Pregled po znanstveniku: Svjetlana Kolić-Vehovec (MB: 124463)
-
1.Psiholozi u praksi: Poslovi i radni zadaci, zadovoljstvo poslom i mišljenje o studiju psihologije // Primijenjena psihologija, 8 (1987), 3-4; 241-255 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)
-
2.Socijalni status hiperaktivne i agresivne djece // Psihologijske teme, 6-7 (1997), 54-66 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
3.Do we remember surnames as words? In the search of the word-word paradox // Studia Psychologica, 40 (1998), 3; 187-196 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
4.Kognicije, suočavanje i ispitna anksioznost u odnosu na uradak djece u situaciji školskog ispitivanja // Psihologijske teme, 8-9 (1999), 79-94 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
5.
-
6.Kako pomoći učeniku da uključi svoj mozak // Peti hrvatski simpozij o nastavi fizike: Učenik- aktivni sudionik u nastavi fizike / Buljubašić, Mladen ; Knežević, S. (ur.).
Split: HFD, 2001. str. 53-62 (pozvano predavanje, cjeloviti rad (in extenso), stručni) -
7.Konstrukcija upitnika strategijskog čitanja // Psihologijske teme, 10 (2001), 1; 51-62 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)
-
8.Trening fonološke svjesnosti: Prikaz slučaja // XIII. Dani psihologije u Zadru: Sažetci radova / Sorić, Izabela (ur.).
Zadar: Odsjek za psihologiju, Filozofski fakultet u Zadru, 2002. str. 36-36 (predavanje, podatak o recenziji nije dostupan, sažetak, ostalo) -
9.Osobine i motivacija učenika u kvalitetnoj školi // RI KVAŠ-21: Svaki učenik može uspjeti / Tonšić-Krema, J. ; Vrabec, M. ; Štemberger, A. (ur.).
Rijeka: Medicinska škola u Rijeci, 2002. str. 22-29 (predavanje, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
10.Evaluacija treninga recipročnog poučavanja strategija čitanja // Psihologija i psiholozi u prevladavanju krize
Zagreb: Hrvatsko psihološko društvo, 2002. (predavanje, sažetak, znanstveni) -
11.Prognostička valjanost emocionalne inteligencije (kompetentnosti) za uspjeh u školi // Psihologijske teme, 11 (2002), 81-90 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
12.Self-monitoring and attribution training with poor readers // Studia psychologica, 44 (2002), 1; 57-68 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
13.Effects of self-monitoring training on reading accuracy and fluency of poor readers // European journal of psychology of education, 17 (2002), 2; 129-138 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
14.Children's metacognition as predictor of reading comprehension at different developmental levels // ERIC database, ED456 422 (2002), 1-19 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
15.Perfekcionizam, ispitna anksioznost i akademsko samopoimanje darovitih gimnazijalaca // Društvena istraživanja : časopis za opća društvena pitanja, 12 (2003), 5; 679-702 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
16.Razvoj fonološke svjesnosti i učenje čitanja: trogodišnje praćenje // Revija za rehabilitacijska istraživanja, 39 (2003), 1; 17-32 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
17.Self-monitoring as predictor of reading comprehension of bilingual children // Improving learning - fostering will to learn
Padova: Universita di Padova, 2003. (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
18.Children’ ; s metacognition as predictor of reading comprehension at different developmental levels // Other ways of seeing: Diversity in language and literacy / Shiel, Gerry ; Ni Dhalaigh, Ursula (ur.).
Dublin: Readin Association of Ireland, 2003. str. 216-222 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
19.Metacognitive strategies and reading comprehension in elementary-school students // The society for text and doscourse - Thirteenth annual meeting
Madrid: The society for text and doscourse, 2003. str. 16 -16 (poster, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
20.Uvodni pokus - u potrazi za motivacijom // Zbornik radova s Četvrtog simpozija HFD o nastavi fizike
Zagreb: HFD, 2003. (pozvano predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni) -
21.12. godišnja konferencija hrvatskih psihologa: Psiholog i zajednica, Rijeka: HPD Primorsko-goranske županije, 2004 (zbornik)
-
22.Ciljna orijentacija, samohendikepiranje i samoefikasnost srednjoškolaca // Psihologijske teme, 13 (2004), 13; 105-117 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
23.Motivation and reading strategy use in university students // Cognition, motivation and affect: Their interdependence and interrelation
Lisabon: ISPA, 2004. str. 154-155 (poster, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
24.Reading strategies and comprehension of scientific text // Abstracts of The first meeting of the EARLI-SIG on metacognition
Amsterdam: University of Amsterdam, Graduate school of teaching and learning, 2004. (poster, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
25.Samoregulacija čitanja u studenata // XIV. Dani psihologije u Zadru - Sažetci radova / Ćubela Adorić, Vera ; Manenica, Ilija ; Penezić, Zvjezdan (ur.).
Zadar: Sveučilište u Zadru, 2004. (predavanje, domaća recenzija, sažetak, znanstveni)