Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
Razvoj internacionalnog diplomskog sveučilišnog studija biomedicinske matematike na PMF-u
suradnik
Provedba i unapređenje stručne prakse na PMF-u
suradnik
Razvoj studija ekologije, računarstva i matematike uz primjenu Hrvatskoga kvalifikacijskog okvira – EkoRaMa
voditelj na ustanovi
Naziv
Akcije
Katalenić, Ana ; Čižmešija, Aleksandra ; Milin Šipuš, Željka
Prospective Mathematics Teachers’ Knowledge of Asymptotes and Asymptotic Behaviour in Calculus // International Journal of Science and Mathematics Education, 20 (2022), 9, 28. doi: 10.1007/s10763-022-10247-9
Katalenić, Ana ; Čižmešija, Aleksandra ; Milin Šipuš, Željka
Study of asymptotes in Calculus in mathematics textbooks for general upper secondary education in Croatia // 7th International Conference on the Anthropological Theory of the Didactic (CITAD7). Barcelona, 2022. str. 294-307
Katalenić, Ana; Čižmešija, Aleksandra; Milin Šipuš, Željka
Coherence of asymptote discourse in the university transition // INDRUM2022 proceedings. Hannover, Germany: University of Hannover; INDRUM, 2022
Katalenić, Ana ; Čižmešija, Aleksandra ; Milin Šipuš, Željka
Asymptotes of Plane Curves - Revisited // KoG : znanstveno-stručni časopis Hrvatskog društva za konstruktivnu geometriju i kompjutorsku grafiku, 25 (2021), 25; 78-86. doi: 10.31896/k.25.9
Čižmešija, Aleksandra ; Fio Firi, Karmen
Prirodoslovno-matematički fakultet Sveučilišta u Zagrebu, stanje nakon potresa 22. ožujka 2020. godine // Vijesti Hrvatskoga geološkog društva. 2020.
Katalenić, Ana ; Čižmešija, Aleksandra ; Milin Šipuš, Željka
Asymptote in prospective mathematics teachers’ graphing praxeologies // Educação Matemática Pesquisa, 22 (2020), 4; 817-826. doi: 10.23925/1983-3156.2020v22i4p817-826
Čižmešija, Aleksandra ; Katalenić, Ana ; Milin- Šipuš, Željka
Asymptotes and Asymptotic Behaviour in Graphing Functions and Curves: an Analysis of the Croatian Upper Secondary Education Within the Anthropological Theory of the Didactic // International Journal of Science and Mathematics Education, 18 (2020), 1185-1205. doi: doi.org/10.1007/s10763-019-10020-5
Milin Šipuš, Željka ; Čižmešija, Aleksandra ; Katalenić, Ana
Redesigning a contextual textbook task with an exponential-type function using a posteriori analysis of the prospective mathematics teachers’ work // Book of abstracts / Kolar-Begović, Zdenka ; Kolar-Šuper, Ružica ; Jukić-Matić, Ljerka (ur.). Osijek, 2019. str. 53-54
Milin Šipuš, Željka ; Čižmešija, Aleksandra ; Katalenić, Ana
Redesigning a contextual textbook task with an exponential-type function using a posteriori analysis of the prospective mathematics teachers’ work // Towards new Perspectives on Mathematics Education / Kolar-Begović, Zdenka ; Kolar-Šuper, Ružica ; Jukić Matić, Ljerka (ur.). Zagreb: Element ; Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku ; Odjel za matematiku Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2019. str. 173-191
Priručnik za unapređenje kompetencija nastavnika u visokom obrazovanju / Čižmešija, Aleksandra ; Diković, Marina ; Domović, Vlatka et al. (ur.)
Zagreb: Ministarstvo znanosti i obrazovanja Republike Hrvatske, 2018