Pregled po znanstveniku: Vesna Buljubašić-Kuzmanović (MB: 265822)
-
1.INDEX FOR INCLUSION OF SOCIAL SCHOOL CULTURE IN CROATIA // Pedagoška obzorja, Letnik 34 (2019), 103-128 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
2.Identifikacija i rad s darovitom djecom, Osijek: Filozofski fakultet, Sveučilište J. J. Strossmayera u Osijeku, 2018 (prirucnik)
-
3.Terapijsko jahanje: odgojno-obrazovne i pedagoške implikacije // Hrvatski časopis za javno zdravstvo, 13 (2017), 51; 44-54 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)
-
4.Terapijsko jahanje: odgojno-obrazovne i pedagoške implikacije // Book of abstracts The 9th International Conference of the Faculty of Education and Rehabilitation Sciences University of Zagreb / Sekušak Galešev, Snježana ; Jeđud Borić, Ivana J ; Hržica, Gordana ; Bradarić Jončić, Sandra ; Jandrić Nišević, Anita ; Kuvač Kraljević, Jelena ; Martinec, Renata ; Ricijaš, Neven ; Wagner Jakab, Ana (ur.).
Zagreb, 2017. str. 22-22 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
5.Utjecaj terapijskog jahanja na socijalni razvoj djece s teškoćama u razvoju // Školski vjesnik: časopis za pedagogijsku teoriju i praksu, 66 (2017), 2; 255-269 (podatak o recenziji nije dostupan, pregledni rad, znanstveni)
-
6.The New Culture of Learning -Link between Education and the Economy // Interdisciplinary Management Research XIII / Barković, Dražen & Runzheimer, Bodo (ur.).
Opatija: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek & Hochschule Pforzheim University, 2017. str. 808-824 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
7.Integrativna didaktika, generičke kompetencije i priprema studenata za svijet rada // Život i škola : časopis za teoriju i praksu odgoja i obrazovanja, 62 (2016), 3; 119-129 (podatak o recenziji nije dostupan, pregledni rad, znanstveni)
-
8.Integracija i partnerstvo u znanosti i umjetnosti // Umjetnik kao pedagog pred izazovima suvremenog odgoja i obrazovanja / Jerković, Berislav ; Škojo, Tihana (ur.).
Osijek: Sveučilište J.J. Strossmayera u Osijeku, Umjetnička akademija u Osijeku, 2016. str. 132-143 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
9.Evaluation of active learning in higher education teaching // Didactica Slovenica - pedagoška obzorja: znanstvena revija za didaktiko, 31 (2016), 2; 118-133 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
10.Socijalno-emocionalni razvoj učenika i pedagogija odnosa // Odnosi u školi: prilozi za pedagogiju odnosa / Bilić, Vesna ; Bašić, Slavica (ur.).
Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2016. str. 288-316 -
11.Integrativna didaktika, generičke kompetencije i priprema studenata za svijet rada // Knjiga sažetaka - Didaktički izazovi II - Je li novo staro?
Osijek, 2016. str. 23-25 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, ostalo) -
12.Socijalna kultura škole i nastave, Osijek: Filozofski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2016 (monografija)
-
13.Školski kurikulum u funkciji razvoja socijalnih vještina učenika // Pedagogijska istraživanja, 12 (2015), 1-2; 71-84 (podatak o recenziji nije dostupan, izvorni znanstveni rad, znanstveni)
-
14.Suradnja i/ili partnerstvo obitelji i odgojno- obrazovne ustanove // Partnerstvo u odgoju i obrazovanju / Buljubašić-Kuzmanović, V. ; Simel, S. ; Gazibara, S., Rengel, K. (ur.).
Osijek, Hrvatska: Sveučilište J.J. Strossmayera u Osijeku - Filozofski fakultet, 2015. str. 7-9 (plenarno, sažetak, znanstveni) -
15.Vrijednosni sustav mladih - putokaz pedagogijskoj znanosti i pedagoškoj praksi // EDUvision 2015 »Modern Approaches to Teaching Coming Generation« »Sodobni pristopi poučevanja prihajajočih generacij« / Orel, Mojca (ur.).
Ljubljana: Eduvision, 2015. str. 84-97 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
16.Škola kao kuća radosti // Školski vjesnik : časopis za pedagoška i školska pitanja, 64 (2015), 2; 191-208 (podatak o recenziji nije dostupan, izvorni znanstveni članak, znanstveni)
-
17.Youth's Value System – a Pathway for Pedagogical Science and Educational Practice // EDUvision 2015 »Modern Approaches to Teaching Coming Generation« »Sodobni pristopi poučevanja prihajajočih generacij« / Orel, Mojca (ur.).
Ljubljana: EduVision, 2015. str. 84-97 (plenarno, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
18.Partnerstvo u odgoju i obrazovanju: Zbornik sažetaka plenarnih izlaganja i priopćenja, Osijek: Filozofski fakultet u Osijeku, 2015 (Zbornik sažetaka)
-
19.Suradnja i/ili parnterstvo obitelji i odgojno-obrazovne ustanove // Parnterstvo u odgoju i obrazovanju / Buljubašić-Kuzmanović, V. ; Simel, S. ; Gazibara, S., Rengel, K. (ur.).
Osijek: Sveučilište J.J. Strossmayera u Osijeku - Filozofski fakultet, 2015. str. 7-9 (pozvano predavanje, sažetak, znanstveni) -
20.Izazovi afektivnog obrazovanja // Nova prisutnost : časopis za intelektualna i duhovna pitanja, 13 (2015), 2; 213-229 (međunarodna recenzija, pregledni rad, znanstveni)
-
21.Studentski doprinos razvoju mreže inkluzivnog obrazovanja // IV. simpozij: Nastava i škola za net-generacije: Unutarnja reforma nastave u osnovnoj i srednjoj školi / Opić, S., Matijević, M. (ur.).
Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2015. str. 314-323 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
22.Integracija i partnerstvo znanosti i umjetnosti // Umjetnik kao pedagog pred izazovima suvremenog odgoja i obrazovanja / Radočaj Jerković, Antoaneta ; Šulentić Begić, Jasna ; Livazović, Goran ; Ondrušek, Tomaš ; Hathazy, Andras (ur.) (ur.).
Osijek: Umjetnička akademija u Osijeku, 2014. (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
23.Integrirani kurikulum u funkciji razvoja pedagoških kompetencija // Pedagogijska istraživanja, 11 (2014), 1; 95-109 (podatak o recenziji nije dostupan, izvorni znanstveni članak, znanstveni)
-
24.Kurikulum utemeljen na kompetencijama studenata // MEĐUNARODNA STRUČNA KONFERENCIJA ME4CATALOGUE, Zbornik radova međunarodne stručne konferencije, ME4CataLOgue / INTERNATIONAL PROFESSIONAL CONFERENCE ME4CATALOGUE, Proceedings of the International Professional Conference ME4CataLOgue / Kozak, Dražan ; Barle, Jani ; Markučič, Damir ; Pavletić, Duško ; Matičević, Gordana ; Vranešević Marinić, Nina ; Rosandić, Željka ; Damjanović, Darko (ur.).
Slavonski Brod: Strojarski fakultet u Slavonskom Brodu Sveučilišta J. J. Strossmayera u Osijeku, 2014. str. 45-51 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
25.Integrated Curriculum and Students’ Generic Competences // Conference proceedings SGEM - SGEM CONFERENCE ON PSYCHOLOGY AND PSYCHIATRY, SOCIOLOGY AND HEALTHCARE, EDUCATION: EDUCATION AND EDUCATIONAL RESEARCH, Volume III
Sofia, Bulgaria: STEF92 Technology Ltd., 2014. str. 433-440 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
26.Teaching and lesson design from primary and secondary teachers´perspective // Život i škola : časopis za teoriju i praksu odgoja i obrazovanja, 1 (2014), 31; 76-90 (podatak o recenziji nije dostupan, izvorni znanstveni rad, znanstveni)
-
27.Kultura škole i odgoj za poduzetništvo // Pedagogija i kultura, svezak 1. / Hrvatić, Neven ; Klapan, Anita (ur.).
Zagreb: Hrvatsko pedagogijsko društvo, 2013. str. 123-133 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
28.Škola kao zajednica odrastanja // Pedagogijska istraživanja, 9 (2012), 1-2; 43-57 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
29.Odnos školskog uspjeha i socijalnih vještina kod učenika osnovne škole // Život i škola : časopis za teoriju i praksu odgoja i obrazovanja, 27 (2012), 1; 38-54 (podatak o recenziji nije dostupan, prethodno priopcenje, znanstveni)
-
30.Učestalost asertivnog, neasertivnog i agresivnog ponašanja školske djece // III. znanstveno-stručni skup posvećen pitanjima nasilja "Psihosocijalni aspekti nasilja u suvremenom društvu : izazovi obitelji, školi i zajednici" : zbornik radova / Šincek, Daniela (ur.).
Osijek: Filozofski fakultet Sveučilišta J. J. Strossmayera, Studij psihologije, 2012. str. 117-138 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
31.Ocjenjivanje djece s teškoćama u čitanju i pisanju ; vrednujemo li znanja ili sposobnosti? // Život i škola : časopis za teoriju i praksu odgoja i obrazovanja, 28 (2012), 2; 45-62 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
32.Cjeloživotno učenje i kurikulum utemeljen na kompetencijama // Međunarodni znanstveni kolokvij "Interkulturalni kurikulum i obrazovanje na manjinskim jezicima"
Zagreb-Virovitica-Pitomača, Hrvatska, 2011. (plenarno, međunarodna recenzija, pp prezentacija, znanstveni) -
33.Socijalne kompetencije i vršnjački odnosi u školi // Pedagogijska istraživanja, 7 (2010), 2; 191-204 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
34.Didaktički i metodički pluralizam nastave i učenja // Suvremeni didaktički izazov
Subotica, Srbija, 2010. (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
35.Stvaralaštvo Waldorfske pedagogije i djeca s poteškoćama u razvoju // Međunarodni kolonija mladih, Ernestinovo 2003.-2008. / Martinčić, J. ; Hackenberger, D, (ur.).
Zagreb – Osijek: Intergragrafika, 2010. str. 111-117 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
36.Didaktički i metodički pluralizam nastave i učenja // Suvremeni didaktički izazovi
Subotica, Srbija, 2010. (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
37.Evaluacija odgojno-obrazovnog programa Živjeti bez nasilja // Nasilje nad djecom i među djecom / Prof. dr. sc. Koloserić, Vladimir (ur.).
Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku - Filozofski fakultet, 2010. str. 337-346 (pozvano predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
38.Odnos univerzalnih i ponašajnih vrijednosti mladih // Školski vjesnik : časopis za pedagoška i školska pitanja, 59 (2010), 3; 363-386 (podatak o recenziji nije dostupan, prethodno priopcenje, znanstveni)
-
39.Odnos između popularnosti i prijateljstva // Život i škola : časopis za teoriju i praksu odgoja i obrazovanja, 23 (2010), 1; 91-108 (podatak o recenziji nije dostupan, izvorni znanstveni rad, znanstveni)
-
40.Curriculum of the Cooperative School // Didactica, 3 (2010), 1; 9-17 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
41.Odnos dječje socijalne i interkulturalne kompetencije // Školski vjesnik : časopis za pedagoška i školska pitanja, 59 (2010), 2; 261-276 (podatak o recenziji nije dostupan, prethodno priopcenje, znanstveni)
-
42.Kurikulum utemeljen na kompetencijama učenika // Zrno : časopis za obitelj, vrtić i školu, 116/117 (2010), 90/91; 16-16 (podatak o recenziji nije dostupan, kratko priopcenje, stručni)
-
43.Kooperacija i socijalizaija u nastavi // Kutatások: Az Eötvös József Főiskolán / Steinerné Molnár, Judit ; Tóth, Sándor Attila (ur.).
Baja: Kutatások: Az Eötvös József főiskolánm, 2009. str. 383-389 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
44.Prilog ispitivanju nekih odrednica kreativnosti kod učitelja i studenata // Poticanje stvaralaštva u odgoju i obrazovanju. / Munk, K. (ur.).
Zagreb: Profil, 2009. str. 42-51 (pozvano predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
45.Ispitivanje učestalosti verbalne agresije kod djece i mladeži // Život i škola : časopis za teoriju i praksu odgoja i obrazovanja, 22 (2009), 2; 116-141 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
46.Učestalost vršnjačkog nasilja osvećivanjem kao nasilne strategije sučeljavanja među učenicima osnovne škole // Život i škola : časopis za teoriju i praksu odgoja i obrazovanja, 22 (2009), 2; 78-96 (podatak o recenziji nije dostupan, izvorni znanstveni rad, znanstveni)
-
47.Učitelj i kurikulum usmjeren prema učeniku // Budućnost obrazovanja učitelja / dr. Kaich Katalin (ur.).
Subotica: Učiteljski fakultet u Novom Sadu, 2009. str. 131-138 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
48.Kooperativno učenje kao indikator kvalitete odgoja i obrazovanja // Život i škola, 21 (2009), 1; 50-57 (podatak o recenziji nije dostupan, prethodno priopcenje, znanstveni)
-
49.Odnos socijalne kompetencije i ponašanja učenika 2008., doktorska disertacija, Filozofski fakultet, Zagreb
-
50.Održivi razvoj i cjeloživotno učenje // Cjeloživotno učenje za održivi razvoj
Plitvice, Hrvatska, 2008. (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
51.Vrednovanje i samovrednovanje u funkciji istraživanja i unaprjeđivanja kvalitete škole // Pedagogijska istraživanja, 5 (2008), 2; 139-151 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
52.Potreba unaprjeđivanja sveučilišne nastave // Odgojne znanosti, 10 (2008), 1; 195-208 (podatak o recenziji nije dostupan, prethodno priopcenje, znanstveni)
-
53.Priča kao kreativni trening i terapija : neuro-lingvistički pristup // Život i škola, 54 (2008), 19; 149-158 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
54.Odnos emocionalne pismenosti i ponašanja učenika // Odgojne znanosti, 10 (2008), 16; 301-313 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
55.Promicanje odgojnih vrijednosti mitovima i legendama u čitankama nižih razreda osnovne škole // Zbornik radova s Međunarodnoga znanstvenoga skupa Zlatni danci 7 : Obitelj u književnosti za djecu i mladež / Pintarić, Ana (ur.).
Osijek: Filozofski fakultet : Matica hrvatska, Ogranak ; Pečuh, 2007. str. 173-186 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
56.Kurikularne kompetencije nastavnika // Kompetencije i kompetentnost učitelja / Babić, Nada (ur.).
Osijek: Učiteljski fakultet, 2007. str. 429-437 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
57.Održivi razvoj i cjeloživotno učenje // Održivi razvoj i cjeloživotno učenje / Uzelac, V ; Vujučić, L. ; Boneta, Ž. (ur.).
Rijeka: Učiteljski fakultet, 2007. str. 327-338 (poster, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
58.Health ecolog: feeding habits of young people // Research in Agricultural, 4 (2007), 6-8; 165-173 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
59.Očekivani i željeni ishodi učenja: kompetencijski pristup // Pedagogija prema cjeloživotnom obrazovanju / Previšić, Vlatko ; Šoljan, Nikša (ur.).
Sveta Nedelja,: Kratis, 2007. str. 111-118 (pozvano predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
60.Simptomi nasilja kod djece i emocionalna pismenost roditelja // Napredak : časopis za pedagogijsku teoriju i praksu, 148 (2007), 1; 23-36 (podatak o recenziji nije dostupan, izvorni znanstveni rad, znanstveni)
-
61.Studentska prosudba učinkovitosti integrativnog učenja // Odgojne znanosti, 9 (2007), 2; 147-160 (podatak o recenziji nije dostupan, prethodno priopcenje, znanstveni)
-
62.Pedagoška radionica u funkciji aktivne nastave i učenja na uspjesima // Metodički ogledi, 13 (2006), 1; 123-136 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)
-
63.Što se od školovanja očekuje u Hrvatskoj, a što u Finskoj // ŽIVOT I ŠKOLA: časopis za teoriju i praksu odgoja i obrazovanja, LII (2006), 15/16; 29-45 (podatak o recenziji nije dostupan, prethodno priopcenje, znanstveni)
-
64.Pripremanje djece za budućnost i promjene u budućnosti // Zrno: časopis za obitelj, vrtić i školu, 16 (2003), 47-48; 38-40 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)
-
65.
-
66.Djelotvorni oblici ponašanja i okružje ljudskih prava u osnovnoj školi // Odgoj, obrazovanje i pedagogija u razvitku hrvatskog društva / Vrgoč, Hrvoje (ur.).
Zagreb: Hrvatski pedagoško-književni zbor, 2003. str. 481-486 (poster, sažetak, znanstveni) -
67.Kooperativno učenje u nastavi kao čimbenik socijalizacije // Napredak : Časopis za pedagogijsku teoriju i praksu, 144 (2003), 4; 459-473 (podatak o recenziji nije dostupan, prethodno priopcenje, znanstveni)
-
68.Kooperativno učenje u nastavi kao čimbenik socijalizacije 2002., magistarski rad, Filozofski fakultet, Zagreb
-
69.
-
70.Kvalitativno i kvantitativno vrednovanje odgojno-obrazovnog procesa // Praćenje i ocjenjivanje školskog uspjeha / Vrgoč, Hrvoje (ur.).
Zagreb: Hrvatski pedagoško-književni zbor, 2002. str. 85-90 (predavanje, cjeloviti rad (in extenso), ostalo) -
71.Korak po korak - program za razrednu nastavu // Psiha, 8 (1996), 8; 27-29 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
72.
-
73.(Re)kreativna radionica // Iz prakse pedagoga osnovne škole / Vrgoč, Hrvoje (ur.).
Zagreb: Hrvatski pedagoško-književni zbor, 1994. str. 37-40 (predavanje, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
74.Mogućnost napuštanja obrade slova i dosadašnjih oblika radau nastavi početnog čitanja i pisanja // Napredak: časopis za pedagogijsku teoriju i praksu, 134 (1993), 2; 148-156 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)