Naziv |
Akcije |
Matoničkin Kepčija, Renata; Hafez El-Noby Abdelrady, Ibrahim; Biondić, Danko; Garašić, Diana; Gulin, Vesna; Sertić Perić, Mirela
The accuracy and application of GLOBE hydrological data in Croatian schools // Abstract Book 13th Symposium for European Freshwater Sciences. Newcastle upon Tyne: Freshwater Biological Association, 2024. str. 397-397 |
|
Garašić, Diana; Sertić Perić, Mirela; Smojver, Borjanka
Obrazovanje za održivi razvoj - priručnik za učitelje i nastavnike. Zagreb: Školska knjiga, 2023 |
|
Radanović, Ines ; Lukša, Žaklin ; Garašić, Diana ; Sertić Perić, Mirela ; Gavrić, Branka ; Begić, Valerija ; Novoselić, Daniela
THE EFFECT OF LEARNING EXPERIENCES USING EXPERT CONCEPT MAPS ON UNDERSTANDING CELL DIVISION PROCESSES // 12th Conference of the European Science Education Research Association (ESERA). 2017. str. 1-3 |
|
Kerić, Elma ; Radanović, Ines ; Lukša, Žaklin ; Garašić, Diana ; Sertić Perić, Mirela
The effect of active teaching in the primary school's ecological content / Utjecaj aktivne nastave na učenje ekoloških sadržaja u osnovnoj školi // Educatio biologiae, 3 (2017), 1; 1-14 |
|
Radanović, Ines ; Lukša, Žaklin ; Begić, Valerija ; Bastić, Marijana ; Garašić, Diana ; Sertić Perić, Mirela ; Podrug, Ivanka
PROFESSIONAL QUALITY ASSESSMENT OF THE CROATIAN STATE WRITTEN EXAM IN BIOLOGY // 12th Conference of the European Science Education Research Association (ESERA). 2017. str. 1-3 |
|
Radanović, Ines ; Garašić, Diana ; Lukša, Žaklin ; Ristić-Dedić, Zrinka ; Jokić, Boris ; Sertić Perić, Mirela
Understanding of photosynthesis concepts related to students’ age // Electronic Proceedings of the ESERA 2015 Conference. Science education research: Engaging learners for a sustainable future ; Part 1: Learning science: Conceptual understanding (Part_1_eBook 18 MB) / Lavonen, J., Juuti, K., Lampiselkä, J., Uitto, A., & Hahl, K. (ur.). Helsinki: University of Helsinki, 2016. str. 271-277 |
|
Lukša, Žaklin ; Radanović, Ines ; Garašić, Diana ; Sertić Perić, Mirela
Misconceptions of Primary and High School Students Related to the Biological Concept of Human Reproduction, Cell Life Cycle and Molecular Basis of Heredity // Journal of Turkish Science Education, 13 (2016), 3; 143-160. doi: 10.12973/tused.10176a |
|
Garašić, Diana ; Radanović, Ines ; Lukša, Žaklin
INTERESI I STAVOVI UČENIKA O OKOLIŠU I ODRŽIVOM RAZVOJU // 3. Dani obrazovnih znanosti - Obrazovne promjene: izazovi i očekivanja. Knjiga sažetaka. (3rd Days of Educational Sciences - Educational Change: Challenges and Expectations. Book of Abstracts. / Jugović, Ivana (ur.). Zagreb: Institut za društvena istraživanja, 2016. str. 50-51 |
|
Garašić, Diana
Odgoj i obrazovanje za održivi razvoj // Zaštita okoliša i održivi razvoj - priručnik za nastavnike, Kurikul za gimnazije i druge srednje škole / Žanetić, Ivo (ur.). Požega: Gimnazija Dr. Franje Tuđmana, Požega, 2015. str. 7-10 |
|
Garašić, Diana
Priprema škole za provedbu kurikula zaštite okoliša i održivog razvoja // Zaštita okoliša o održivi razvoj - priručnik za nastavnike - Kurikul za gimanzije i druge srednje škole / Žanetić, Ivo (ur.). Požega: Gimnazija Dr. Franje Tuđmana, Požega, 2015. str. 11-20 |
|