Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
Sveobuhvatni model istraživanja zabrinutosti za privatnost u online okruženju
suradnik
Naziv
Akcije
Fuduric, Morana; Horvat, Sandra; Škare, Vatroslav; Varga, Akos
Psychographic Clusters of Private Label Consumers // Advances in National Brand and Private Label Marketing, 10th International Conference, 2023. Cham, Switzerland: Springer, 2023. str. 31-37 doi: https://doi.org/10.1007/978-3-031-32894-7_4
Fuduric, Morana ; Varga, Akos ; Horvat, Sandra ; Skare, Vatroslav
The ways we perceive: A comparative analysis of manufacturer brands and private labels using implicit and explicit measures // Journal of business research, 142 (2022), 221-241. doi: 10.1016/j.jbusres.2021.12.033
Ćelap, Ivana ; Marijančević, Domagoj ; Vukasović, Ines ; Škare, Vatroslav ; Komarac, Tanja ; Čerfalvi, Vesna ; Ozretić Došen, Đurđana
SERVPERF model for measuring laboratory service quality through patient satisfaction // Clinica chimica acta / Delanghe, Joris ; Wu, Alan H. (ur.). 2022. str. 397-398 doi: https://www.sciencedirect.com/science/article/abs/pii/S0009898122005411?via%3Dihub
Vranešević, Tihomir ; Ozretić Došen, Đurđana ; Pavičić, Jurica ; Piri Rajh, Sunčana ; Sinčić Ćorić, Durbavka ; Tomašević Lišanin, Marija ; Tkalac Verčič, Ana ; Palić, Mirko ; Krupka, Zoran ; Mandić, Miroslav et al.
Osnove marketinga. Zagreb: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2021
Komarac, Tanja ; Škare, Vatroslav
Uvodnik // Tržište = Market : časopis za tržišnu teoriju i praksu, 33 (2021), SI; 5-7. doi: 10.22598/mt/2021.33.spec-issue.5
Ozretić Došen, Đurđana ; Škare, Vatroslav ; Komarac, Tanja
Proizvodi i usluge // Osnove marketinga / Vranešević, Tihomir (ur.). Zagreb: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2021. str. 241-270
Krupka, Zoran ; Vlašić, Goran ; Škare, Vatroslav
Marketing u globalnu i digitalnom okruženju // Osnove marketinga / Vranešević, Tihomir (ur.). Zagreb: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2021. str. 87-110
Šerić, Maja ; Ozretić Došen, Đurđana ; Škare, Vatroslav
How can perceived consistency in marketing communications influence customer-brand relationship outcomes? // European Management Journal, 38 (2020), 2; 335-343. doi: 10.1016/j.emj.2019.08.011
Proceedings of the European Marketing Academy - 11th EMAC Regional Conference / Fudurić, Morana ; Horvat, Sandra ; Komarac, Tanja et al. (ur.)
Zagreb: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2020
Ozretić Došen, Đurđana ; Škare, Vatroslav ; Čerfalvi, Vesna ; Benceković, Željka ; Komarac, Tanja
Assessment of the Quality of Public Hospital Healthcare Services by using SERVQUAL // Acta clinica Croatica, 59 (2020), 2; 285-293. doi: 10.20471/acc.2020.59.02.12