Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
Društvene i tehnološke odrednice bihevioralnih namjera u ekonomiji dijeljenja
voditelj
Smještajna ponuda u funkciji razvoja luksuznog turizma
suradnik
Upravljanje opskrbnim lancem u ugostiteljstvu
suradnik
Utjecaj sukreiranja turističkoga doživljaja na zadovoljstvo i percipiranu kvalitetu života turista
suradnik
Digitalni domoroci i blockchain tehnologija
suradnik
Unaprjeđenje marketinškog pristupa poslovanju kroz sukreiranje vrijednosti
suradnik
Marketinška komunikacija u digitalnom okruženju
suradnik
Naziv
Akcije
Čuić Tanković, Ana; Perišić Prodan, Marina
Digital natives’ attitudes toward blockchain technology usage // Central European Business Review, 13 (3) (2024), 1-19. doi: https://doi.org/10.18267/j.cebr.354
Čuić Tanković, Ana; Perišić Prodan, Marina; Benazić, Dragan
Consumer segments in blockchain technology adoption // South East European Journal of Economics and Business, 18 (2023), 2; 162-172. doi: 10.2478/jeb-2023-0025
Perišić Prodan, Marina; Čuić Tanković, Ana; Čekić, Eni
Intention to use augmented reality in tourism: exploring the mediator relation of hedonic motivation // Revista turismo & desenvolvimento = Journal of tourism and development, 22 (2023), 27-39. doi: 10.34624/rtd.v44i0.30837
Cerin, Antonela ; Perišić Prodan, Marina ; Čuić Tanković, Ana
Determinants of consumer intention to purchase organic products // Conference Proceedings of the 10th International Scientific Conference „Finance, Economics and Tourism – FET 2022“ / Družić, Gordan ; Benazić, Dragan ; Učkar, Dean et al. (ur.). Pula: Juraj Dobrila University of Pula ; Croatian Academy of Sciences and Arts, 2023. str. 403-419
Lončarić, Dina ; Dlačić, Jasmina ; Perišić Prodan, Marina
Potrošačke navike domaćih turista u Hrvatskoj: motivacija, namjere ponašanja i sukreiranje turističkog iskustva // Ekonomski pregled : mjesečnik Hrvatskog društva ekonomista Zagreb, 74 (2023), 2; 173-207. doi: 10.32910/ep.74.2.1
Holen Rabatić, Mihaela ; Perišić Prodan, Marina
The role of YouTube marketing communication in consumer buying behavior // Economic and social development / Jurcevic, Marija ; Fotova Cikovic, Katerina ; Ribeiro, Humberto (ur.). 2023. str. 67-74
Čuić Tanković, Ana ; Perišić Prodan, Marina ; Miličević, Andrea
Percepcija posjetitelja integrirane marketinške komunikacije Parka prirode Velebit // Zbornik radova - Edukacija kao ključni faktor održivog i odgovornog razvoja ruralnog područja / Jurakić, Marko ; Barišić, Petra ; Požega, Željko et al. (ur.). Moslavačka Slatina: Vimal Akademija, 2023. str. 107-119
Lončarić, Dina ; Perišić Prodan, Marina ; Župan, Dora
Exploring catering services quality using mystery shopping // Tourism & Hospitality Industry 2022: Trends and Challenges / Laškarin Ažić, Marina ; Cerović, Marta (ur.). Opatija: Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu Sveučilišta u Rijeci, 2022. str. 181-193 doi: /10.20867/thi.26.8
Čuić Tanković, Ana ; Perišić Prodan, Marina ; Tomljanović, Doris
Differences between Instagram and Facebook sponsored post for small hospitality businesses ENTRENOVA - ENTerprise REsearch InNOVAtion, 8 (2022), 1; 287-298. doi: 10.54820/entrenova-2022-0025
Perišić Prodan, Marina ; Cerović, Marta ; Ivančić, Ivana
The impact of relationship marketing on customer satisfaction and loyalty in luxury hotels // Ekonomska misao i praksa : časopis Sveučilista u Dubrovniku, 31 (2022), 1; 189-210. doi: 10.17818/EMIP/2022/1.9