Pregled po znanstvenom području: Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline) (MB: 8.05)
Pronađeno 2279 radova
-
1.Antunović Piton, Branka; Baranović NivesFactors Affecting Success in Solving a Stand-Alone Geometrical Problem by Students aged 14 to 15 // CEPS - Center for Educational policy Studies journal (2022) (međunarodna recenzija, prihvaćen)
-
2.Tadić Vujčić, Maja; Garcia-Garzon, Eduardo; Gonul, Buse; Gioaba, IrinaFrom Teachers’ Work Engagement to Pupils' Positive Affect: A Weekly Diary Study on the Role of Pupils’ Autonomous Motivation // Applied Research in Quality of Life (2021) (međunarodna recenzija, prihvaćen)
-
3.Hercigonja, ZoranVaraždinski učitelj, broj 5 / 2021., 2021. (domaća recenzija, časopis).
-
4.Hercigonja, ZoranSUVREMENI PROGRAMI, PRAVCI I ZAHTJEVI PEDAGOGIJE // Varaždinski učitelj, 4 (2021), 5; 43-57 (domaća recenzija, članak, ostalo)
-
5.Hercigonja, ZoranRAZVOJ PEDAGOŠKE MISLI KROZ POVIJEST // Varaždinski učitelj, 4 (2021), 5; 31-42 (domaća recenzija, članak, stručni)
-
6.Baranović, NIves; Antunović Piton, BrankaDifferent Perspectives On Success In Solving Stand-alone Problems by 14 to 15-year-old Students // Croatian Journal of Education = Hrvatski časopis za odgoj i obrazovanje (2021) (međunarodna recenzija, prihvaćen)
-
7.Smiljanić, Vlatko(prir.) Najbar-Agičić, Magdalena (2020). Sveučilišni komitet KPH/SKH u Zagrebu 1945-1955. : izbor dokumenata. Zagreb: Srednja Europa i Državni arhiv u Zagrebu, 305 str. // Kroatologija (2021) (domaća recenzija, poslan)
-
8.Brković, Vjera; Bušljeta Kardum, Rona; Togonal, MarijanaDominant Language Competences in the Contemporary Teaching of History as a Prerequisite for a Successful Teaching Process // International Journal of Instruction, 14 (2021), 1; 427-444 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
9.Rural Youth at the Crossroads Transitional Societies in Central Europe and Beyond, London: Routledge, 2021 (monografija)
-
10.(Multilingualism and Teacher Education - MultiTED) Miškulin Saletović, Lucia; Berbić Kolar, Emina; Bilić Meštrić, KlaraMultilingualism in Teacher Education in Croatia // Multilingualism and Teacher Education: International Perspectives / Wernicke, Meike ; Hammer, Svenja ; Hansen, Antje ; Schroedler, Tobias (ur.).
Bristol: Multilingual Matters, 2021. 12345, 18 -
11.Dadić, Katarina; Bešlić-Grbešić, Ružica; Smiljanić, VlatkoPedagogical Destigmatisation of Children in Historical and Social Context in Modern Consumptive Society of Croatia and Bosnia and Herzegovina // Nova prisutnost : časopis za intelektualna i duhovna pitanja (2021) (međunarodna recenzija, poslan)
-
12.Aamir, Raoof Memon; Mavrinac MartinaKnowledge, Attitudes, and Practices of Plagiarism as Reported by Participants Completing the AuthorAID MOOC on Research Writing // Science and Engineering Ethics, 26 (2020), 1067-1088 doi:10.1007/s11948-020-00198-1 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
13.Opić, SinišaSPECIFICS OF LOGIT AND PROBIT REGRESSION IN EDUCATION SCIENCES - WHY WOULDN'T WE USE IT? // Cypriot Journal of Educational Sciences, 60 (2020), 15; 1557-1568 doi:10.18844/cjes.v15i6.5305 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
14.Njavro, Mario; Čop, TajanaInovacije u sveučilišnom obrazovanju - dizajn online predmeta u području agrarne ekonomike // II. međunarodni znanstveno-stručni skup - Inovacije: Jamstvo budućnosti agrobiznisa u Hrvatskoj / Svržnjak, Kristina ; Čehić, Ana (ur.).
Zagreb: Hrvatsko agroekonomsko društvo, 2020. str. 24-25 (pozvano predavanje, domaća recenzija, sažetak, znanstveni) -
15.Vladušić, Roko; Bucat, Robert; Ožić, MiaEvidence of the development of pedagogical content knowledge related to chemical bonding during a course for preservice chemistry teachers // CEPS - Center for Educational policy Studies journal, 10 (2020), 1; 59-81 doi:10.26529/cepsj.783 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
16.Veldin, Manja; Kozina, Ana; Mornar, Mirta; Dahlström, HeleneStudents' empathy and classroom climate as predictors of attitudes towards immigrants: A case study in three EU countries // Psychology Applications & Developments VI / Pracana, Clara ; Wang, Michael (ur.).
Lisabon, Portugal: inScience Press, 2020. str. 316-327 -
17.Labak, IrenaUPRAVLJANJE RAZVOJEM PEDAGOŠKIH KOMPETENCIJA // Školski vjesnik : časopis za pedagogijsku teoriju i praksu, 69 (2020), 2; 461-480 doi:https://.org/10.38003/sv.69.2.10 (međunarodna recenzija, pregledni rad, znanstveni)
-
18.Pavlin, Samo; Sušanj, ZoranChallenges in developing the academic profession in the Western Balkans // European journal of education, 55 (2020), 4; 573-586 doi:10.1111/ejed.12427 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
19.Pavlin, Samo; Sušanj, ZoranThe academic profession in the Western Balkans: Time for a turning point? // European journal of education, 55 (2020), 4; 471-475 doi:10.1111/ejed.12426 (uvodnik, znanstveni)
-
20.Sušanj, Zoran; Vuković, Anja; Mehić, NerminaKlima za IKT u školi: Konstrukcija i validacija skale // Uvođenje suvremenih tehnologija u učenje i poučavanje: Istraživanje učinaka pilot-projekta e-Škole / Kolić-Vehovec, Svjetlana (ur.).
Rijeka: Filozofski fakultet Sveučilišta u Rijeci, 2020. str. 233-250 -
21.Rončević Zubković, Barbara; Pahljina - Reinić, Rosanda; Kolić - Vehovec Svjetlana; Bažon MartinaRazlike između učenika različitih profila ciljnih orijentacija u uvjerenjima o djelovanju i dobrobiti // 22. Dani psihologije u Zadru - knjiga sažetaka / Burić, Irena ; Banai, Benjamin ; Macuka, Ivana ; Šimić, Nataša ; Tokić, Andrea ; Vidaković, Marina (ur.).
Zadar: Sveučilište u Zadru, Odsjek za psihologiju, 2020. str. 149-149 (predavanje, recenziran, sažetak, znanstveni) -
22.Banek Ljiljana; Torjanac Matas Ivana; Milić IvanaCjelovit pristup poučavanju učenika s višestrukim teškoćama // Suvremene teme u edukaciji i rehabilitaciji, 2 (2020), 1; 9-24 (domaća recenzija, članak, ostalo)
-
23.Banek Ljiljana; Torjanac Matas Ivana; Milić IvanaCjelovit pristup poučavanju učenika s višestrukim teškoćama // Suvremene teme u edukaciji i rehablitaciji, 2 (2020), 1; 9-24 (domaća recenzija, članak, stručni)
-
24.Jakus, AnaPedagoška dokumentacija u funkciji cjeloživotnog učenja odgojitelja, 2020., diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet/Rani i predškolski odgoj i obrazovanje, Split
-
25.Matić, AnamarijaPovezanost sveučilišnog obrazovanja odgojitelja sa zadovoljstvom radom u dječjem vrtiću, 2020., diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet/Rani i predškolski odgoj i obrazovanje, Split