Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
Slika profila

Marina Perišić Prodan

28308

Marina

Perišić Prodan

izv. prof. dr. sc.

Naziv Uloga Akcije
Društvene i tehnološke odrednice bihevioralnih namjera u ekonomiji dijeljenja voditelj
Smještajna ponuda u funkciji razvoja luksuznog turizma suradnik
Upravljanje opskrbnim lancem u ugostiteljstvu suradnik
Utjecaj sukreiranja turističkoga doživljaja na zadovoljstvo i percipiranu kvalitetu života turista suradnik
Digitalni domoroci i blockchain tehnologija suradnik
Unaprjeđenje marketinškog pristupa poslovanju kroz sukreiranje vrijednosti suradnik
Marketinška komunikacija u digitalnom okruženju suradnik
Naziv Akcije
Čuić Tanković, Ana; Perišić Prodan, Marina; Benazić, Dragan Consumer segments in blockchain technology adoption // South East European Journal of Economics and Business, 18 (2023), 2; 162-172. doi: 10.2478/jeb-2023-0025
Cerin, Antonela ; Perišić Prodan, Marina ; Čuić Tanković, Ana Determinants of consumer intention to purchase organic products // Conference Proceedings of the 10th International Scientific Conference „Finance, Economics and Tourism – FET 2022“ / Družić, Gordan ; Benazić, Dragan ; Učkar, Dean et al. (ur.). Pula: Juraj Dobrila University of Pula ; Croatian Academy of Sciences and Arts, 2023. str. 403-419
Holen Rabatić, Mihaela ; Perišić Prodan, Marina The role of YouTube marketing communication in consumer buying behavior // Economic and social development / Jurcevic, Marija ; Fotova Cikovic, Katerina ; Ribeiro, Humberto (ur.). 2023. str. 67-74
Čuić Tanković, Ana ; Perišić Prodan, Marina ; Miličević, Andrea Percepcija posjetitelja integrirane marketinške komunikacije Parka prirode Velebit // Zbornik radova - Edukacija kao ključni faktor održivog i odgovornog razvoja ruralnog područja / Jurakić, Marko ; Barišić, Petra ; Požega, Željko et al. (ur.). Moslavačka Slatina: Vimal Akademija, 2023. str. 107-119
Lončarić, Dina ; Dlačić, Jasmina ; Perišić Prodan, Marina Potrošačke navike domaćih turista u Hrvatskoj: motivacija, namjere ponašanja i sukreiranje turističkog iskustva // Ekonomski pregled : mjesečnik Hrvatskog društva ekonomista Zagreb, 74 (2023), 2; 173-207. doi: 10.32910/ep.74.2.1
Perišić Prodan, Marina; Čuić Tanković, Ana; Čekić, Eni Intention to use augmented reality in tourism: exploring the mediator relation of hedonic motivation // Revista turismo & desenvolvimento = Journal of tourism and development, 22 (2023), 27-39. doi: 10.34624/rtd.v44i0.30837
Lončarić, Dina ; Perišić Prodan, Marina ; Župan, Dora Exploring catering services quality using mystery shopping // Tourism & Hospitality Industry 2022: Trends and Challenges / Laškarin Ažić, Marina ; Cerović, Marta (ur.). Opatija: Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu Sveučilišta u Rijeci, 2022. str. 181-193 doi: /10.20867/thi.26.8
Čuić Tanković, Ana ; Perišić Prodan, Marina ; Tomljanović, Doris Differences between Instagram and Facebook sponsored post for small hospitality businesses ENTRENOVA - ENTerprise REsearch InNOVAtion, 8 (2022), 1; 287-298. doi: 10.54820/entrenova-2022-0025
Perišić Prodan, Marina ; Cerović, Marta ; Ivančić, Ivana The impact of relationship marketing on customer satisfaction and loyalty in luxury hotels // Ekonomska misao i praksa : časopis Sveučilista u Dubrovniku, 31 (2022), 1; 189-210. doi: 10.17818/EMIP/2022/1.9
Lončarić, Dina ; Perišić Prodan, Marina ; Dlačić, Jasmina Memorable tourism experiences inspired by the beauty of nature // Tourism and hospitality management, 27 (2021), 2; 315-337. doi: 10.20867/thm.27.2.5
nije evidentirano
nije evidentirano