Pregled po projektu: 13.02.1.2.01
Pronađeno 41 radova
-
1.Marković, Suzana; Lončarić, Dina; Lončarić, DamirService Quality and Customer Satisfaction in the Health Care Industry - Towards Health Tourism Market // Tourism and hospitality management, 20 (2014), 2; 155-170 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
2.Jakišić, KarlaUpravljanje marketingom - primjer modne marke "Zara", 2014., diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka
-
3.Lorković, JosipaAnaliza formiranja cijene u hotelu "Amarilis", 2014., diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka
-
4.Baljak, RokoUnapređenje prodaje na tržištu poslovne potrošnje na primjeru poduzeća Unichem Agro d.o.o., 2014., diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka
-
5.Krznarić, AnamarijaProces donošenja odluka o kupnji, 2014., diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka
-
6.Strika, RokoUtjecaj dizajna web stranice na odluku o kupnji, 2014., diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka
-
7.Doričić, EniBoja kao marketinški alat, 2014., diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka
-
8.Žunić, VinkaTeorija i praksa procesa razvoja novog proizvoda, 2014., diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka
-
9.Černeka, FabijanMobilni marketing, 2014., diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka
-
10.Božić, DajanaMarketinško okruženje, 2014., diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka
-
11.Černeka, KrešimirVažnost društvenih mreža u poslovanju, 2014., diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka
-
12.Saša MikulićIstraživanje karakteristika ciljnog tržišta pri prodaji srećaka - primjer Hrvatske lutrije, 2014., diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka
-
13.Kovačić-Popov, AnaPlasman proizvoda na primjeru Lushes prirodne kozmetike, 2014., diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka
-
14.Flegar, SanjaKorištenje elektroničke usmene predaje pri donošenju kupovne odluke, 2014., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka
-
15.Hodžić, RafaelaMotivi pojedinaca za uključivanje u humanitarne aktivnosti, 2014., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka
-
16.Topić, DavidKomunikacija s potrošačima putem mobilnih telefona - budućnost interaktivnog marketinga, 2014., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka
-
17.Škrgulja, RenatoPovezanost osobnosti marke i odanosti potrošača na primjeru mobilne industrije, 2014., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka
-
18.Barić, MarkoNeprofitne organizacije i socijalna osvještenost mladih, 2014., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka
-
19.Krivičić, DeniaPercepcija ekoturizma - smjernice za razvoj ekoturističke ponude za mlade, 2014., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka
-
20.Pajić, KarloMarketing plan plasiranja proizvoda na tržište Bliskog istoka, 2014., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka
-
21.Klobučar, BarbaraUtjecaj animiranih likova na dječje prehrambene navike, 2014., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka
-
22.Krbavac, RahelaIzgradnja ekološke osvještenosti mladih potrošača, 2014., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka
-
23.Staničić, EniUtjecaj negativne usmene predaje i rizičnost proizvod na ponašanje potrošača, 2014., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka
-
24.Grbac, Bruno; Benas, KarloDecision Making and Marketing Strategy Implementation // Elementi igenyesseggel - a gyakorlat igenyei szerint... Tanulmanyok Rekettye Gabor 70. szuletesnapjara / Fojtik, Janos (ur.).
Pecs: Publikon, 2014. str. 13-27 -
25.Varga, AnjaStvaranje atmosfere u prodajnom prostoru: identifikacija utjecaja boje na potrošače, 2014., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka