Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
Slika profila

Damira Keček

34906

Damira

Keček

doc. dr. sc.

Naziv Uloga Akcije
Primjena metodologije matematičkog programiranja AOMP (analiza omeđivanje podataka) u evaluaciji i mjerenju učinkovitosti ekonomskih sektora u RH voditelj
Financijski i nefinancijski aspekti poslovanja suradnik
Utjecaj pandemije COVID-19 na rast i promjenu strukture gospodarstva voditelj
Empirijsko istraživanje doprinosa relevantnih sektora na ekonomski rast Hrvatske voditelj
Prelijevanje ekonomskih učinaka među hrvatskim proizvodnim sektorima voditelj
Utjecaj rata u Ukrajini i energetske krize na rast gospodarstva suradnik
Zašto izostaje makroekonomska konvergencija Hrvatske prema EU? vanjski suradnik
Naziv Akcije
Keček, Damira; Vuković, Dijana; Balić, Dina Implementation Of Organizational Changes According To The Mckinsey 7S Model // Journal of pharmaceutical negative results, 14 (2023), 4; 524-529. doi: https://doi.org/10.47750/pnr.2023.14.04.64
Fotova Čiković, Katerina; Keček, Damira; Posavec, Jelena The Impact Of Influencers And Influencer Marketing On The Formation Of Public Opinion: Perceptions Of Croatian Students // Proceedings of the 4th international conference "Economic and Business Trends Shaping the Future". Skopje: Faculty of Economics-Skopje, Ss. Cyril and Methodius University, 2023. str. 51-59 doi: http://doi.org/10.47063/EBTSF.2023.0004
Blažon, Monika; Keček, Damira; Mandić, Antonija ANALIZA UTJECAJA INTRAPERSONALNE KOMUNIKACIJE NA EMOCIJE STUDENATA SVEUČILIŠTA SJEVER PUTEM UPITNIKA EMOCIONALNE REGULACIJE I KONTROLE (ERIK) // Podravina : časopis za multidisciplinarna istraživanja, 22 (2023), 43; 149-158
Vuković, Dijana; Hunjet, Anica; Keček, Damira The role of digital marketing in creating consumer behavior // 103rd ESD Conference Book of Proceedings. Varaždin: Varazdin Development and Entrepreneurship Agency and University North in cooperation with Faculty of Management University of Warsaw Faculty of Law, Economics and Social Sciences Sale - Mohammed V University in Rabat ENCGT - Ecole Nationale de Commerce e, 2023. str. 157-167
Lozić, Joško ; Fotova Čiković, Katerina ; Keček, Damira The impact of covid 19 pandemic on business result of Lyft platform // 92nd International Scientific Conference on Economic and Social Development – "Business, Economics and Social Development after Pandemics" / Suwannarat, P. ; Meeampol, S. ; Rassameethes, B. (ur.). Varaždin: VADEA ; Sveučilište Sjever, 2023. str. 68-78
Keček, Damira; Lončarić, Nataša; Loparić, Sanja Matematika 2 - zbirka riješenih primjera i zadataka za tehničke studije. Varaždin: Varaždin: Sveučilište Sjever, 2023
Fotova Čiković, Katerina; Keček, Damira; Lozić, Joško Blockchain Technology and Fintech In Finance Literature in Croatia: A Prisma-Compliant Literature Review // Interdisciplinary management research XIX. Osijek: Ekonomski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2023. str. 1190-1205
Žajdela Hrustek, Nikolina ; Keček, Damira ; Novak, Monika Optimizacija proizvodnje u metaloprerađivačkoj industriji primjenom linearnog programiranja // KVALITETA – JUČER, DANAS, SUTRA QUALITY – YESTERDAY, TODAY, TOMORROW / Drljača, Miroslav (ur.). Zagreb: Hrvatsko društvo menadžera kvalitete, 2023. str. 415-428
Mikulić, Davor; Lovrinčević, Željko; Keček, Damira Economic effects of food supply chain re-localization on the Croatian economy // Agricultural and food economics, 11 (2023), 36, 26. doi: https://doi.org/10.1186/s40100-023-00281-8
Žajdela Hrustek, Nikolina ; Keček, Damira ; Petek, Antonio Software application for market management forecasting: a Markov chain approach // International journal for quality research, 17 (2023), 2; 515-528. doi: 10.24874/IJQR17.02-14
nije evidentirano
nije evidentirano