Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
Ravnatelj: profesija i kvalifikacija, a ne funkcija
suradnik
Naziv
Akcije
Fuduric, Morana; Horvat, Sandra; Škare, Vatroslav; Varga, Akos
Psychographic Clusters of Private Label Consumers // Advances in National Brand and Private Label Marketing, 10th International Conference, 2023. Cham, Switzerland: Springer, 2023. str. 31-37 doi: https://doi.org/10.1007/978-3-031-32894-7_4
Ali Vakeel, Khadija; Fuduric, Morana; Viswanathan, Vijay; Sakashita, Mototaka
Sustaining shopping momentum in retail malls using real-time messaging // Journal of retailing, 99 (2023), 1; 102-114. doi: https://doi.org/10.1016/j.jretai.2022.11.002
Fuduric, Morana ; Varga, Akos ; Horvat, Sandra ; Skare, Vatroslav
The ways we perceive: A comparative analysis of manufacturer brands and private labels using implicit and explicit measures // Journal of business research, 142 (2022), 221-241. doi: 10.1016/j.jbusres.2021.12.033
Ozretić Došen, Đurđana ; Fudurić, Morana ; Horvat, Sandra
Challenging the status quo in marketing research // Journal of business research, 143 (2022), 294-297. doi: 10.1016/j.jbusres.2022.01.077
Fudurić, Morana
Relationship Orientation in Social Media: Literature Review and Conceptualization // Proceedings of 27th CROMAR Congress: Let the Masks Fall - New Consumer in Business and Research / Leko Šimić, M. (ur.). Osijek: Ekonomski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2021. str. 69-89
Pavičić, Jurica ; Fudurić, Morana
Segmentacija, odabir ciljnih tržišta i pozicioniranje // Osnove marketinga / Vranešević, Tihomir (ur.). Zagreb: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2021. str. 207-240
Vakeel, Khadija Ali ; Fudurić, Morana ; Malthouse, Edward C.
Extending variety seeking to multi-sided platforms: Impact of new retailer listing // Journal of retailing and consumer services, 59 (2021), 102382, 9. doi: 10.1016/j.jretconser.2020.102382
Krupka, Zoran ; Fudurić, Morana ; Dropulić, Branka
Planiranje i metrika marketinških aktivnosti // Osnove marketinga / Vranešević, Tihomir (ur.). Zagreb: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2021. str. 367-388
Vranešević, Tihomir ; Ozretić Došen, Đurđana ; Pavičić, Jurica ; Piri Rajh, Sunčana ; Sinčić Ćorić, Durbavka ; Tomašević Lišanin, Marija ; Tkalac Verčič, Ana ; Palić, Mirko ; Krupka, Zoran ; Mandić, Miroslav et al.
Osnove marketinga. Zagreb: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2021
Kolak, Ana-Marija ; Horvat, Sandra ; Fudurić, Morana
Uloga nostalgije u poticanju angažiranosti potrošača u digitalnom okruženju // Proceedings of 27th CROMAR Congress: Let the Masks Fall - New Consumer in Business and Research / Leko Šimić, M. (ur.). Osijek: Ekonomski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2021. str. 153-169