Pregled po projektu: 013001
Pronađeno 82 radova
-
1.Igrić, Ljiljana; Fulgosi-Masnjak, Rea; Žic, AnamarijaAssessment of behavioral and emotional problems in learning disabled children // 3th Iternational Congress on Mental Health Aspects of Mental Retardation : Congress proceedings / Fletcher, Robert J. ; Griffiths, Dorothy (ur.).
Montreal, Kanada: National Association of the Dually Diagnosed, 1997. str. 45-50 (pozvano predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
2.Bezuk-Jakovina, Jasna; Žic, AnamarijaSurvey of personal and social adjustment of students in lower primary school grades // 5th Scientific Conference of Faculty of Special Education and Rehabilitation, University of Zagreb, Croatia "Rehabilitation and inclusion" : proceedings / Mejovšek, Milko (ur.).
Zagreb: Faculty of Special Education and Rehabilitation, 1997. str. 137-149 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
3.Kiš-Glavaš, LeliaTeacher attitudes toward integration of children with delayed cognitive development in relation to their cooperation with the school's special educator // Rehabilitation and inclusion / Mejovšek, Milko (ur.).
Zagreb: Faculty of Special Education and Rehabilitation, 1997. str. 291-300. (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
4.Stančić, Zrinjka; Ivančić, ĐurđicaNastavnik-čimbenik kvalitete u odgoju i obrazovanju učenika usporenog kognitivnog razvoja // Nastavnik-čimbenik kvalitete u odgoju i obrazovanju / Rosić, Vladimir (ur.).
Rijeka: Filozofski fakultet u Rijeci, 1999. str. 469 - 482. (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni) -
5.Kiš-Glavaš, Lelia; Igrić, LjiljanaStavovi učitelja prema učenicima usporenog kognitivnog razvoja i kako ih mijenjati // Kvaliteta u odgoju i obrazovanju / Rosić, Vladimir (ur.).
Rijeka: Pedagoški fakultet u Rijeci , Odsjek za pedagogiju, 1998. str. 374 -384 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
6.Fulgosi-Masnjak, Rea; Gustović-Ercegovac, Andrea; Igrić, LjiljanaThe Connection Between some Dimensions of Perceived Personal Competence and Permanent Low Intensity Stress in Parents of Children with intellectual Disabilities // Revija za rehabilitacijska istraživanja, 34 (1998), 1; 47-61 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
7.Prgomet, DuškaVrsta nastavnog programa i adaptivnog ponašanja učenika, 1998., diplomski rad, Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, Zagreb
-
8.Videc, KornelijaSubjektivne pretpostavke odgojno-obrazovne integracije djece usporenog kognitivnog razvoja, 1997., magistarski rad, Edukacijsko-rehabilitacijski, Zagreb
-
9.Kiš-Glavaš, Lelia; Nikolić, Branko; Igrić, LjiljanaStavovi prema integraciji učenika usporenog kognitivnog razvoja // Revija za rehabilitacijska istraživanja, 33 (1997), 1; 62-77 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
10.Igrić, Ljiljana; Kiš-Glavaš, LeliaEducation of teachers for the acceptance of students with special needs // 15th Annual Conference Proceedings- Excellence from the Heart / Fletcher, Robert (ur.).
New York: NADD Press, 1998. str. 172-176 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
11.Igrić, Ljiljana; Kiš-Glavaš, LeliaThe effect of 1-year teacher training on their attitudes toward integration of children with learning difficulties // Developmental Disabilities in the Community: Policy, Practice and Research / Weizman, Reuma (ur.).
Jeruzalem: The Trump International, 1998. (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
12.Žic, Anamarija; Igrić, LjiljanaSelf-perception of relationships with peers in children with special needs // 2nd International Conference on Developmental Disabilities in the Community, Policy, Practice and Research / Weizman, Reuma (ur.).
Jeruzalem: The Trump International, 1998. (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
13.Igrić, Ljiljana; Žic, AnamarijaThe Behavior Rating Profile II in detection of mental health problems // Symposium of the International Association for the scientific study of intellectual disability, Special Interest research groups Ageing and Mental Health : Book of Abstracts / Holland, Tony (ur.).
Cambrige: Fitzwilliam College, 1998. str. 30-30 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
14.Igrić, LjiljanaEdukacija učitelja za prihvaćanje učenika s posebnim potrebama // Godišnja konferencija hrvatskog psihološkog društva / Matešic, Kruno (ur.).
Varaždin: Hrvatsko psihološko društvo, 1997. str. 26-27 (predavanje, domaća recenzija, sažetak, znanstveni) -
15.Stančić, ZrinjkaCenter for children with special needs-professional and organizational support // The change starts with me / Barnen, Radda (ur.).
Bukurešt: UNICEF-Romania, 1998. str. 22-23 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
16.Igrić, LjiljanaCentar za djecu s posebnim potrebama // Zbornik radova Međudržavnog seminara- Integracija i inkluzija kao oblici školovanja djece usporenog kognitivnog razvoja / Videc, Kornelija (ur.).
Varaždin: Hrvatsko društvo defektologa, 1996. str. 29-30 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni) -
17.Žic, AnamarijaOsobna i socijalna adaptacija učenika usporenog kognitivnog razvoja u ekološkim sustavima:obitelj, škola, vršnjaci, 2000., doktorska disertacija, Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, Zagreb
-
18.Sekušak-Galešev, Snježana; Stančić, Zrinjka; Fulgosi-Masnjak, Rea; Kiš-Glavaš, Lelia; Mišić-Bratković, DanielaIstraživanja o integraciji u Hrvatskoj // Integracija i inkluzija kao oblici školovanja djece usporenog kognitivnog razvoja / Videc, Kornelija (ur.).
Varaždin: Hrvatsko društvo defektologa, 1996. str. 58-65 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), ostalo) -
19.Kiš-Glavaš, LeliaPromjena stava učitelja prema integraciji djece usporenog kognitivnog razvoja, 1999., doktorska disertacija, Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, Zagreb
-
20.Stančić, Zrinjka; Žic, AnamarijaSamoprocjena i procjena ponašanja učenika usporenog kognitivnog razvoja u osnovnoj školi // Dani Učiteljske akademije u Zagrebu : zbornik radova / Bežen, Ante (ur.).
Zagreb: Učiteljska akademija u Zagrebu, 1999. str. 77-86 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
21.Kiš-Glavaš, LeliaUtjecaj programa edukacije učitelja za prihvaćanje djece s posebnim potrebama na promjenu stavova učitelja prema poučavanju // Društvena i odgojno-obrazovna skrb za osobe s posebnim potrebama danas i sutra / Videc, Kornelija (ur.).
Varaždin: Hrvatsko društvo defektologa, 2000. str. 13-17 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
22.Fulgosi Masnjak, Rea; Kiš Glavaš, LeliaSome personality characteristics and attitudes toward teaching in primary school teachers // XXVII International Congress of Psychology, Stockholm, Sweden, July23-28, 2000
Stockholm, Sweden, 2000. (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
23.Kiš-Glavaš, LeliaEffects of the teacher-training programme: 'Education of teachers for the acceptance of pupils with special needs' // Journal of Intellectual Disability Research, New Millennium Research to Practice, Congress Abstracts
Oxford: Blackwell Science, 2000. str. 349-349 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
24.Kiš-Glavaš, LeliaStavovi prema edukacijskoj integraciji djece s posebnim potrebama // Dijete i društvo, časopis za promicanje prava djeteta, 2 (2000), 1; 23-35 (podatak o recenziji nije dostupan, pregledni rad, stručni)
-
25.Žic, AnamarijaRelation with peers in children with special needs after "Education of teachers for the acceptance of students with special needs" // Second European Congress on Mental Health in Mental Retardation : services, training and research for people with developmental and learning disabilities : Abstracts and Guide to Presentation / Hardy, Steve (ur.).
London: Pavilion, 1999. str. 9-9 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni)