Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
Slika profila

Diana Garašić

14223

Diana

Garašić

mr. sc.

nije evidentirano
Naziv Akcije
Matoničkin Kepčija, Renata; Hafez El-Noby Abdelrady, Ibrahim; Biondić, Danko; Garašić, Diana; Gulin, Vesna; Sertić Perić, Mirela The accuracy and application of GLOBE hydrological data in Croatian schools // Abstract Book 13th Symposium for European Freshwater Sciences. Newcastle upon Tyne: Freshwater Biological Association, 2024. str. 397-397
Garašić, Diana; Sertić Perić, Mirela; Smojver, Borjanka Obrazovanje za održivi razvoj - priručnik za učitelje i nastavnike. Zagreb: Školska knjiga, 2023
Radanović, Ines ; Lukša, Žaklin ; Garašić, Diana ; Sertić Perić, Mirela ; Gavrić, Branka ; Begić, Valerija ; Novoselić, Daniela THE EFFECT OF LEARNING EXPERIENCES USING EXPERT CONCEPT MAPS ON UNDERSTANDING CELL DIVISION PROCESSES // 12th Conference of the European Science Education Research Association (ESERA). 2017. str. 1-3
Kerić, Elma ; Radanović, Ines ; Lukša, Žaklin ; Garašić, Diana ; Sertić Perić, Mirela The effect of active teaching in the primary school's ecological content / Utjecaj aktivne nastave na učenje ekoloških sadržaja u osnovnoj školi // Educatio biologiae, 3 (2017), 1; 1-14
Radanović, Ines ; Lukša, Žaklin ; Begić, Valerija ; Bastić, Marijana ; Garašić, Diana ; Sertić Perić, Mirela ; Podrug, Ivanka PROFESSIONAL QUALITY ASSESSMENT OF THE CROATIAN STATE WRITTEN EXAM IN BIOLOGY // 12th Conference of the European Science Education Research Association (ESERA). 2017. str. 1-3
Radanović, Ines ; Garašić, Diana ; Lukša, Žaklin ; Ristić-Dedić, Zrinka ; Jokić, Boris ; Sertić Perić, Mirela Understanding of photosynthesis concepts related to students’ age // Electronic Proceedings of the ESERA 2015 Conference. Science education research: Engaging learners for a sustainable future ; Part 1: Learning science: Conceptual understanding (Part_1_eBook 18 MB) / Lavonen, J., Juuti, K., Lampiselkä, J., Uitto, A., & Hahl, K. (ur.). Helsinki: University of Helsinki, 2016. str. 271-277
Lukša, Žaklin ; Radanović, Ines ; Garašić, Diana ; Sertić Perić, Mirela Misconceptions of Primary and High School Students Related to the Biological Concept of Human Reproduction, Cell Life Cycle and Molecular Basis of Heredity // Journal of Turkish Science Education, 13 (2016), 3; 143-160. doi: 10.12973/tused.10176a
Garašić, Diana ; Radanović, Ines ; Lukša, Žaklin INTERESI I STAVOVI UČENIKA O OKOLIŠU I ODRŽIVOM RAZVOJU // 3. Dani obrazovnih znanosti - Obrazovne promjene: izazovi i očekivanja. Knjiga sažetaka. (3rd Days of Educational Sciences - Educational Change: Challenges and Expectations. Book of Abstracts. / Jugović, Ivana (ur.). Zagreb: Institut za društvena istraživanja, 2016. str. 50-51
Garašić, Diana Odgoj i obrazovanje za održivi razvoj // Zaštita okoliša i održivi razvoj - priručnik za nastavnike, Kurikul za gimnazije i druge srednje škole / Žanetić, Ivo (ur.). Požega: Gimnazija Dr. Franje Tuđmana, Požega, 2015. str. 7-10
Garašić, Diana Priprema škole za provedbu kurikula zaštite okoliša i održivog razvoja // Zaštita okoliša o održivi razvoj - priručnik za nastavnike - Kurikul za gimanzije i druge srednje škole / Žanetić, Ivo (ur.). Požega: Gimnazija Dr. Franje Tuđmana, Požega, 2015. str. 11-20
nije evidentirano
nije evidentirano