Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
Slika profila

Ivan Novak

4507

Ivan

Novak

prof. dr. sc.

nije evidentirano
Naziv Akcije
Novak, Ivan THE ROLE OF MARKETING CONCEPT FOR BRAND VALUE // 94th International Scientific Conference on Economic and Social Development - "The Dark Side of Management and Governance: power, ideology, tensions, and destructive traits" (XI. OFEL) : Book of Proceedings. Dubrovnik : Zagreb : Varaždin: Varazdin Development and Entrepreneurship Agency ; University North ; CIRU – Governance Research and Development Centre ; University of Dubrovnik, 2023. str. 154-163
Novak, Ivan; Bačić, Katarina; Kovač, Ivana HOW THE SYNERGY COULD WORK IN NEW ECONOMY: EXAMPLE OF SPORT AND TEXTILE INDUSTRY // 102nd International Scientific Conference on Economic and Social Development Book of Proceedings. Varazdin: Varazdin Development and Entrepreneurship Agency, 2023. str. 105-111
Novak, Ivan ; Stracenski Kalauz, Maja ; Maršić, Kristina Brand value evaluation issues // Magic World of Textiles: Book of Proceedings / Dragčević, Zvonko (ur.). Zagreb: Tekstilno-tehnološki fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2022. str. 325-330
Novak, Ivan ; Novak, Dora Načela distribucije proizvoda odjevne industrije // Organizacija proizvodnje modne odjeće s osvrtom na planiranje i distribuciju prodaje / Ujević, Darko ; Knego, Nikola (ur.). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Tekstilno tehnološki fakultet i Ekonomski fakultet, 2022. str. 159-184
Book of abstracts of the 12th International Scientific-Professional Symposium Textile Science & Economy / Novak, Ivan (ur.) Zagreb: Tekstilno-tehnološki fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2020
Zorić, Antonija Pozicioniranje i postupci brendiranja odjevnih proizvoda na tržište / Novak, Ivan (mentor); Zagreb, Hrvatska, Tekstilno-tehnološki fakultet, . 2019
Vrebac, Doris Uloga postupka razvoja novog proizvoda na analizi životnog ciklusa proizvoda / Novak, Ivan (mentor); Zagreb, Hrvatska, Tekstilno-tehnološki fakultet, . 2019
Stiperski, Monika Uloga analize tržišta u poslovnom planiranju za tvrtke odjevne industrije / Novak, Ivan (mentor); Zagreb, Hrvatska, Tekstilno-tehnološki fakultet, . 2019
Novak, Ivan Contribution to the Methodology for Determining the Competitiveness of a Domestic Product (on Example of Geotextile) // Proceedings of the OFEL 2019- 7th International OFEL Conference on Governance, Management and Entrepreneurship / Tipurić, Darko ; Hruška, Domagoj (Ed.). (ur.). Dubrovnik : Zagreb: Centar za istraživanje i razvoj upravljanja (CIRU), 2019. str. 453-469
Book of Abstracts – 12th Textile Science & Economy 2019 French-Croatian Forum / Novak, Ivan ; Schwarz, Ivana ; Špelić, Ivana et al. (ur.) Zagreb: Tekstilno-tehnološki fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2019
nije evidentirano
nije evidentirano