Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
Dobrinić, Damir
Manipulativne prijetnje umjetne inteligencije // 8th International Scientific Conference CRODMA 2023: Book of Papers / Gregurec, Iva; Staneva, Krasimira; Peštek, Almir et al. (ur.). Varaždin: Hrvatska udruga za direktni i interaktivni marketing (CRODMA), 2023. str. 467-482
Dobrinić, Damir
Research of the influence of quality perception, customer satisfaction and brand image on sports footwear brand loyalty // 8th International Scientific Conference CRODMA 2023: Book of Papers. Varaždin: Hrvatska udruga za direktni i interaktivni marketing (CRODMA), 2023. str. 131-144
Dobrinić, Damir
Marketing - od papirusa do chatbota. Varaždin: Fakultet organizacije i informatike Sveučilišta u Zagrebu, 2023
Mikulaš, Patricija ; Dobrinić, Damir
Istraživanje stavova potrošača o oglašavanju // 7th CRODMA Conference 2022 / Keglević Kozjak, S ; Hrustek, L. ; Cvetko, L. (ur.). Varaždin: Hrvatska udruga za direktni i interaktivni marketing (CRODMA), 2022. str. 107-119
Grudiček, Ines ; Dobrinić, Damir
Istraživanje utjecaja društvenih mreža na namjeru kupnje i usmenu predaju // 7th CRODMA Conference 2022 / Keglević Kozjak, S ; Hrustek, L. ; Cvetko, L. (ur.). Varaždin: Hrvatska udruga za direktni i interaktivni marketing (CRODMA), 2022. str. 121-135
Krušlin, Augustina ; Dobrinić, Damir
Zadovoljstvo kupaca u procesu online kupnje // Book of papers - 6th International Scientific and Professional Conference 2021 / Vlastelica, T. ; Zdrilić, I. ; Cvetko, L. (ur.). Varaždin: Hrvatska udruga za direktni i interaktivni marketing (CRODMA), 2021. str. 165-178
Dobrinić, Damir ; Gregurec, Iva ; Dobrinić, Dunja
Attitudes of Croatian Consumers About Mobile Messenger Chatbots // Journal of information and organizational sciences, 45 (2021), 2; 579-599. doi: 10.31341/jios.45.2.13
Dobrinić, Damir
Generation Z Attitude Towards TV Advertising in Croatia // 6th CRODMA Conference 2021 / Vlastelica, T. ; Zdrilić, I. ; Cvetko, L. (ur.). Varaždin: Hrvatska udruga za direktni i interaktivni marketing (CRODMA), 2021. str. 137-150
Dobrinić, Damir ; Gregurec, Iva
Analysis of Factors Influencing Traditional WOM and eWOM // Central European conference on information and intelligent systems / Vrček, Neven ; Pergler, Elisabeth ; Grd, Petra (ur.). 2021. str. 157-164
Gregurec, Iva ; Dobrinić, Damir ; Šarić, Ante
EXPERIENCE MARKETING IN VIDEO GAMING INDUSTRY // Proceedings of 27th CROMAR Congress - Let the masks fall - New consumer in business and research / Leko Šimić, Mirna (ur.). Osijek: Faculty of Economics in Osijek, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, CROMAR and Croatian Academy of Science and Arts, 2021. str. 90-109