Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
Božić, Vanda ; Kesić, Tanja
Kaznenopravni odgovori na korupciju uz prijedloge de lege ferenda // Evropske integracije: Pravda, sloboda i bezbednost / Đorđević, Đorđe (ur.). Beograd: Kriminalističko-policijska akademija : Fondacija Hans Zajdel, 2016. str. 455-483
Zlatar-Vulić, Romana
Uloga i značaj korporativnih komunikacija u kontekstu društveno odgovornog poslovanja / Kesić, Tanja (mentor);
Zagreb, Ekonomski fakultet, Zagreb, . 2015
Pavlić, Ivana ; Kesić, Tanja ; Jakeljić, Marija
KOMPARATIVNI MODELI DESTINACIJSKOG IMIDŽA DUBROVNIKA I SPLITA // Ekonomski pregled : mjesečnik Hrvatskog društva ekonomista Zagreb, 64 (2013), 4; 327-350
Kesić, Tanja : Jakeljić, Marija
UTJECAJ DETERMINIRAJUĆIH ČIMBENIKA NA IMIDŽ TURISTIČKE DESTINACIJE // Ekonomski pregled : mjesečnik Hrvatskog društva ekonomista Zagreb, 63 (2012), 9-10; 486-517
Vlašić, Goran ; Troilo, Gabriele ; Kohli, Ajay ; Kesić, Tanja
Marketing department's impact on the pursuit of market driving strategy. 2012
Kesić, Tanja
Formiranje imidža turističke destinacije - primjer Dubrovnika, Hrvatska // Tržište = Market : časopis za tržišnu teoriju i praksu, 23 (2011), 1; 7-25
Vlašić, Goran ; Langer Josef ; Kesić, Tanja
Driving the value premium through cultural, symbolic, economic and social capital management // Global Marketing Conference. 2011
Kesić, Tanja ; Pavlić, Ivana
Tourism Destination Image Formation - The Case of Dubrovnik, Croatia // Tržište = Market : časopis za tržišnu teoriju i praksu, 23 (2011), 1; 7-25
Kesić, Tanja ; Pavlić, Ivana
TOURISM DESTINATION IMAGE FORMATION –THE CASE OF DUBROVNIK, CROATIA // Tržište = Market : časopis za tržišnu teoriju i praksu, XXIII (2011), 1; 7-25
Kesić, Tanja ; Pavlić, Ivana
TOURISM DESTINATION IMAGE FORMATION –THE CASE OF DUBROVNIK, CROATIA // Tržište = Market : časopis za tržišnu teoriju i praksu, XXIII (2011), 1; 7-26