Pregled po CROSBI profilu: Natalija Ćurković (CROSBI Profil: 35447, MBZ: 374044, ORCID: 0000-0002-3731-9619)
-
1.Ćurković, Natalija; Bugarin, Jelena; Lukačin, LorelajPsychological Distress of High School Graduates During Social Distancing in Croatia // European Journal of Mental Health. WELL-BEING IN SOCIAL AND ECOLOGICAL CONTEXT, 17 (2022), 2; 20-30 doi:10.5708/EJMH.17.2022.2.4 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
2.Majić, Ana; Zelić, Ivica; Ćurković, NatalijaPOVEZANOST OBJEKTIVNIH I SUBJEKTIVNIH PROCJENA DAROVITOSTI UČENIKA // XXIII. Dani psihologije u Zadru. Knjiga sažetaka. / Tucak Junaković, Ivana ; Macuka, Ivana ; Tokić, Andrea (ur.).
Zadar, 2022. str. 96-96 (predavanje, domaća recenzija, sažetak, znanstveni) -
3.Ćurković, NatalijaPROBLEM SOLVING AS A KEY COMPETENCE IN A MODERN WORLD: HOW TO TEACH IT AND HOW TO EVALUATE IT? // SETI III 2021. Book of Proceedings / Ristić, Vladica ; Smoljić, Mirko ; Maksin, Marija ; Đolić, Slobodanka ; Dražić, Gordana (ur.).
Zagreb: IRASA – International Research Academy of Science and Art Department for the Republic of Croatia, 2021. str. 164-175 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
4.Ćurković, NatalijaTko je najuspješniji pri procjeni matematičke darovitosti? // ENTER konferencija. Obrazovanje i povezane industrije
Split, Hrvatska, 2021. (pozvano predavanje, ostalo, stručni) -
5.Ćurković, Natalija; Fulgosi, Sanja; Katavic, IvanaTime Spent in School: Does it Count? // Program IEA IRC 2021
Dubai: IEA, 2021. 142, 1 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
6.Curkovic, Natalija; Thomson, NatanMaintaining Exam Security Through Digitalisation: An Application of Psychometric Forensics to Improve Validity // E-ATP 2021 Full Program
online: European Association of Test Publishers, 2021. str. 1-1 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
7.Kompetencija rješavanja problema: razvoj koncepta i mjerenje postignuća / Ćurković, Natalija ; Fulgosi, Sanja ; Katavić, Ivana ; Mladinić, Hrvoje (ur.). Zagreb: Nacionalni centar za vanjsko vrednovanje obrazovanja, 2021 (monografija)
-
8.Ćurković, Natalija; Lukačin, Lorelaj; Katavić, IvanaŽivotne navike djece i mladih tijekom socijalne izolacije uzrokovane pandemijom bolesti COVID-19 // Društvena istraživanja : časopis za opća društvena pitanja, 30 (2021), 2; 271-290 doi:10.5559/di.30.2.05 (domaća recenzija, članak, znanstveni)
-
9.Ćurković, Natalija; Krašić, Sandro; Katavić, IvanaStavovi učitelja i roditelja učenika osnovnih škola o nastavi na daljinu // ODGOJNO-OBRAZOVNE TEME, 3 (2020), 5; 5-24 (domaća recenzija, članak, znanstveni)
-
10.Škoda Đurin, Janja; Mikulić, Gabrijela; Ćurković, NatalijaNominacijski upitnici u identifikaciji darovitih učenika // Napredak (Zagreb), 161 (2020), 3 - 4; 431-448 (domaća recenzija, pregledni rad, ostalo)
-
11.Ćurković, Natalija; Korda, Matea; Fulgosi, Sanja; Tretinjak, IraAnaliza povezanosti ispita državne mature i nastave u srednjim školama. Zagreb: Nacionalni centar za vanjsko vrednovanje obrazovanja, 2019 (monografija)
-
12.Antulić Majcen, Sandra; Ćurković, Natalija; Bukvić, SnježanaKoristimo li uistinu sve potencijale u radu s darovitim učenicima? – rezultati istraživanja u hrvatskim osnovnim školama // Izazovi u radu s darovitom djecom i mladima
Split, Hrvatska, 2019. (pozvano predavanje, domaća recenzija, neobjavljeni rad, znanstveni) -
13.Ćurković, Natalija; Pavlin-Bernardić, Nina; Kozina, MihaelKonceptualni okvir i razvoj instrumenta za identifikaciju darovitih desetogodišnjaka u području matematike // Izazovi u radu s darovitom djecom i mladima
Split, Hrvatska, 2019. (pozvano predavanje, domaća recenzija, ostalo, znanstveni) -
14.Ćurković, NatalijaProcjena pouzdanosti ocjenjivača esejskih zadataka u standardiziranim ispitima koji ispituju jezične vještine // 11. Stručno i znanstveno savjetovanje za lektore hrvatskoga kao inoga jezika (SIH)
Zagreb, Hrvatska, 2018. (pozvano predavanje, domaća recenzija, neobjavljeni rad, znanstveni) -
15.Ćurković, Natalija; Marković, NenadIspitivanje povezanosti ispita državne mature i nastave Biologije i Kemije. Analiza provedenih fokusnih grupa sa srednjoškolskim nastavnicima. Zagreb: Nacionalni centar za vanjsko vrednovanje obrazovanja, 2018 (monografija)
-
16.Ćurković, Natalija; Džida, Marija; Kapović, IvaProcjena pouzdanosti ocjenjivača eseja na ispitima državne mature // 4. Dani obrazovnih znanosti - Odgojno-obrazovni sustav: ograničavajuće i/ili poticajno okruženje - Knjiga sažetaka
Zagreb, Hrvatska, 2018. str. 34-35 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, ostalo) -
17.Gjeri Robić, Natalija; Žitnik, Zoran; Tretinjak, Ira; Lankaš, Tatjana; Ćurković, Natalija; Vučić, Marijana; Petanjek, Vanda; Šabić, Josip; Matoic, Irena; Peranić, Mario; Zadelj, ZlatkoProjekt: Razvoj završnih ispita na kraju obrazovnih ciklusa - Stručno izvješće, 2015. (podatak o recenziji nije dostupan, izvještaj).
-
18.Ćurković, Natalija; Ćurković, PetarWhat cognitive levels do students really use when solving the items? Cognitive interviews as an efficient tool in test validation. // Global and local challenges for best practices in assessment / Elosua, Paula (ur.).
San Sebastian: University of the Basque Country, 2014. str. 135-136 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, ostalo) -
19.Ćurković, NatalijaUsing of Structural Equation Modeling Techniques in Cognitive Levels Validation // Interdisciplinary Description of Complex Systems : INDECS, 10 (2012), 3; 270-283 doi:10.7906/indecs.10.3.5 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
20.Ćurković NatalijaProvjera postavki modificirane Bloomove taksonomije u području matematike, 2012., doktorska disertacija, Filozofski fakultet, Zagreb
-
21.Curkovic, NatalijaWhich Cognitive Levels Do Students Use When Solving the Maths Problems? Comparison of Students and Teachers Perspectives // International Journal of Psychology / Robert, Michèle (ur.).
Cape Town, Južnoafrička republika: Wiley Online Library, 2012. str. 295-296 doi:10.1080/00207594.2012.709098 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
22.Curkovic, NatalijaWhich Cognitive Levels Do Knowledge Tests Really Measure? Comparison of Students, Teachers, and Test Makers Perspectives // Annual Meeting of National Council on Measurement in Education
Vancouver, Kanada, 2012. (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
23.Elezović, Ines; Ćurković, NatalijaUsing Focus Groups as a Tool in Evaluating New Educational Programs, 2011. (podatak o recenziji nije dostupan, ostalo).
-
24.Petravić, Ana; Šenjug, Ana; Ćurković, NatalijaAnaliza rezultata ispita iz Njemačkoga jezika u 4. i 8. razredu osnovne škole // Kvalitativna analiza ispita provedenih 2008. godine u osnovnim školama. Engleski i njemački jezik / Marković, Nenad ; Ćurković, Natalija ; Matoic, Irena (ur.).
Zagreb: Nacionalni centar za vanjsko vrednovanje obrazovanja, 2010. str. 62-116 -
25.Ćurković, Natalija; Šabić, Josip; Buljan Culej, JasminkaComparison of Classical Test Theory and Item Response Theory in Developing Knowledge Tests for Croatian National Assessment // Abstracts of the 27th International Congress of Applied Psychology / Mrowinski, Vicky ; Kyrios, Michael ; Voudouris, Nicholas (ur.).
Melbourne, Australija: The Australian Psychological Society, 2010. str. 1425-1426 (poster, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni)