Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
Klaus Zierer, Iva Matanovic, Jochen Werner & Stephan Wernke
Ratings of usability of didactic models: a comparative case study in Croatia and Germany // Journal of curriculum studies, 50 (2018), 4; 535-559. doi: 10.1080/00220272.2018.1461933
Matanović, Iva
Upotrebljivost didaktičkih modela u standardizaciji obrazovanja / Palekčić, Marko (mentor);
Zagreb, Filozofski fakultet u Zagrebu, . 2017
Matanović, Iva
Kurikularna reforma kao oblik standardizacije obrazovanja – pedagoško-didaktička refleksija // Život i škola = Life and school, 63 (2017), 1; 13-27
Ćatić, Iva
Upotrebljivost didaktičkih modela planiranja nastave (Klafki, Heimann ili Schulz?) // Život i škola = Life and school, 62 (2016), 1; 73-92
Iva Ćatić
BEYOND FRAGMENTATION: DIDACTICS, LEARNING AND TEACHING IN EUROPE, 2011, Opladen & Farmington Hills: Barbara Budrich Publishers, 432 str. // Pedagogijska istraživanja, 10 (2013), 1; 162-166
Ćatić, Iva
Kompetencije i kompetencijski pristup obrazovanju // Pedagogijska istraživanja, 9 (2012), 1-2; 175-189
Tatković, Nevenka ; Ćatić, Iva
CURRICULUM FOCUSED ON THE DEVELOPMENT OF COMPETENCES IN TEACHERS’ INITIAL EDUCATION // Comparative Education, Teacher Training, Education Policy, School Leadership and Social Inclusion / Nikolay Popov, Charl Wolhuter, Bruno Leutwyler, Marinela Mihova, James Ogunleye (ur.). Sofija: Bureau of Education & Research (BER), 2010. str. 174-182
Ćatić, Iva ; Tatković, Nevenka
EDUCATION OF PRIMARY SCHOOL TEACHERS FOR TEACHING DEMOCRATIC CITIZENSHIP // Comparative Education, Teacher Training, Education Policy, School Leadership and Social Inclusion, Vol 8 / Nikolay Popov, Charl Wolhuter, Bruno Leutwyler, Marinela Mihova, James Ogunleye (ur.). Sofija: Bureau of Education & Research (BER), 2010. str. 163-168
Ćatić, Iva
Značaj fenomena odgojno-obrazovnog ozračja u suvremenom školskom kurikulumu i obrazovanju učitelja/nastavnika // Edukacija nastavnika za budućnost / Arnaut, Muhamed (ur.). Zenica: Pedagoški fakultet Univerziteta u Zenici, 2010. str. 637-646
Tatković, Nevenka ; Ćatić, Iva
Implementation of ICT in initial preschool teacher education in Croatia // Perspektive kvalitetnog razvoja predškolskog deteta / Kopas - Vukašinović, Emina (ur.). Jagodina: Pedagoški fakultet u Jagodini Univerziteta u Kragujevcu, 2009. str. 29-67