Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
Tadić, Irena ; Pandža Bajs, Irena ; Opić, Siniša
Influence of Institutional Factors on Student Satisfaction with Online Classes During the Covid- 19 Pandemic // Proceedings of 35th IBIMA Conference: Education excelence and Innovation Managment: A 2025 vision to sustain economic development in the era of pandemic / Khalid S. Soliman (ur.). International Business Information Management Association (IBIMA), 2022. str. 689-698
Matić, Leona ; Pandža Bajs, Irena
Specificity and development of distribution strategies of luxury fashion brands // Textile & leather review, 5 (2022), 540-563. doi: 10.31881/TLR.2022.69
Grilec, Alica ; Pandža Bajs, Irena ; Ruždjak, Martina
DRUŠTVENO ODGOVORNE AKTIVNOSTI I PRIMJENA KONCEPTA ODRŽIVOSTI U MODNOJ INDUSTRIJI // Poslovna izvrsnost, 16 (2022), 1; 73-89. doi: 10.22598/pi-be/2022.16.1.73
Sredojević, Marko ; Grilec, Alica ; Pandža Bajs, Irena
Netnography as a research tool in the sports industry – a literature review // Economic and social development / Janjusevic, žjelena ; Hopkinson, Paul ; Pandza Bajs, Irena (ur.). 2022. str. 234-242
Vranešević, Tihomir ; Ozretić Došen, Đurđana ; Pavičić, Jurica ; Piri Rajh, Sunčana ; Sinčić Ćorić, Durbavka ; Tomašević Lišanin, Marija ; Tkalac Verčič, Ana ; Palić, Mirko ; Krupka, Zoran ; Mandić, Miroslav et al.
Osnove marketinga. Zagreb: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2021
Radoš, Goran ; Pandža Bajs, Irena ; Martinović, Danijela
Social entrepreneurial intentions and motivational drivers among business students // Ekonomski vjesnik, 34 (2021), 1; 41-56
Varga, Tena
Analiza utjecaja influencera na stavove i kupovno ponašanje potrošača u modnoj industriji / Pandža Bajs, Irena (mentor);
Zagreb, Ekonomski fakultet, Zagreb, . 2020
Pandža Bajs, Irena ; Pehar, Mirna ; Martinović, Danijela
The analysis of electric car purchasing intentions: an empirical research in Croatia // Proceedings of 35th IBIMA Conference: Education excelence and Innovation Managment: A 2025 vision to sustain economic development during global challenges / Soliman, Khalid (ur.). International Business Information Management Association (IBIMA), 2020. str. 883-893
Pandža Bajs, Irena
ODREDNICE UPRAVLJANJA MARKETINGOM TURISTIČKE DESTINACIJE // Zbornik radova (Sveučilište u Mostaru. Ekonomski fakultet), (2019), 25; 51-70
Vranešević, Tihomir ; Pandža Bajs, Irena ; Mandić, Miroslav
Kvaliteta i koncept vrijednosti za klijente // Zbornik radova 20. međunarodni simpozij o kvaliteti „Kvaliteta-jučer, danas, sutra“ / Drljača, Miroslav (ur.). Zagreb: Hrvatsko društvo menadžera kvalitete, 2019. str. 55-65