Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
Ramljak Purgar, Mirela
Moć pogleda. Konstruiranje promatračkog subjekta u suvremenoj umjetnosti // Europski realiteti - Moć : Zbornik radova : 5. međunarodni znanstveni skup. Osijek: Akademija za umjetnost i kulturu Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku; Hrvatska akademija znanosti i umjetnosti Centar za znanstveni rad u Vinkovcima, 2023. str. 477-497 doi: 10.59014/XMVC1113
Ramljak Purgar, Mirela
Prema ikonologiji posthumanosti. Od romantizma do Blade Runnera 2049 // Književna smotra : časopis za svjetsku književnost, 55 (2023), 207(1); 39-53
Ramljak Purgar, Mirela
Kako je umjetnost iskupila feminizam i kolektivizam // Fantom slobode, 3 (2022), 152-164
Ramljak Purgar, Mirela
Early Interactions of Static and Moving Images // The Palgrave Handbook of Image Studies / Purgar, Krešimir (ur.). Cham: Palgrave Macmillan, 2021. str. 147-166
Ramljak Purgar, Mirela
Groteska između ekspresionizma i Neue Sachlichkeita. Donald E. Gordon i ambivalencije moderniteta // New theories, 4 (2021), 2; 70-103
Ramljak Purgar, Mirela
Prevođenje slike u sliku: Intermedijalnost kod Ernsta Ludwiga Kirchnera // Situacije slike (i izvan njih) / Perica, Blaženka (ur.). Split: Umjetnička akademija Sveučilišta u Splitu, 2021. str. 47-70
Umjetnost kao ideja. Konceptualne prakse u Hrvatskoj / Ramljak Purgar, Mirela (ur.)
Zagreb: Centar za vizualne studije (CVS), 2021
Ramljak Purgar, Mirela
Modernizam slike. Ekspresionistička grafika i pogled kamere. Zagreb: Centar za vizualne studije (CVS), 2021
Ramljak Purgar, Mirela
Bewegter Holzschnitt und Film. Bewegungsdarstellungen in der frühen Druckgrafik Ernst Ludwig Kirchners // Image (Köln), (2020), 31; 5-32
Ramljak Purgar, Mirela
Strategien der Ornamentierung. Einfühlungsdrang und Abstraktionsdrang in “Das Cabinet des Dr. Caligari” und in der Grafik von Ernst Ludwig Kirchner // New theories, 1 (2020), 1; 84-119