Pregled po znanstveniku: Dinka Čorkalo Biruški (MB: 180296)
-
1.Longitudinalni efekti izravnog i proširenog međugrupnog kontakta na međugrupne ishode // Knjiga sažetaka
Zagreb, Hrvatska, 2019. str. 54-54 (predavanje, domaća recenzija, sažetak, znanstveni) -
2.Prediktori spremnosti na bliske odnose i prosocijalno ponašanje hrvatskih građana prema azilantima // 24. dani Ramira i Zorana Bujasa: Međunarodni psihologijski znanstveni skup - Knjiga sažetaka / Jelić, Margareta ; Tomas, Jasmina (ur.).
Zagreb: Filozofski fakultet, Sveučilište u Zagrebu, Odsjek za psihologiju, 2019. str. 58-58 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
3.Kad bi se u moj kvart doselilo mnogo azilanata… – Prosocijalno ponašanje i spremnost na bliske odnose kao indikatori socijalne kohezije između hrvatskih građana i azilanata // VII. nacionalni kongres hrvatskog sociološkog društva „Socijalna kohezija u društvu polarizacije, konflikata i nejednakosti“ – Knjiga sažetaka / Primorac, Jaka ; Marelić, Marko ; Ančić, Branko ; Gvozdanović, Anja (ur.).
Zagreb: Hrvatsko sociološko društvo, 2019. str. 35-36 (predavanje, domaća recenzija, sažetak, znanstveni) -
4.Izazovi za socijalnu koheziju u procesu integracije izbjeglica: perspektive izbjeglica i aktera unutar lokalnih zajednica // VII. nacionalni kongres hrvatskog sociološkog društva „Socijalna kohezija u društvu polarizacije, konflikata i nejednakosti“ – Knjiga sažetaka / Primorac, Jaka ; Marelić, Marko ; Ančić, Branko ; Gvozdanović, Anja (ur.).
Zagreb: Hrvatsko sociološko društvo, 2019. str. 64-65 (predavanje, domaća recenzija, sažetak, znanstveni) -
5.Parental competitive victimhood and interethnic discrimination among their children: The mediating role of ethnic socialization and symbolic threat to the in‐group // British Journal of Social Psychology, 00 (2019), x; x-x doi:10.1111/bjso.12321 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
6.National identity and concept of homeland among ethnic minority and majority children in Croatia // Programme and abstract book
Novi Sad, Srbija, 2016. str. 19-19 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
7.Obrazovna multikulturnost i socijalna integracija djece i mladih: prakse i izazovi manjinskog obrazovnog modela A u višeetničkim zajednicama u Hrvatskoj // Knjiga sažetaka
Zagreb, Hrvatska, 2016. str. 10-11 (ostalo, domaća recenzija, sažetak, znanstveni) -
8.Does physical space marking promote multiculturalism in school settings? // ISPP at 40: Revisiting core themes of tyranny, intergroup relations and leadership
Edinburgh, Ujedinjeno Kraljevstvo, 2017. str. 58-58 (poster, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
9.Friendships by the rule? Social norms about interethnic contact among ethnic minority and majority youth in Croatia // Book of abstracts
Zagreb, Hrvatska, 2017. str. 77-77 (predavanje, domaća recenzija, sažetak, znanstveni) -
10.Who is my identity keeper? Negotiating complex identities of youth in ethnically mixed settings // Programme and abstract book
Granada, Španjolska, 2017. str. 106-106 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
11.What are the school walls telling us? Ethnic symbols in multiethnic communities in Croatia // Programme and abstract book
Novi Sad, Srbija, 2017. str. 136-136 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
12.Kako međugrupni kontakt ostvaruje svoj utjecaj? Uloga vršnjačkih, obiteljskih i školskih normi o kontaktu u odnosu izravnog i proširenog kontakta te međugrupnih ishoda. // Knjiga sažetaka
Zadar, Hrvatska, 2018. str. 82-82 (predavanje, domaća recenzija, sažetak, znanstveni) -
13.Izazovi integracije izbjeglica u hrvatsko društvo: stavovi građana i pripremljenost lokalnih zajednica, Zagreb: Vlada Republike Hrvatske, Ured za ljudska prava i prava nacionalnih manjina, 2019 (monografija)
-
14.(Zanemarena) uloga i važnost društvenih normi u poticanju međugrupnog kontakta: Pregled dosadašnjih nalaza i istraživački izazovi // Psihologijske teme, 27 (2018), 2; 221-244 doi:10.31820/pt.27.2.5 (domaća recenzija, pregledni rad, znanstveni)
-
15.Socijalni identiteti manjine i većine u višeetničkim zajednicama // XXI. Dani psihologije u Zadru / Nikolić, Matilda ; Tokić, Andrea ; Ćubela Adorić, Vera ; Dodaj, Arta ; Gregov, Ljiljana ; Ivanov, Lozena ; Macuka, Ivana ; Nekić, Marina ; Tucak Junaković, Ivana ; Valerjev, Pavle ; Vidaković, Marina (ur.).
Zadar: Sveučilište u Zadru, Odsjek za psihologiju, 2018. str. 100-100 (predavanje, domaća recenzija, sažetak, znanstveni) -
16.Odrednice predrasuda prema nacionalnim manjinama: provjera uloge različitih oblika nacionalne vezanosti // Društvena istraživanja : časopis za opća društvena pitanja, 27 (2018), 1; 109-131 doi:10.5559/di.27.1.06 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
17.Complexity of risk : Mixed-methods approach to understanding youth risk and insecurity in postconflict settings // Journal of adolescent research, 32 (2017), 5; 585-613 doi:10.1177/0743558416684950 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
18.Determinants of post-conflict trust: the role of ethnic identity, personal and collective victimization and intergroup emotions // The role of trust in conflict situations: The Israeli-Palestinian case and beyond / Alon, Ilai ; Bar-Tal, Daniel (ur.).
New York: Springer, 2016. str. 59-80 doi:10.1007/978-3-319-43355-4 -
19.Ethnic upbringing, developmental outcomes and interethnic relations among youth in a post- conflict community // 18th General Meeting of the European Association of Social Psychology
Granada, Španjolska, 2017. (poster, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
20.Etnički odgoj u podijeljenoj zajednici nakon sukoba // Domovinski rat - mogućnosti znanstvenog pristupa / Vodička, Tomislav (ur.).
Zagreb: Sveučilište u Zagrebu - Hrvatski studiji, 2016. str. 41-42 (pozvano predavanje, domaća recenzija, sažetak, znanstveni) -
21.Perceived group victimization and discrimination among youth in a post-conflict community: The mediating role of ethnic upbringing practices and interethnic insecurity // International Society of Political Psychology Annual Conference : abstracts
Varšava, Poljska, 2016. (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
22.Young adults’ perspective of social reconstruction in three post-war communities in Croatia and Bosnia and Herzegovina // Transitional justice and reconciliation: Lessons from the Balkans / Fischer, Martina ; Simic, Olivera (ur.).
New York: Routledge, 2016. str. 169-192 -
23.
-
24.Provjera temeljnih postavki razvojnoga modela subjektivne grupne dinamike na ad hoc grupama mladih // Društvena istraživanja, 24 (2015), 3; 367-386 doi:10.5559/di.24.3.03 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
25.Uloga kolektivne isprike i oprosta u društvenom oporavku poslijeratne zajednice // 22. Dani Ramira i Zorana Bujasa : program i sažeci priopćenja = 22nd Ramiro and Zoran Bujas’ Days, : program and abstracts
Zagreb: Filozofski fakultet, 2015. (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni)