Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
Slika profila

Boris Jokić

1355

Boris

Jokić

dr. sc.

Naziv Uloga Akcije
Obrazovne aspiracije učenika u prijelaznim razdobljima hrvatskog osnovnoškolskog obrazovanja: priroda, odrednice i promjene voditelj
Promjene u organizaciji procesa odgoja i obrazovanja uzrokovane COVID-19 pandemijom: učinci na obrazovna iskustva, dobrobit i aspiracije učenika u Republici Hrvatskoj voditelj
Podizanje i ujednačavanje kvalitete obveznog obrazovanja u Republici Hrvatskoj suradnik
Democracy meets arts: critical change labs for building democratic cultures through creative and narrative practices voditelj na ustanovi
Naziv Akcije
Jokić, Boris; Ristić Dedić, Zrinka Time Spent Using Digital Technology, Loneliness and Well-Being among Three Cohorts of Adolescent Girls and Boys – A Moderated Mediation Analysis // Psihologijske teme, (2024),
Jokić, Boris; Ristić Dedić, Zrinka Examining the dynamic nature of pupils’ educational aspirations : a longitudinal mixed-model study // CEPS - Center for Educational policy Studies journal, (2023), 1-27. doi: 10.26529/cepsj.1613
Ristić Dedić, Zrinka; Jokić, Boris; Penić Jurković, Anita When earthquakes meet COVID-19 pandemic : the effects of simultaneous large-scale crises on psychological functioning of adolescents in the final year of upper secondary education // Sociologija i prostor, 61 (2023), 1; 143-164. doi: https://doi.org/10.5673/sip.61.1.7
Jokić, Boris; Ristić Dedić, Zrinka; Šimon, Jana Učiteljski i učenički stavovi o zabrani korištenja mobitela u hrvatskim osnovnim školama // 30. godišnja konferencija hrvatskih psihologa Zagreb, Hrvatska, 08.11.2023-11.11.2023
Šimon, Jana; Ristić Dedić, Zrinka; Jokić, Boris Changes over time in the perceived impact of COVID-19 pandemic on Croatian upper secondary pupils’ school and out-of-school experiences // XXIX naučni skup Empirijska istraživanja u psihologiji Beograd, Srbija, 31.03.2023-02.04.2023
Jokić, Boris; Ristić Dedić, Zrinka; Šimon, Jana Educational impact of changes in the organisation of teaching and learning during pandemic – a multilevel analysis of pupils’ perspectives // 18th European Congress of Psychology Brighton, Ujedinjeno Kraljevstvo, 03.07.2023-06.07.2023
Jokić, Boris; Ristić Dedić, Zrinka; Šimon, Jana Zabrane? - korištenje mobitela u osnovnim školama Republike Hrvatske iz učiteljske i učeničke perspektive. Zagreb: Institut za društvena istraživanja u Zagrebu, 2023. 9..
Šimon, Jana; Jokić, Boris; Peharda, Arian “Snađi se kako znaš” - izazovi obrazovanja darovitih učenika u pandemiji iz perspektive nastavnika i učenika // 5. Dani obrazovnih znanosti : Kako poticati dobrobit u odgojno-obrazovnom okružju u izazovnim vremenima? : How to foster well-being in educational settings during challenging times? Zagreb, Hrvatska, 19.10.2022-20.10.2022
Jokić, Boris; Ristić Dedić, Zrinka; Šimon, Jana; Peharda, Arian Nemamo tri mjeseca godišnjeg - perspektive učitelja i nastavnika osnovnih i srednjih škola o radu u školi i društvenom statusu u Republici Hrvatskoj. Zagreb: Institut za društvena istraživanja u Zagrebu, 2022. 56..
Jokić, Boris; Ristić Dedić, Zrinka; Šimon, Jana U potrazi za mjerom između školskog igrališta i TikToka: perspektive djece i mladih o korištenju digitalnih tehnologija.. Zagreb: Institut za društvena istraživanja u Zagrebu, 2022.
nije evidentirano
nije evidentirano