Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
Anić, Ivan-Damir; Mihić, Mirela; Kursan Milaković, Ivana
Investigating the determinants and effects of prestige sensitivity in fashion retailing // E & M Ekonomie a Management, (2024),
Anić, Ivan-Damir ; Kursan Milaković, Ivana ; Mihić, Mirela ; Corrocher, Nicoletta
Purchase intention in mobile commerce in Croatia: The attribution theory perspective and the role of consumer innovativeness Journal of Promotion Management, 29 (2023), 2; 182-204. doi: 10.1080/10496491.2022.2143986
Miočević, Dario ; Kursan Milaković, Ivana ; Crnjak-Karanović, Biljana ; Mihić, Mirela ; Kvasina, Antonija
Croatia: Assessing Resilience and Responses of Firms and Consumers During COVID-19 Pandemic // Community, Economy and COVID-19: Lessons from Multi- Country Analyses of a Global Pandemic / Shultz, Clifford J. ; Rahtz, Don R. ; Sirgy, Joseph M. (ur.).: Springer, 2022. str. 155-179 doi: 10.1007/978-3-030-98152-5_8
Anić, Ivan-Damir ; Mihić, Mirela
Utjecaj promocije unutar prodavaonice na kupnju odjeće u Hrvatskoj // Suvremena trgovina (Zagreb), 46 (2021), 1; 14-17
Martić Kuran, Linda
Čimbenici utjecaja na namjeru kupovine ekološki dizajnirane odjeće / Mihić, Mirela (mentor); Dedić, Goran (neposredni voditelj).
Split, Ekonomski fakultet u Splitu, . 2020
Anić Ivan-Damir ; Kursan Milaković, Ivana ; Mihić, Mirela ; Corrocher Nicoletta
Mobilno oglašavanje - Istraživanje // Ja trgovac, Prosinac - sije (2020), 98; 66-69
Kursan Milaković, Ivana ; Mihić, Mirela ; Rezo, Danijela
Online kupovno ponašanje potrošača: značajni čimbenici i medijatorna uloga stavova potrošača // Zbornik radova Veleučilišta u Šibeniku, 14 (2020), 3-4; 25-38
Anić, Ivan-Damir ; Kursan Milaković, Ivana ; Mihić, Mirela, Corrocher, Nicoletta
The Impact of Mobile Advertising on Consumers' Purchase Intention: The Role of Consumer Innovativeness // the EMAC 2020 Regional Conference
Zagreb, Hrvatska; online, 16.09.2020-19.09.2020
Kursan Milaković, Ivana ; Mihić, Mirela ; Boljat, Ivana
Consumer Attitudes Towards Social Network Advertising: Predictors and Outcomes // Tržište = Market : časopis za tržišnu teoriju i praksu, 32 (2020), 83-97. doi: 10.22598/mt/2020.32.spec-issue.83
Kursan Milaković, Ivana ; Anić, Ivan-Damir ; Mihić, Mirela
Drivers and Consequences of Word of Mouth Communication from the Senders’ and Receivers’ Perspectives: The Evidence from the Croatian Adult Population // Ekonomska istraživanja, 33 (2020), 1; 1667-1684. doi: 10.1080/1331677X.2020.1756373