psihopatologije i teškoća u razvoju II: validacija mjernih instrumenata za izradu razvojnih profila djece predškolske dobi
voditelj
Vrednovanje učenja na daljinu na visokoškolskim ustanovama u Srbiji i Hrvatskoj
voditelj na ustanovi
Uloga informalnog kontakta s engleskim jezikom u procesu ovladavanja engleskim kao stranim jezikom
suradnik
Naziv
Akcije
Velki, Tena; Kuterovac Jagodić, Gordana
Primjena Hrvatskog upitnika školske klime s učenicima i nastavnicima // Horizonti snage, 2. konferencija školskih psihologa
Zagreb, Hrvatska, 29.02.2024-01.03.2024
Velki, Tena; Rotim, Vlatko; Kribl, Marija; Gorjanac Midžić, Tihana; Turić, Nataša
Ovisnosti o alkoholu, kockanju i novim tehnologijama među djecom i mladima Osječko-baranjske županije. Osijek: Nastavni zavod za javno zdravstvo Osječko-baranjske županije, 2024
Kuterovac Jagodić, Gordana; Velki, Tena
Moralna panika ili samokritika: koliko se učenici i nastavnici slažu u procjenama učinaka digitalnih medija na učenike? // KNJIGA SAŽETAKA X. međunarodni znanstveno-stručni skup ,,Osnaživanje potencijala za preventivne aktivnosti''. Osijek: Filozofski fakultet Osijek, 2024. str. 26.-26
Matijašić-Bodalec, Dubravka ; Bajan, Antun ; Šolić, Krešimir ; Mamić, Petra ; Velki, Tena ; Bajan, Nikola ; Milostić-Srb, Andrea ; Srb, Nika ; Fosić, Igor ; Čukljek, Snježana et al.
The connection between daily/general stress experience and risky Internet behaviour among students of health and non-health studies // Acta clinica Croatica, (2023),
Velki, Tena ; Miočić, Marijana
Applying TAM (Technology Acceptance Model) to Predict Effective ICT Use of Preschool Teachers during the COVID-19 Pandemic // MIPRO / Skala, K. (ur.). 2023. str. 583-588
Velki, Tena; Kuterovac Jagodić, Gordana
Provjera ekološke valjanosti Hrvatskog upitnika školske klime za nastavnike s različitih odgojno-obrazovnih razina // Društvena istraživanja : časopis za opća društvena pitanja, 32/2023 (2023), 3; 493-516. doi: https://doi.org/10.5559/di.32.3.06
Vlah, Nataša ; Velki, Tena ; Zrilić, Smiljana
Pozitivno i asertivno discipliniranje učenika s teškoćama pažnje // Društvena istraživanja : časopis za opća društvena pitanja, 31 (2022), 1; 155-174. doi: doi.org/10.5559/di.31.1.08
Dubovicki, Snježana ; Velki, Tena
Methodological Particularities in Research on Contemporary Childhood in Croatia: A Pedagogical– Psychological Perspective // Revija za elementarno izobraževanje = Journal of elementary education, 15 (2022), 1; 91-104
Velki, Tena
Psychologists as information-communication system users: Is this bridge between informationcommunication and behavioral science enough to prevent risky online behaviors? // MIPRO / Skala, Karolj (ur.). 2022. str. 1196-1200
Velki, Tena ; Šolić, Krešimir ; Žvanut, Boštjan
Cross-cultural validation and psychometric testing of the Slovenian version of the Croatian Behavioral-Cognitive Internet Security Questionnaire // Elektrotehniški vestnik, 89 (2022), 3; 103-108