Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
Učenje kroz rad i sustav upravljanja studentskim iskustvom na Filozofskom fakultetu u Zagrebu
suradnik
Naziv
Akcije
Markić, Ivan; Kolak, Ante
Dimenzija humora u prijateljskim vršnjačkim odnosima // Pedagogija - juče, danas, sutra. Zbornik radova. Novi Sad: Filozofski fakultet u Novom Sadu, 2023. str. 139-148
Kolak, Ante; Markić, Ivan; Horvat, Zoran
Sociometric status of students in the upper primary education and relation to their friendship relationship, sociodemographic characteristic and academic achievement // Život i škola = Life and school, LXIX (2023), 1; 35-50
Kolak, Ante; Markić, Ivan
Dosezi pedagogije u odgojno-obrazovnom radu usmjerenom na učenike s AD(H)D-OM // Unapređenje kvalitete života djece i mladih. Tuzla: Udruženje za podršku i kreativni razvoj djece i mladih i Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, Univerzitet u Tuzli, 2023. str. 145-158
Fabijančić, Tina
Didaktičko-metodička analiza udžbenika ruskoga kao stranog jezika / Kolak, Ante ; Jajić Novogradec, Marina (mentor);
Zagreb, Filozofski fakultet u Zagrebu, . 2022
Babić, Margita
Analiza interakcija na satu francuskoga kao stranoga jezika: uloga nastavnika / Analyse des interactions dans la classe de FLE : le rôle de l'enseignant / Franić, Ivana ; Kolak, Ante (mentor);
Zagreb, Filozofski fakultet u Zagrebu, . 2022
Kolak, Ante ; Markić, Ivan
The potential of the logotherapeutic approach in the development of peer relationships // NTED2022 Proceedings / Gómez, Chova ; López, Martínez ; Candel, Torres (ur.). Valencia: International Academy of Technology, Education and Development (IATED), 2022. str. 1353-1359 doi: 10.21125/inted.2022.0401
Kolak, Ante ; Markić, Ivan ; Horvat , Zoran
Parents’ attitudes towards distance learning during the COVID-19 pandemic // South african journal of education, 42 (2022), 3; 2129, 13. doi: 10.15700/saje.v42n3a2129
Horvat, Zoran ; Kolak, Ante
Mathematics Teachers’ Beliefs, Self-assesments and Their Teaching Practices in Republic Croatia // International journal of sciences: basic and applied research, 62 (2022), 2; 460-467
Ante Kolak, Ines Hraste, Amadea Đurinić
Stavovi učenika o učenju formativnim vrednovanjem u nastavi prirode i društva // Školski vjesnik : časopis za pedagoška i školska pitanja, 71 (2022), 1; 34-51. doi: 10.38003/sv
Kolak, Ante; Markić, Ivan
Representation of Educational Challenges during the COVID-19 Pandemic in Croatian Research on Education // Educational Challenges and Future Prospects: Conference Proceedings : International Scientific Conference “75th Anniversary of the Institute of Pedagogy - Educational Challenges and Future Prospects”. Skoplje: Institute of Pedagogy; Faculty of Philosophy, Ss. Cyril and Methodius University in Skopje, 2022. str. 284-295