Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
Obrazovne aspiracije učenika u prijelaznim razdobljima hrvatskog osnovnoškolskog obrazovanja: priroda, odrednice i promjene
suradnik
Promjene u organizaciji procesa odgoja i obrazovanja uzrokovane COVID-19 pandemijom: učinci na obrazovna iskustva, dobrobit i aspiracije učenika u Republici Hrvatskoj
suradnik
Democracy meets arts: critical change labs for building democratic cultures through creative and narrative practices
suradnik
Naziv
Akcije
Jokić, Boris; Ristić Dedić, Zrinka
Time Spent Using Digital Technology, Loneliness and Well-Being among Three Cohorts of Adolescent Girls and Boys – A Moderated Mediation Analysis // Psihologijske teme, (2024),
Jokić, Boris; Ristić Dedić, Zrinka; Šimon, Jana
Zabrane? - korištenje mobitela u osnovnim školama Republike Hrvatske iz učiteljske i učeničke perspektive. Zagreb: Institut za društvena istraživanja u Zagrebu, 2023. 9..
Jokić, Boris; Ristić Dedić, Zrinka
Examining the dynamic nature of pupils’ educational aspirations : a longitudinal mixed-model study // CEPS - Center for Educational policy Studies journal, (2023), 1-27. doi: 10.26529/cepsj.1613
Jokić, Boris; Ristić Dedić, Zrinka; Šimon, Jana
Učiteljski i učenički stavovi o zabrani korištenja mobitela u hrvatskim osnovnim školama // 30. godišnja konferencija hrvatskih psihologa
Zagreb, Hrvatska, 08.11.2023-11.11.2023
Ristić Dedić, Zrinka; Jokić, Boris; Penić Jurković, Anita
When earthquakes meet COVID-19 pandemic : the effects of simultaneous large-scale crises on psychological functioning of adolescents in the final year of upper secondary education // Sociologija i prostor, 61 (2023), 1; 143-164. doi: https://doi.org/10.5673/sip.61.1.7
Šimon, Jana; Ristić Dedić, Zrinka; Jokić, Boris
Changes over time in the perceived impact of COVID-19 pandemic on Croatian upper secondary pupils’ school and out-of-school experiences // XXIX naučni skup Empirijska istraživanja u psihologiji
Beograd, Srbija, 31.03.2023-02.04.2023
Ristić Dedić, Zrinka; Ivšac Pavliša, Jasmina
Perspectives of pupils with additional support needs and their parents on the learning support during the COVID-19 pandemic in Croatia // Journal of research in special educational needs, (2023), 1-14. doi: https://doi.org/10.1111/1471-3802.12637
Jokić, Boris; Ristić Dedić, Zrinka; Šimon, Jana
Educational impact of changes in the organisation of teaching and learning during pandemic – a multilevel analysis of pupils’ perspectives // 18th European Congress of Psychology
Brighton, Ujedinjeno Kraljevstvo, 03.07.2023-06.07.2023
Jokić, Boris; Ristić Dedić, Zrinka; Šimon, Jana; Peharda, Arian
Nemamo tri mjeseca godišnjeg - perspektive učitelja i nastavnika osnovnih i srednjih škola o radu u školi i društvenom statusu u Republici Hrvatskoj. Zagreb: Institut za društvena istraživanja u Zagrebu, 2022. 56..
Trbus, Marina ; Silić Matasić, Berislava ; Osmak Franjić, Davorka ; Brosig Stasny Iva ; Rajhvajn Bulat, Linda ; Ristić Dedić, Zrinka
Što nam treba da bi nam djeca u školama bila dobro? Psihologija u promociji cjeloživotnog razvoja, otključavanju potencijala i jačanju otpornosti pojedinca i zajednice // 29. godišnja konferencija psihologa, Hrvatsko psihološko društvo. 2022. str. 227-227