Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
Miletić Piškor, Ivana
Pedagoške prakse u stvaranju i oblikovanju identiteta kroz balet i suvremeni ples / Šantek, Goran-Pavel ; Bartulović, Marija (mentor);
Zagreb, . 2023
Bartulović, Marija ; Kušević, Barbara ; Širanović, Ana
From neutrality to engagement: the modalities of understanding secondary teacher professionalism in dealing with LGBT issues // Multicultural education review, online (2023), 2193924, 18. doi: 10.1080/2005615X.2023.2193924
Bartulović, Marija ; Kušević, Barbara
Is It Time (Yet) to Shelve LGBTIQ Topics? The Contextual Adequacy of (De-)Essentialism as an Educational Strategy // Acta Iadertina, 19 (2022), 2; 169-186. doi: 10.15291/ai.3971
Trgovčević, Tena
Tijelo kao slikovnica – samopoimanje i iskustva tetoviranih odgojno-obrazovnih djelatnika / Bartulović, Marija ; Potkonjak, Sanja (mentor);
zagreb, Filozofski fakultet u Zagrebu, . 2021
Marija Bartulović
Analiza međunarodnih i evropskih strateških dokumenata u području ranoga i predškolskoga odgoja i obrazovanja s naglaskom na socio-kulturni identitet // Socio-kulturni identiteti djece predškolskog uzrasta u Crnoj Gori / Milić, Saša (ur.). Nikšić: Univerzitet Crne Gore, 2021. str. 145-166
Bartulović, Marija ; Kušević, Barbara
Kultura (ne)talasanja: potencijal kritičke pedagogije u promišljanju o reprodukcijskoj funkciji suradljivih odnosa u ustanovama ranoga i predškolskoga odgoja i obrazovanja // Refleksije suvremenih predškolskih kurikuluma na razvoj predškolske teorije i prakse u svijetu i Republici Hrvatskoj
online konferencija, 23.04.2021-24.04.2021
Bartulović, Marija
Transformativni potencijal autoetnografije u poučavanju kvalitativnih metoda istraživanja u studiju pedagogije // Metodički obzori/Methodological horizons, 16 (2021), 2; 5-22. doi: 10.32728/mo.16.2.2021.01
Bartulović, Marija ; Širanović, Ana
Critical-reflexive approach to monitoring quality of integration of refugee students in elementary school in Croatia // Intercultural education, Obrazovanje za interkulturalizam: Conference proceedings / Mlinarević, Vesnica ; Brust Nemet, Maja ; Husanović Pehar, Jasmina (ur.). Osijek: Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2021. str. 28-41
Bartulović, Marija ; Kušević, Barbara ; Širanović, Ana
Moderating role of the pedagogical relationship in LGBT inclusivity of schools in Croatia // Journal of LGBT youth, Online (2021), 1-17. doi: 10.1080/19361653.2021.1982436
Bartulović, Marija
O poučljivosti interkulturnoj kompetenciji – prilozi iz kritičke kvalitativne metodologije // UNAPREĐENJE KVALITETE ŽIVOTA DJECE I MLADIH/IMPROVING THE QUALITY OF LIFE OF CHILDREN AND YOUTH Tematski zbornik/Conference proceedings / Nikolić, Milena ; Vantić-Tanjić Medina (ur.). Tuzla: Udruženje za podršku i kreativni razvoj djece i mladih, 2020. str. 643-654