Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
Slika profila

Žarko Stilin

35435

Žarko

Stilin

dr. sc.

nije evidentirano
Naziv Akcije
Stilin, Žarko ; Čajlaković, Emin ; Žunić, Jerko MARKETING SIGNIFICANCE OF ASSOCIATION OF WINEMAKERS FROM KVARNER // Interdisziplinäre Managementforschung. 2022. str. 429-446
Stilin, Žarko ; Banožić, Mario ; Ružić, Ivan Influence of political marketing in digital environment on voters regarding their education // Journal of business paradigms, 5 (2020), 1; 4-20
Stilin, Žarko ; Samardžić, Vinko ; Šustar Kristijan Utjecaj političkog marketinga u digitalnom okruženju na birače s obzirom na životnu dob // Interdisziplinäre Managementforschung / Barknvic, Dražen ; Hein Dernoscheg, Karl ; Erceg, Aleksandar et al. (ur.). 2020. str. 235-250
Stilin, Žarko POLITIČKI MARKETING U DIGITALNOM OKRUŽENJU / prof.dr.sc. Ružić, Drago (mentor); Osijek, Ekonomski fakultet u Osijeku, . 2019
Kelić, Ivan ; Stilin, Žarko ; Tolušić, Zdravko Impact of political marketing in digital environment on voters regarding theirarea of residence // International journal of multidisciplinarity in business and science, 6 (2019), 9; 41-50
Stilin, Žarko ; Žunić, Jerko ; Ružić, Ivan Using the e-marketing tools in a political campaign // International journal of multidisciplinarity in business and science, 5 (2019), 8; 5-12
Stilin, Žarko ; Ružić, Ivan ; Žunić Jerko Impact of political marketing in digital environment on gender (does political marketing in digital environment impact more women or men?) // Interdisziplinäre Managementforschung. 2019. str. 932-949
Čehić, Tea ; Stilin, Žarko Neurolingvističko programiranje (NLP) u liderstvu // ZBORNIK RADOVA PILC 2019 - Međunarodna znanstveno stručna konferencija o liderstvu - UTJECAJ POSLOVNIH ANĐELA NA GLOBALNO PODUZETNIŠTVO. 2019. str. 383-392
Stilin, Žarko ; Mesić, Jasen ; Ružić, Ivan The Influence of e-marketing on Voters // Interdisziplinäre Managementforschung. 2018. str. 1244-1257
Stilin, Žarko ; Alkier, Romina ; Žunić, Jerko Politički e-marketing miks // Zborik radova PILC 2018. Od poduzetnika do lidera. Opatija, 2018. str. 318-334
nije evidentirano
nije evidentirano