Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
Padovan, Karmen
Folklor i viteški plesovi otoka Korčule / Malada, Dodi (mentor); Vidović Schreiber, Tea Tereza (neposredni voditelj).
Split, Filozofski fakultet u Splitu, . 2023
Spetič, Marin ; Malada, Dodi ; Vidović Schreiber, Tea-Tereza
Odgojno-obrazovni potencijal brojalice „Baby Shark“ // 29. Ljetna škola kineziologa Republike Hrvatske "Pedagoške kompetencije u kineziologiji" – zbornik radova / Babić, Vesna ; Bobić Trošt, Tatjana (ur.). Zagreb: Hrvatski kineziološki savez (HKS), 2021. str. 544-551
Vidović Schreiber, Tea-Tereza ; Malada, Dodi
Prema Svjetlu odrastanja (priče Stjepana Lice interpretirane pokretom u radu s djecom rane i predškolske dobi) // Humanities and Cultural Studies, 2 (2021), 2; 82-101. doi: 10.5604/01.3001.0014.8902
Turčinov, Bernarda
Utjecaj dječje polke za motorički razvoj djece predškolske dobi / Malada, Dodi ; Vidović Schreiber, Tea-Tereza (mentor);
Split, Filozofski fakultet u Splitu, . 2020
Vučković, Ana
Tradicijski dječji plesovi zavičajne regije Sinja / Malada, Dodi (mentor); Vidović Schreiber, Tea-Tereza (neposredni voditelj).
Split, Filozofski fakultet u Splitu, . 2020
Krišto, Ivana
Odgojitelj i plesne aktivnosti u dječjem vrtiću / Malada, Dodi ; Vidović Schreiber, Tea-Tereza (mentor);
Split, Filozofski fakultet u Splitu, . 2020
Barić, Josipa
Ratko Zvrko - Pjesme ispričane pokretom / Vidović Schreiber, Tea-Tereza ; Malada, Dodi (mentor);
Split, Filozofski fakultet u Splitu, . 2020
Cikojević, Martina
Pokret uz glazbu u radu s djecom rane i predškolske dobi / Malada, Dodi ; Vidović Schreiber, Tea-Tereza (mentor);
Split, Filozofski fakultet u Splitu, . 2020
Turčinov ; Bernarda
Utjecaj dječje polke za motorički razvoj djece predškolske dobi. 2020.
Vidović Schreiber, Tea-Tereza ; Kovačević, Vlaho ; Malada, Dodi
"Baby Shark" as a Social and Artistic Phenomenon // Universal journal of educational research, 8 (2020), 10; 4449-4458. doi: 10.13189/ujer.2020.081012.