Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
Slika profila

Ivana Senjan

35794

Ivana

Senjan

dr. sc.

nije evidentirano
Naziv Akcije
Senjan, Ivana ; Vidulin, Sabina Slušanje i upoznavanje glazbe u gimnazijskome obrazovanju: povijesni pregled i suvremena vizura // Glazbena pedagogija u svjetlu sadašnjih i budućih promjena 8 / Vidulin, Sabina (ur.). Pula: Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, 2023. str. 211-246
Senjan, Ivana Usporedba djelovanja Modela recipročnog odgovora i Dijakronijskog modela u nastavi glazbene umjetnosti na oblikovanje glazbenog ukusa učenika / Dobrota, Snježana (mentor); Zagreb, Filozofski fakultet u Zagrebu, . 2018
Senjan, Ivana Nastava glazbe u hrvatskim općeobrazovnim srednjim školama // Metodički ogledi, 24 (2018), 1; 31-72. doi: 10.21464/mo45.124.3172
Senjan, Ivana Suvremeni pristup oblikovanju glazbenoga ukusa učenika u nastavi glazbene umjetnosti // Život i škola = Life and school, LXIV (2018), 2; 77-100. doi: 10.32903/zs.64.2.6
Dobrota, Snježana ; Senjan, Ivana The impact of The Reciprocal feedback model of musical response on shaping students' musical taste // Glasbeno-pedagoški zbornik (Ljubljana), 28 (2018), 5-27
Senjan, Ivana Mato Lešćan – uz 80. obljetnicu rođenja i 25. obljetnicu smrti // Podravski zbornik, 42 (2016), 193-198
Senjan, Ivana Mato Lešćan – obljetnice priznatog hrvatskog skladatelja // Frankfurt am Mein: Živa zajednica, 11, 27. 2016.
Senjan, Ivana Uporaba multimedije u nastavi glazbe // Dijete knjiga i novi mediji / Mendeš, T. ; Vidović, T. (ur.). Split: Filozofski fakultet Sveučilišta u Splitu, 2016. str. 149-165
Senjan, Ivana Elliott, D. J. i Silverman, M. (2015). Music Matters. A Philosophy of Music Education (2nd edition) // Metodički ogledi, 23 (2015), 2; 146-153
Senjan, Ivana Thompson, W. F. (2014). Music in the Social and Behavioral Sciences: An Encyclopedia // Školski vjesnik : časopis za pedagoška i školska pitanja, 66 (2014), 2; 288-292
nije evidentirano
nije evidentirano