Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
Slika profila

Tena Velki

28192

Tena

Velki

prof. dr. sc.

Naziv Uloga Akcije
Implementacija inkluzije u srednje škole voditelj
Kauzalna indukcija u kontekstu makroparadigme razvojne psihopatologije i teškoća u razvoju: identifikacija prenatalnih čimbenika nepovoljnih razvojnih ishoda i razvojni profili djece predškolske dobi voditelj
Stručnost učitelja za edukacijsko uključivanje učenika s teškoćama u ponašanju suradnik
Safer Internet Centre Croatia: Making Internet a good and safe place voditelj na ustanovi
Pozivni broj 116 000 za nestalu djecu Hrvatska voditelj na ustanovi
Promjena paradigme poučavanja u ranom djetinjstvu: konstruktivizam i razvojni pristup vs. biheviorističke strategije voditelj
Konstrukcija interakcijskog modela ADHD-a: identifikacija čimbenika prilagodbe na školsko okruženje učenika osnovnoškolske dobi suspektnih na ADHD voditelj
Učimo zajedno voditelj na ustanovi
OSIgurajmo im JEdnaKost voditelj na ustanovi
OSIgurajmo im JEdnaKost 2 voditelj na ustanovi
Kauzalna indukcija u kontekstu makroparadigme razvojne psihopatologije i teškoća u razvoju II: validacija mjernih instrumenata za izradu razvojnih profila djece predškolske dobi voditelj
Vrednovanje učenja na daljinu na visokoškolskim ustanovama u Srbiji i Hrvatskoj voditelj na ustanovi
Uloga informalnog kontakta s engleskim jezikom u procesu ovladavanja engleskim kao stranim jezikom suradnik
Naziv Akcije
Velki, Tena; Kuterovac Jagodić, Gordana Primjena Hrvatskog upitnika školske klime s učenicima i nastavnicima // Horizonti snage, 2. konferencija školskih psihologa Zagreb, Hrvatska, 29.02.2024-01.03.2024
Velki, Tena; Rotim, Vlatko; Kribl, Marija; Gorjanac Midžić, Tihana; Turić, Nataša Ovisnosti o alkoholu, kockanju i novim tehnologijama među djecom i mladima Osječko-baranjske županije. Osijek: Nastavni zavod za javno zdravstvo Osječko-baranjske županije, 2024
Kuterovac Jagodić, Gordana; Velki, Tena Moralna panika ili samokritika: koliko se učenici i nastavnici slažu u procjenama učinaka digitalnih medija na učenike? // KNJIGA SAŽETAKA X. međunarodni znanstveno-stručni skup ,,Osnaživanje potencijala za preventivne aktivnosti''. Osijek: Filozofski fakultet Osijek, 2024. str. 26.-26
Matijašić-Bodalec, Dubravka ; Bajan, Antun ; Šolić, Krešimir ; Mamić, Petra ; Velki, Tena ; Bajan, Nikola ; Milostić-Srb, Andrea ; Srb, Nika ; Fosić, Igor ; Čukljek, Snježana et al. The connection between daily/general stress experience and risky Internet behaviour among students of health and non-health studies // Acta clinica Croatica, (2023),
Velki, Tena ; Miočić, Marijana Applying TAM (Technology Acceptance Model) to Predict Effective ICT Use of Preschool Teachers during the COVID-19 Pandemic // MIPRO / Skala, K. (ur.). 2023. str. 583-588
Velki, Tena; Kuterovac Jagodić, Gordana Provjera ekološke valjanosti Hrvatskog upitnika školske klime za nastavnike s različitih odgojno-obrazovnih razina // Društvena istraživanja : časopis za opća društvena pitanja, 32/2023 (2023), 3; 493-516. doi: https://doi.org/10.5559/di.32.3.06
Vlah, Nataša ; Velki, Tena ; Zrilić, Smiljana Pozitivno i asertivno discipliniranje učenika s teškoćama pažnje // Društvena istraživanja : časopis za opća društvena pitanja, 31 (2022), 1; 155-174. doi: doi.org/10.5559/di.31.1.08
Dubovicki, Snježana ; Velki, Tena Methodological Particularities in Research on Contemporary Childhood in Croatia: A Pedagogical– Psychological Perspective // Revija za elementarno izobraževanje = Journal of elementary education, 15 (2022), 1; 91-104
Velki, Tena Psychologists as information-communication system users: Is this bridge between informationcommunication and behavioral science enough to prevent risky online behaviors? // MIPRO / Skala, Karolj (ur.). 2022. str. 1196-1200
Velki, Tena ; Šolić, Krešimir ; Žvanut, Boštjan Cross-cultural validation and psychometric testing of the Slovenian version of the Croatian Behavioral-Cognitive Internet Security Questionnaire // Elektrotehniški vestnik, 89 (2022), 3; 103-108
nije evidentirano
nije evidentirano