Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
Tematska mreža 'Cjeloživotno obrazovanje dostupno svima' (TEMCO)
suradnik
Uloga ličnosti, motivacije i socio-emocionalnih kompetencija u profesionalnoj dobrobiti učitelja u ranoj fazi karijere
suradnik
Socijalni identiteti, pristup visokom obrazovanju i odabir studija
suradnik
HAND IN HAND: Osnaživanje socio-emocionalnih kompetencija i svijesti o različitosti učitelja širom Europe
suradnik
Hand in Hand: Socijalne i emocionalne vještine za tolerantna i nediskriminirajuća društva (Pristup čitave škole)
suradnik
Inicijalno obrazovanje predmetnih nastavnica i nastavnika: Motivacija, identiteti i socio-emocionalne kompetencije
voditelj
Naziv
Akcije
Matić Bojić, Jelena; Pikić Jugović, Ivana; Puzić, Saša
“Why didn’t anyone tell us this before?!” : integrating social, emotional and diversity awareness competencies into teacher professional development // Empowering teachers across Europe to deal with social, emotional and diversity-related challenges: volume 1: experimentation perspectives. Münster: Waxmann, 2024. str. 41-57 doi: 10.31244/9783830998594
Matić Bojić, Jelena; Pikić Jugović, Ivana; Marušić, Iris
Osobna i profesionalna dobrobit učitelja u hrvatskim školama // Horizonti snage, 2. konferencija školskih psihologa
Zagreb, Hrvatska, 29.02.2024-01.03.2024
Mornar, Mirta; Pikić Jugović, Ivana; Šabić, Josip; Matić Bojić, Jelena; Marušić, Iris; Petrović, Dora
Teacher burnout as mediator of the relationship between social and emotional competencies and teacher commitment // European Conference on Educational Research 2023
Glasgow, Ujedinjeno Kraljevstvo, 22.08.2023-25.08.2023
Puzić, Saša; Šabić, Josip; Odak, Iva; Marušić, Iris; Matić Bojić, Jelena; Pikić Jugović, Ivana
Neke odrednice samoefikasnosti srednjoškolskih nastavnika za rad u multikulturnom okružju // HRVATSKA: PODVOJENO DRUŠTVO? SOCIOLOŠKI PRILOZI RASPRAVI, Knjiga sažetaka. Zagreb: Hrvatsko sociološko društvo, 2023. str. 60-61
Kozina, Ana ; Veldin, Manja ; Rožman, Mojca ; Pikić Jugović, Ivana
The mediating effect of student‑teacher relationships for the relationship between empathy and aggression : insights from Slovenia and Croatia // Current psychology, 42 (2023), 30; 26418-26428. doi: 10.1007/s12144-022-03480-6
Marušić, Iris; Pikić Jugović, Ivana; Matić Bojić, Jelena; Mornar, Mirta
Uloga ličnosti, socio-emocionalnih kompetencija i samoefikasnosti u predviđanju profesionalnog sagorijevanja učitelja u ranoj fazi karijere // 26. Dani Ramira i Zorana Bujasa
Zagreb, Hrvatska, 28.09.2023-30.09.2023
Pikić Jugović, Ivana ; Petrović, Dora ; Marušić, Iris
The mediating role of personality and gender roles on the relationship between gender and empathy : a study on preservice teachers // Sociologija i prostor, 61 (2023), 1; 59-77. doi: 10.5673/sip.61.1.3
Pikić Jugović, Ivana; Mornar, Mirta; Mihić, Josipa
Relacijska dimenzija učiteljske profesije : ciljna orijentacija na odnose i socio-emocionalne kompetencije učitelja u ranoj fazi karijere // 26. Dani Ramira i Zorana Bujasa
Zagreb, Hrvatska, 28.09.2023-30.09.2023
Puzić, Saša; Marušić, Iris; Matić Bojić, Jelena; Pikić Jugović, Ivana; Šabić, Josip
Obrazovne nejednakosti u srednjoškolskom obrazovanju iz učeničke i nastavničke perspektive. Zagreb: Institut za društvena istraživanja u Zagrebu, 2023
Marušić, Iris; Mornar, Mirta; Šabić, Josip; Matić Bojić, Jelena; Petrović, Dora; Pikić Jugović, Ivana
Early-career teachers’ burnout : the role of personality and self-efficacy // European Conference on Educational Research 2023
Glasgow, Ujedinjeno Kraljevstvo, 22.08.2023-25.08.2023