Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
Slika profila

Morana Fudurić

28261

Morana

Fudurić

izv. prof. dr. sc.

Naziv Uloga Akcije
Ravnatelj: profesija i kvalifikacija, a ne funkcija suradnik
Naziv Akcije
Fuduric, Morana; Horvat, Sandra; Škare, Vatroslav; Varga, Akos Psychographic Clusters of Private Label Consumers // Advances in National Brand and Private Label Marketing, 10th International Conference, 2023. Cham, Switzerland: Springer, 2023. str. 31-37 doi: https://doi.org/10.1007/978-3-031-32894-7_4
Ali Vakeel, Khadija; Fuduric, Morana; Viswanathan, Vijay; Sakashita, Mototaka Sustaining shopping momentum in retail malls using real-time messaging // Journal of retailing, 99 (2023), 1; 102-114. doi: https://doi.org/10.1016/j.jretai.2022.11.002
Fuduric, Morana ; Varga, Akos ; Horvat, Sandra ; Skare, Vatroslav The ways we perceive: A comparative analysis of manufacturer brands and private labels using implicit and explicit measures // Journal of business research, 142 (2022), 221-241. doi: 10.1016/j.jbusres.2021.12.033
Ozretić Došen, Đurđana ; Fudurić, Morana ; Horvat, Sandra Challenging the status quo in marketing research // Journal of business research, 143 (2022), 294-297. doi: 10.1016/j.jbusres.2022.01.077
Fudurić, Morana Relationship Orientation in Social Media: Literature Review and Conceptualization // Proceedings of 27th CROMAR Congress: Let the Masks Fall - New Consumer in Business and Research / Leko Šimić, M. (ur.). Osijek: Ekonomski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2021. str. 69-89
Pavičić, Jurica ; Fudurić, Morana Segmentacija, odabir ciljnih tržišta i pozicioniranje // Osnove marketinga / Vranešević, Tihomir (ur.). Zagreb: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2021. str. 207-240
Vakeel, Khadija Ali ; Fudurić, Morana ; Malthouse, Edward C. Extending variety seeking to multi-sided platforms: Impact of new retailer listing // Journal of retailing and consumer services, 59 (2021), 102382, 9. doi: 10.1016/j.jretconser.2020.102382
Krupka, Zoran ; Fudurić, Morana ; Dropulić, Branka Planiranje i metrika marketinških aktivnosti // Osnove marketinga / Vranešević, Tihomir (ur.). Zagreb: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2021. str. 367-388
Vranešević, Tihomir ; Ozretić Došen, Đurđana ; Pavičić, Jurica ; Piri Rajh, Sunčana ; Sinčić Ćorić, Durbavka ; Tomašević Lišanin, Marija ; Tkalac Verčič, Ana ; Palić, Mirko ; Krupka, Zoran ; Mandić, Miroslav et al. Osnove marketinga. Zagreb: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2021
Kolak, Ana-Marija ; Horvat, Sandra ; Fudurić, Morana Uloga nostalgije u poticanju angažiranosti potrošača u digitalnom okruženju // Proceedings of 27th CROMAR Congress: Let the Masks Fall - New Consumer in Business and Research / Leko Šimić, M. (ur.). Osijek: Ekonomski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2021. str. 153-169
nije evidentirano
nije evidentirano