Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
Slika profila

Matia Torbarina

34484

Matia

Torbarina

nije evidentirano
Naziv Akcije
Torbarina, Matia HUMAN FACE AND COGNITIVE LOAD EFFECTS ON ADVERTISEMENT ATTENTION GRABBING AND ATTENTION GUIDING / Kolar, Tomaž (mentor); Ljubljana, . 2022
Šeškar, Ema ; Dlačić, Jasmina ; Torbarina, Matia Problematika bacanja hrane s aspekta mladih potrošača // Hrana i Zajednica / Vretenar, Nenad ; Murić, Ema (ur.). Rijeka: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Rijeci, 2022. str. 150-165
Jelenc, Lara ; Gulam, Matea ; Torbarina, Matia Posrednici u procesu doniranja hrane: analiza trenutnog stanja // Hrana i Zajednica / Vretenar, Nenad ; Murić, Ema (ur.). Rijeka: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Rijeci, 2022. str. 44-55
Torbarina, Matia Online Timing Experiments Made Easy: Introduction to Psytoolkit // SAGE Research Methods: Doing Research Online / Perchard, Martin (ur.). London : Delhi: SAGE Publishing, 2022. str. 1-20 doi: 10.4135/9781529603903
Torbarina, Matia Text Analysis of Social Responsibility Topics in Master Theses // Book of Abstracts ICED 2021. 2021. str. 58-58
Gračan, Daniela ; Barkiđija Sotošek, Marina ; Torbarina, Matia The effect of the convention specific dimensions on universities teaching staff behavioral intention // Tourism and hospitality management, 27 (2021), 1; 99-118. doi: 10.20867/thm.27.1.7
Ćulum Ilić, Bojana ; Jelenc, Lara ; Torbarina, Matia (ur.) Učenje zalaganjem u zajednici u visokoškolskoj nastavi: Priručnik za nastavnike. 2021.
Torbarina, Matia ; Grgurić Čop, Nina ; Jelenc, Lara Logo Shape and Color as Drivers of Change in Brand Evaluation and Recognition // Naše gospodarstvo, 67 (2021), 1; 33-45. doi: 10.2478/ngoe-2021-0004
Ćulum Ilić, Bojana ; Jelenc, Lara ; Torbarina, Matia ; (Ur.). Edukacija nastavnika o modelu učenja zalaganjem u zajednici: Priručnik za edukatore. 2021.
Torbarina, Matia ; Jelenc, Lara ; Franulović, Ana Maria ; Jukić, Ivana Endowment Effect in the Used Cars Market // Proceedings of 27th CROMAR Congress / Leko Šimić, Mirna (ur.). Osijek: Ekonomski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2021. str. 326-346
nije evidentirano
nije evidentirano