Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
First Komen, Ivana ; Stamenić Oštrić, Sanja
Branding traditional and natural products by providing tourist experience: What are the effects // Tourism in South East Europe … / Zadel, Z. ; Smolčić Jurdana, D. (ur.). 2019. str. 291-306 doi: 10.20867/tosee.05.29
Stamenić, Sanja
Utjecaj marketinških čimbenika na uspješnost hrvatskih poslovnih subjekata na međunarodnom tržištu / Grbac, Bruno (mentor);
Rijeka, Ekonomski fakultet, Rijeka, . 2011
Stamenić, Sanja
The Challenges of the International Market (author: Bruno Grbac) // Ekonomska istraživanja, 24 (2011), 3; 170-171
Grbac, Bruno ; Stamenić, Sanja
The Analysis of Brand Character on the Child Cosmetic Market // INCODE - International Innovation Conference for Co-operation Development / Fojtik, J. (ur.). Pečuh: Faculty of Business and Economics at University of Pecs, 2008. str. 251-260
Stamenić, Sanja
Stvaranje marke čimbenik uspješnosti poslovanja na tržištu dječje kozmetike / Grbac, Bruno (mentor);
Rijeka, Ekonomski fakultet, Rijeka, . 2007